Tuning Mk3 1,8 90PS

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » śr cze 06, 2007 13:35

TAZ, zmierze to Ci podam mam dwie jedna cicha a druga glosna i z tego co wiem to w tej cichej jest chyba nawet wieksza srednica. Natomiast wszystko zalezy od ksztaltu tej koncowki wejdz sobie w moj temat tam sa foty



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » śr cze 06, 2007 14:27

trzeba było odrazu pisac ze wydech robił Czeki :bajer:

ten wydech napewno zle zrobiony nie jest
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 14:31 przez jozekrjrj, łącznie zmieniany 1 raz.


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

grzesiek MK3

Post autor: grzesiek MK3 » śr cze 06, 2007 20:01

panowie ja tu mowilem o modyfikacjach a wy sie tu....



Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » czw cze 07, 2007 11:34

No pomierzylem i wyglada to tak srednica ukladu 55 w wydechu ostatnim niewiem ile ale grubo wiecej to wszystko przechodzi w rure 95 w ktora wlozona jest koncowka 45 i z ta koncowko to da sie normalnie jezdzic. Jak ja wyjme to mocy jest troche wiecej ale ryk tez odpowiedni ( az sie drgania na fotele przenosza ) wiec jak chce sobie porobic oesy to wyciagam i jade na pobliskie wiochy :satan:

[ Dodano: 07 Cze 2007 11:35 ]
Tak jozekrjrj, wydech robil czeki na elementach sebringa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości