Strona 2 z 4

: śr wrz 19, 2007 20:10
autor: evolution
toffic pisze:
evolution pisze:na seryjnej pompie
Tzn jakiej?? 22mm??? Jak dla mnie do 2tłockzowych to 24 z B4 i duze serwo z automatu. A co do Pascala to trzeba tylko zwiększyc siłe, nic wiecej :helm:
tak na 22 milimetry. hebel lapie 2 cm od gory na sztywno... tylko plyn hamulcowy dobry i dobrze odpowietrzyc.... no i bym zapomnial korektor sily hamowania powoduje spadanie pedalu... trzeba go bardziej napiac..

[ Dodano: Sro Wrz 19, 2007 20:11 ]
toffic pisze:
evolution pisze:na seryjnej pompie
Tzn jakiej?? 22mm??? Jak dla mnie do 2tłockzowych to 24 z B4 i duze serwo z automatu. A co do Pascala to trzeba tylko zwiększyc siłe, nic wiecej :helm:
tak na 22 milimetry. hebel lapie 2 cm od gory na sztywno... tylko plyn hamulcowy dobry i dobrze odpowietrzyc.... no i bym zapomnial korektor sily hamowania powoduje spadanie pedalu... trzeba go bardziej napiac..»

: śr wrz 19, 2007 22:49
autor: toffic
evolution pisze:no i bym zapomnial korektor sily hamowania powoduje spadanie pedalu... trzeba go bardziej napiac..»
Albo nie mieć :bajer:

: pn gru 31, 2007 10:44
autor: cowboy
Adamm pisze:tarcze 280mm wentylowane na zaciskach od Audi S2 dwutloczkowe,
Adamm, czy zaciski podeszły plug&play pod zacisk z S2 ?

Pytam bo ori tarcza w S2 miała około 276mm śrdnicy i np. olozwirski, musiał przetaczac...

u ciebie nie widze żeby tarcza była ruszana...

kupiłem niedawno zestaw spowalniaczy z S2 i sie zastanawiam...

w ogóle sie zastanawiam czy pakować do tarczy 280/22 zaciski z mk3 GTI czy z S2 ? bo mam 2 komplety :)

: wt sty 01, 2008 23:28
autor: krzys-jeruzal
cowboy, jak bys chciał sprzedac swoje zaciski z mke to ja bym wzioł bo mam tarcze 256 pełne i sam wiesz o co chodzi ... a na wentylowanych było by napewno lepiej...

: sob sty 05, 2008 10:21
autor: Adamm
Cowboy chyba chodzi Ci o tarcze :) to tak podchodza bez problemu 280 pod te jarzma i zaciski :D

: wt mar 25, 2008 18:23
autor: cowboy
Adamm, daj znac jak tam po wymianie pompy :) :P

: wt mar 25, 2008 23:04
autor: Adamm
pompka juz na mnie czeka jutro bede mial ja w lapkach, mam nadzieje ze podejdzie pod serwo

: śr mar 26, 2008 11:14
autor: RobeQ
Adamm pisze:pompka juz na mnie czeka jutro bede mial ja w lapkach, mam nadzieje ze podejdzie pod serwo
to wpadne dzisiaj oddac sciagacze i dasz mi sie przejechac :D

Swoja droga jak na nowej i na starej pompie dalo sie zablokowac kola to na moje to i jedna i 2ga wytwarzala odpowiednie cisnienie. kwestia tylko pedala i jego glebokosci brania. I tak sie zastanawiam bo scenicu ojca swojego czasu byly takie hamulce ze 1cm od nacisniecia byl prawie blok i sie zastanawiam czy tak mi odpowiada bo rok temu mnie to draznilo strasznie...

Cowboy w tym 2gim topicu napisales ze skoro adammm wymienia to nie moze byc dobrze. Moze jest ok tylko niektorzy chca miec wery wery ok dobzie dobzie :bajer:

A teraz pytanie z innej beczki nawiercane albo nacinane albo jedno i drugie w tarczach od g60 w normalej cenie ktos cos widzial i wie ?????
Bo do tej pory wiem ze tarox g88 - 1100
ebc TG - 760
black diamond - 1260
zimmermany pekaja
ATE nie produkuje PD do tego samochodu

I kolejne pytanie gdzie w wawie mozna dorobic przewody hamulcowe na zamowienie w stalowym oplocie ????

