Strona 10 z 11

: wt mar 14, 2006 00:41
autor: Borys
Bond pisze:I jeszcze zębami. :grin:
Jeżeli masz furę w której kierownice ci wyrywa z rąk to tak.
Weź tu takim wklej fotkę, to albo nagle się odzywa ojcowska troska, albo niedowierzanie że mozna tyle jechać. :grin:
Widzisz Wojtas, musisz inaczej dokumentować nasze wyjazdy, żeby koledzy dali wiarę. :helm:
wiecej nie bede cykał fotek :grin: masz racje

: śr mar 15, 2006 01:10
autor: stary
nie zebym nie wierzyl ale jak ja bym jechal 230 to bym sie bal trzymac jedna łapą nawet gdyby nic nie szarpalo . pozdro

: śr mar 15, 2006 22:43
autor: roroart
golf III variant ,silnik AAM 1.8 75 KM , na autostradzie na oponach zimowych (benzyna shell v-power) poleciał 180 km/h maxymalnie...więcej nie chciał :grrr:

: czw mar 16, 2006 08:54
autor: Borys
roroart pisze:golf III variant ,silnik AAM 1.8 75 KM , na autostradzie na oponach zimowych (benzyna shell v-power) poleciał 180 km/h maxymalnie...więcej nie chciał :grrr:
to i tyle powinien gdzies jechac

: czw mar 16, 2006 11:11
autor: ml2210
Prędkość warp - szybkość z jaką porusza się statek kosmiczny używający fikcyjnego napędu warp,
wymyślonego na potrzeby serialu Star Trek.
Warp 1 to prędkość światła. Kolejne prędkości warp wzrastają w sposób nieliniowy.

Czyli jakies 4 Warp-y :jezor:

: pn mar 20, 2006 09:30
autor: cowboy
Hej...wczoraj zmierzyłem orientacyjnie elastyczność :) (stoper + wartości licznikowe)

80-120 km/h - IV bieg - 6,5 s

80-120 km/h - V bieg - 8,6 s

120-160 km/h - V bieg - 12,3 s

Po zamianie kołek na letnie 195/50/15 pewnie sie troszke poprawie - obecnie mam zimówki 175/65/14..

: pn mar 20, 2006 09:35
autor: ml2210
Nie sądzę, przy tych prędkosciach już nie ma znaczenia przyczepność gumy.
Auto nie mieli kołami, wiec szersza guma nie pomoże.
Powiem więcej: szersza guma, wieksze opory toczenia, czyli słabsze osiagi.

: pn mar 20, 2006 09:49
autor: cowboy
ml2210 pisze: Powiem więcej: szersza guma, wieksze opory toczenia, czyli słabsze osiagi.
guma szersza ale felga aluminiowa jest lżejsza, no i koło mniejsze :)

jak zmieniałem koła to zimowe były jakieś 5 cm wyższe jak stały obok siebie - po zmianie kół czułem, że autko trochę "straciło" na dynamice :P

: pn mar 20, 2006 10:05
autor: ml2210
Tak, ale jak koła różnią sie średnicą możesz zapomnieć o pomiarach i porównaniach na podstawie prędkościomierza. :chytry:
No chyba że jesteś tak dobry z matmy i fizy że sobie wyliczysz różnice. :pub:

: pn mar 20, 2006 10:17
autor: cowboy
ml2210 pisze:Tak, ale jak koła różnią sie średnicą możesz zapomnieć o pomiarach i porównaniach na podstawie prędkościomierza. :chytry:
No chyba że jesteś tak dobry z matmy i fizy że sobie wyliczysz różnice. :pub:
nie jestem az takim maniakiem :)
koła 175/64/14 i 195/50/15 wg tabeli przeliczników powinny być zamiennikami - jednak ja je postawiłem obok siebie to 14 były wyższe - inna sprawa że zimówki nowe a letnie prawie łyse :)

pomiary wczoraj robiłem na gierkówce i są to dane orientacyjne - nie mam żadnych danych typu przyspieszenie itd do mk3 z silnikiem AFN.. więc ciekaw jestem czy to dobrze czy źle :)

chłopaki tu smigają po 210 z silnikami 1,4 więc ciekaw jestem jak zwijają asfalt ? :P

może ktoś się pochwali..

nie chodzi o to żeby sie rozpędzic z góry - ja oplem combo 1.7 DI (65km) rozpędziłem się na autostradzie Gliwice-Wrocław jadąc w strone Wrocka z Góry Św Anny do 195 - podczas kiedy na prostej max 165 :)
Faktem jest że nic nie jechał i ścinałem zakręty po 3 pasach :)

ps. przyspieszenie wychodzi mi 0-100 km/h (licznikowo) 10,2 s

pozdrowienia

[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 15:35 ]
ml2210: przeczytałem właśnie 36 stron tematu o przeróbkach VR6 na kompresor- fajna historia - trochę inaczej się patrzy na Twoje wpisy i całej rzeszty ludzi z okolic white sotck-u :)

dla mnie szczytem tunningu (finasowym) będzie zawirusowanie i zhamowanie AFN-a do 130 koni :)
w mojej 3 drzwiowej wersji i tak dzielnie sobie radzi i niejeden się już zdziwił na trasie Wawa-Wrocław :P

pozdro

[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 21:33 ]
Bond pisze:[Na modzie 176/390.
Pozdro
hej 176/390 to znaczy moc/moment ?
i bez dłubania w silniku, zadnych mechanicznych zmian, turbina itd ???

co to za mod - możesz napisac jakioe masz modyfikacje?

czy w moim AFN-ie 110km mozna tez tyle wyciagnąc? ile to kosztuje?

: ndz mar 26, 2006 17:57
autor: czechu81
Maniek88 pisze:juz gdzies to pisalem

mam 1,8 adz 90km wersja gt,lecialem nim w niemczech 198km/h wiecej nie poszedł bo przy okoo 6200obr/min komp odłączał zapłon!
nie wierze :/
sam mam ten sam model . 3 kumpli zreszta tez ma 1.8 ABS (sporo tych golfow)

i nie ma szans zeby tyle poszedl

: śr maja 27, 2009 21:28
autor: jawirax
Jak czytam niektóre wymysły bajkopisarzy to nie wiem czy się mam śmiać czy płakać czy ma mi się robić żal :

Silnik AAM 1.8 75KM = 195 KM/h , w 5 osób ? na rezerwie ? ze ślizgającym się sprzęgłem ? Chyba z zapałką w baku i z żaglem przepaści - stek bzdur wypisywanych na popis , aby inny forumowicz nie napisał więcej,osobiście mam AAM 1.8 75KM ,zwykłe AAM bez żadnych modów przeróbek itp cały układ zapłonowy nowy , nowiutkie sprzęgło , filtry itp. Auto leci maks 150 Bez problemu , potem to jest katorga długo -minutowego przyśpieszania na bardzo długim odcinku.

I Bieg = 40 KM
II Bieg = 70 KM
III Bieg = 100 KM
IV Bieg = 130 KM
V Bieg = 150 KM lekko potem długo minutowe rozbujanie

: czw maja 28, 2009 20:37
autor: D-dos
Ja z moim tatą prowadził 180 km (bał sie więcej mama krzyczała)
golf 3 1.8

: czw maja 28, 2009 20:54
autor: Duber
ale kotlet,ale jak juz to