Strona 10 z 22

: sob sie 22, 2009 18:09
autor: gracek1906
raczej nieporządanego o ile masz teraz wszysko ok z zapłonem. zadałeś proste pytanie
Broda6666 pisze:ktos moze wie jak sie przyspiesza zaplon??
wiec odpowiedziałem na pytanie. zapłon zostaw temu kto sie na tym zna i ma odpowiedni sprzet do tego.

: sob sie 22, 2009 18:25
autor: Broda6666
gracek1906, ale niby mam zaplon dobrze ustawiony ale nierowno pracuje...


dodatkowo czasami z opoznieniem reaguje na dodanie gazu... w czym tkwi problem????????????

: ndz sie 23, 2009 08:55
autor: gracek1906
myśle że to nie jest wina zapłonu. predzej ecu łapie jakieś błędy. powiedz kiedy dokładnie zaczeły sie te objawy po zmianie wałka czy kompa? Może sie walnąłeś na rozrządzie. sprawdz szczelność układu ssącego wszyskie przewody podciśnieniowe czy wszystko w porządku jeżeli nic to nie da to pasuje sprawdzić go pod kontem vag-a. Zakładam że przed zmianą było wszystko ok.

: pn sie 24, 2009 02:19
autor: Broda6666
gracek1906, dokladnie.... po zmianie walka nierowno pracowal wioec moze rozrzad ale to musialem sie walnac o 1-2 zabki bo wg ksiazki ustawialem.... ale przed zmiana walka tez mial takie akcje ze reagowal z opoznieniem na dodanie gazu... szczegolnie po zmianie na 2 ma chwilowego dola a potem juz normalnie... gdzies czytalem ze cos tam z przepustnica ale tam chyba nawet czujnika zadnego nie ma... co doszczelnosci to raczej jest szczelny... a owszem mialem wrazenie ze jakby podcisnienie nawalalo bo kiedys jak nacisnalem hamulec to tak jakby sie dlawil a teraz caly czas na wolnych obrotach...

czy po zmianie kolektora na wiekszy od wersji ABS musze korygowac rozrzad??

: pn sie 24, 2009 15:03
autor: gracek1906
Broda6666 pisze:ale to musialem sie walnac o 1-2 zabki bo wg ksiazki ustawialem
ustawiaj wedle znaków bardzo prosta operacja.
Broda6666 pisze:gdzies czytalem ze cos tam z przepustnica ale tam chyba nawet czujnika zadnego nie ma...
jest. masz czujnik położenia przepustnicy(potencjometr a nawet dwa) czujnik temp.zasysanego powietrza i czujnik styku biegu jałowego. to że go tak przymula to może być wina czujnika potecjometra lub pompy paliwa. propunuje podłączyć pod komputer i zobaczyć zachowanie sondy o ile w ogóle działa

[ Dodano: 24 Sie 2009 15:06 ]
Broda6666 pisze:czy po zmianie kolektora na wiekszy od wersji ABS musze korygowac rozrzad??
rozrządem sie nie koryguje. ustawiasz na znaki i tyle w tej kwestii

: pn sie 24, 2009 15:44
autor: Broda6666
gracek1906, no jak odlaczam sonde to nic sie nie dzieje :/ i co jezeli wykryje ze ktorys czujnik nie dziala... to sie da wymienic czy trzeba caly jednopunkt wymieniac... a rozrzad ustawilem wg znakow ale zmienialem walek na taki jaki jest w 90 KM...

: wt sie 25, 2009 11:08
autor: gracek1906
ok rozumiem. to że sie nic nie dzieje gdy sondę odłączysz to jeszcze żaden znak bo przecież gdy silnik odpalisz zimny to ona przez chwile dopóki sie nie rozgrzeje nie pracuje. co do czujników to wszystkie da sie wymianić tylko najpierw trzeba sprawdzić bo tak w ciemno to nie radze. napisz jeszcze dokładnie jakie są objawy, przerywa szarpie czy może obr falują?

: wt sie 25, 2009 14:25
autor: Broda6666
gracek1906, przerywa... szarpie i calkiem sporo faluja obroty... nawet jak sie nagrzeje to czuc czasami skoki w pracy silnika... i chciabym to naprawic bo na swiatlach jak stoje to troche kicha bo pracuje jakby byl jakims zlomem :green_fuck: musze Lukassa sciagnac z kompem to moze mi zdiagnozuje co i jak... a jeszcze jedno... co jezli na przewodzie od podciznienia do hamulcow nie mam tych zaslepek gumowych?? mam to zaklejone tasma...

: wt sie 25, 2009 20:30
autor: gracek1906
Broda6666 pisze:co jezli na przewodzie od podciznienia do hamulcow nie mam tych zaslepek gumowych??
to może być przyczyna przerywania, szarpania. a czy kable świece ok? jeżeli tak to zakładam że coś z dawką paliwa(uboga) i stąd szarpanie i nie równa praca ale tego bez analizatora lub kompa nie sprawdzisz. wywal na chwile cały przewód podcisnieniowy z wspomagania hamulca i zaslep otwór w kolektorze, odpal i zobacz czy bedzie jakaś różnica

: wt sie 25, 2009 20:33
autor: Broda6666
gracek1906, swiece sprawne, przewdy tez... a jezeli okaze sie ze paliwo to co wtedy?? ale kompa od 90 zalozylem wiec powinien podawac tyle ile trzeba... poza tym to jednopunkt wiec... sprawdze z tym podcisnieniem i jak cos bede wiedzial odpisze

: wt sie 25, 2009 21:11
autor: gracek1906
Broda6666 pisze:poza tym to jednopunkt wiec...
wiec co? gdy bedzie ciągnął lewe powietrze to mieszanka bedzie uboga tak samo gdy potecjometr czujnik położenia przepustnicy bedzie walnity lub zle ustawiony.

[ Dodano: 25 Sie 2009 21:12 ]
z czujnikiem już przerabiałem bom sam zmieniłem silnik z 1,6 na 1.8 ia komputer i wtrysk został z 1.6 i pojawił sie problem nie równej pracy i szarpania na pb

: wt sie 25, 2009 22:11
autor: Broda6666
gracek1906, i jak to naprawiles?? pogrzebalem w podcisnieniu ale nic to nie dalo... odpala ladnie a chwile pozniej juz zaczyna nierowno pracowac... co mi radzisz bo juz mam tego dosyc...

: wt sie 25, 2009 23:26
autor: sylwekzyla
a czy gumowy wąż idący od serwa nie ma gdzieś dziury, bo wtedy bierze lewe powietrze i silnik nierówno pracuje. Sprawdź go całego. U mnie to było przyczyną

: wt sie 25, 2009 23:38
autor: Broda6666
sylwekzyla, sprawdzilem... skrocilem go i zalozylem nowe opaski... ale tam gdzie powinny byc gumowe zasleplki u mnie jest zaklejone klejem... ale chyb jest szczelne...