: śr mar 26, 2008 11:27
autor: daniel2505
Panowie idziecie tu w extreme (zresztą przy waszych autach nic dziwnego). Ja mam trochę inne pytanie na poziomie zwykłego zjadacza chleba. Otóż mam na Variancie z przodu pełne tarcze co z założenia nie powinno hamować tak cięzkiego samochodu. Daje się odczuć niedoskonałość tych "naleśników" szczególnie podczas długiego hamowania gdzie wyraźnie czuc jak się przegrzewaja. Zbliża sie okres wymiany klocków i tarcz więc chciałbym zmianić na wentylowane. Jak to zrobić? Czytałem na forum że sa dwa wyjścia albo wymiana jarzm albo tarcze z cieńszymi klockami. Które rozwiązanie będzie lepsze? Myśłlałem tez o zestawie Brembo+ferrodo (nacinane pełne tarcze+ klocki podobno skuteczniejsze) Boję się jednak że nie rozwiąże to problemu przegrzewających się tarcz. Wytłumaczcie mi jak krowie na rowie co mam dokładnie kupić żeby choć trochę poprawić hamowanie

: śr mar 26, 2008 11:40
autor: RobeQ
brembo beda sie koszmarnie giac jak bedziesz szybko jezdzil i czesto i ostro hamowal. U mnie czy to bylo w civie czy golfie 1.4 czy TDI na poczatku wytrzymywaly po 2000-3000km i kupa.

Jedyne ktorych nie udalwalo mi sie pogiac to ATE PD nacinane naprawde w seryjnych hamulcach bardzo czyc bylo poprawe po zmianie szczegolnie z plynem ATE o podwyzszonej wytrzymalosci temperaturowej

: śr mar 26, 2008 15:43
autor: miazga
daniel2505 pisze:Panowie idziecie tu w extreme (zresztą przy waszych autach nic dziwnego). Ja mam trochę inne pytanie na poziomie zwykłego zjadacza chleba. Otóż mam na Variancie z przodu pełne tarcze co z założenia nie powinno hamować tak cięzkiego samochodu. Daje się odczuć niedoskonałość tych "naleśników" szczególnie podczas długiego hamowania gdzie wyraźnie czuc jak się przegrzewaja. Zbliża sie okres wymiany klocków i tarcz więc chciałbym zmianić na wentylowane. Jak to zrobić? Czytałem na forum że sa dwa wyjścia albo wymiana jarzm albo tarcze z cieńszymi klockami. Które rozwiązanie będzie lepsze? Myśłlałem tez o zestawie Brembo+ferrodo (nacinane pełne tarcze+ klocki podobno skuteczniejsze) Boję się jednak że nie rozwiąże to problemu przegrzewających się tarcz. Wytłumaczcie mi jak krowie na rowie co mam dokładnie kupić żeby choć trochę poprawić hamowanie
Ja zrobilem tak ze kupilem tarcze wentylowane ATE PD (te z elipsami koszt to~300zl) i zalozylem do tego klocki ebc green stuff za jakies ~200zl takie jak do niewentylowanej tarczy 256mm tylko ze ciensze, o ile pamietam to maja miec chyba 16mm i hamuje to bardzo fajnie jak dla mnie a i hamowanie ze 160km/h do zera nie robi na nich duzego wrazenia

: czw mar 27, 2008 18:58
autor: Adamm
RobeQ,

to ze obie pompy blokuja to ok ale ta z mniejszym tlokiem potrzebuje miec wiekszy skok zeby przepchnac ta sama ilosc plynu co ta wieksza --> czyli wieksza bedzie potrzebowala mniejszego skoku zeby je zablokowac

to taka moja teoria :D zobaczymy czy sie potwierdzi - pompka fajna ATE - aluminiowa :D

daniel2505,

mozesz zalozyc jarzma od wentylowanych i wtedy wkladasz tarcze wentylowane

: czw mar 27, 2008 19:43
autor: cowboy
to ze obie pompy blokuja to ok ale ta z mniejszym tlokiem potrzebuje miec wiekszy skok zeby przepchnac ta sama ilosc plynu co ta wieksza --> czyli wieksza bedzie potrzebowala mniejszego skoku zeby je zablokowac
Adamm, czy zdarzało Ci się na heblach z S2 blokować w sposób niekontrolowany koła bo zbyt ostro brały hebelki ?

kiedy swapujesz pompke ? no i ile kasy Cie kosztowała ?

: pt mar 28, 2008 10:33
autor: RobeQ
cowboy pisze:
to ze obie pompy blokuja to ok ale ta z mniejszym tlokiem potrzebuje miec wiekszy skok zeby przepchnac ta sama ilosc plynu co ta wieksza --> czyli wieksza bedzie potrzebowala mniejszego skoku zeby je zablokowac
Adamm, czy zdarzało Ci się na heblach z S2 blokować w sposób niekontrolowany koła bo zbyt ostro brały hebelki ?

kiedy swapujesz pompke ? no i ile kasy Cie kosztowała ?
tak mi sie wydaje ze jest to sprawa opon/zawieszenia i czucia w nodze z tym niekontrolowanym blokowaniem, albo nie rozumiem pytania ???