Strona 2 z 3

: czw mar 31, 2005 10:59
autor: Borys
Bart_wawa pisze:Borys a jest mozliwosc przerobienia monowtrysku na wielo i czy duze koszta sa???
mozliwe jest, mam tak u siebie zrobione

koszt - to zalezy w jakiej kasie uda Ci się kupic części

potrzebna głowica, kolektor z przepustnicą, rura ssaca, przepływimierz, silnik krokowy wolnych obrotów, wiązka, ECU, czujnik spalania stukowego, inny aparat zapłonowy, listwa wtryskowa z regulatrorem cisnienia i wtryskiwaczami, pompa paliwa wydajniejsza (ale pojedzie i na tej z jednopunktu)

i chyba to wszystko,

: czw mar 31, 2005 11:03
autor: Bart_wawa
to wyglada na to ze lepiej chyba kupic silnik drugi hehe:) a kolektor wydechowy pasuje do glowicy z wielo punktu??

: czw mar 31, 2005 11:08
autor: Borys
Bart_wawa pisze:to wyglada na to ze lepiej chyba kupic silnik drugi hehe:) a kolektor wydechowy pasuje do glowicy z wielo punktu??
wydech pasuje,
a faktycznie wychodzi taniej kupic caly silnik na wielopunkcie w kompleciee z wiażkami niz cos takiego kompletowac

: czw mar 31, 2005 11:10
autor: Bart_wawa
Wydaje mi sie ze mam zbiornik od GTI czy to prawda ze tam byly dwie pompy paliwowe??

: czw mar 31, 2005 11:11
autor: Borys
Bart_wawa pisze:Wydaje mi sie ze mam zbiornik od GTI czy to prawda ze tam byly dwie pompy paliwowe??
tak, tak samo i w GT
jedna podajaca/wstępna a druga juz normalna dajaca cisnienie

: czw mar 31, 2005 11:14
autor: Bart_wawa
a jest mozliwosc zeby u mnie na monowtrysku dwie pracowaly??

: czw mar 31, 2005 11:18
autor: Bart_wawa
I jak sprawdzic czy rzeczywiscie sa dwie??I drugie pytanie mam zamiar zalozyc stozkowy filtr powietrza.MAsz moze jakies schemay jak to zrobic?? i czy wstawaic w miejsce starego filtra czy moze skrucic rure dolotowa i blizejolektora go wstawic.

: czw mar 31, 2005 11:23
autor: Borys
Bart_wawa pisze:a jest mozliwosc zeby u mnie na monowtrysku dwie pracowaly??
tak, u siebie miałem 2, a mozesz to sprawdzic odkrecajac w bagazniku dekielek, pod spodem masz zbuiornik paliwa i masz tam pompe mozesz wykrecic i zobaczyc

: czw mar 31, 2005 11:25
autor: Borys
Bart_wawa pisze:I jak sprawdzic czy rzeczywiscie sa dwie??I drugie pytanie mam zamiar zalozyc stozkowy filtr powietrza.MAsz moze jakies schemay jak to zrobic?? i czy wstawaic w miejsce starego filtra czy moze skrucic rure dolotowa i blizejolektora go wstawic.
ja u siebie zrobiłem tylko łacznik z kawałka rury PCV i na oryginalnej rurze było puszczone,
rewelacji nie było ok1 KM wiecej, testowałem na hamowni najlepiej bez niczego,
potem wróciłem do oryginału było troche ciszej i jakis z dołu lepiej sie zbierąło auto,

a experymenty mozna przeprowadzac,

: czw mar 31, 2005 11:28
autor: Bart_wawa
Jeszcze ostatnie pytanko.Wiesz moze o jakiej maksymalnej mocy moza wstawic silnik do automatycznej skryni biegow?

: czw mar 31, 2005 12:07
autor: Borys
Bart_wawa pisze:Jeszcze ostatnie pytanko.Wiesz moze o jakiej maksymalnej mocy moza wstawic silnik do automatycznej skryni biegow?
nie mam pojecia

: wt gru 29, 2009 18:21
autor: Goliat211
Witam odnawiam temat...
Jestem pierwszy raz na forum i nie wiem gdzie się tego dowiedzieć.
Znajomy ma golfa mk3 z silnikiem 1.8 75KM w jaki sposób mógł by przerobić go na 90KM???

: śr gru 30, 2009 16:37
autor: gracek1906
Goliat211 pisze:Znajomy ma golfa mk3 z silnikiem 1.8 75KM w jaki sposób mógł by przerobić go na 90KM???
chyba milion razy było opisywane, popatrz trochę na necie.

roznica miedzy silnikami 1.8 AAM i ABS

: sob sie 27, 2011 16:52
autor: Greenthumb
jak myślicie rura kolektorowa bęzie pasowała od AAM do ABS ?? Chodzi o rozstaw szpilek??