[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » wt lip 28, 2009 13:56

ja dodam jeszcze moje 5gr jeszcze raz. Otoz, jak wsadzilem walek z 2E mialem sportowy wydech, ori srodkowy i brak kata .... koncowy zmieniłem na SERYJNY i auto jeszcze lepiej chodzi. Ale i tak, sam walek poprawil tylko dol i gore, a zadnych przyrostow KM nie ma. Zreszta dawalem foto wykresu z hamownii z walkiem od 2E chociaz nie wiem jak by wygladal wykres na seryjnum walku.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » wt lip 28, 2009 16:42

to ja z walkiem kompem i wydechem od ABS czuje roznce... ale nie wiem ile to naprawde dalo bo nie by hamowany ani przed ani po...


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt lip 28, 2009 22:10

Daniel79 pisze:Niestety toffic,marcinas1983ma 100%rację.Komory spalania sa w tłokach.Te z AAM mają większe wybranie w stosunku do tłoków z ABS-a.Chcąc efektywnie zwiększyć stopień sprężania,trzeba by założyć te drugie.Plan głowicy wiekszy niż konieczny,niebezpiecznie zbliży tłoki do zaworów,a to grozi kolizją.To że jako przykład podał NZ-ta,nie świadczy o tym że takie rozwiązanie jest tylko w nim.
Poszukaj,było kiedyś o tym na forum...
Nie rozbawiaj mnie, prosze, to ze komora jest i w tłoku i w głowicy nie znaczy, ze nie można przez planowanie tej ostatniej zwiększyć stopnia a tak napisał kolega wyżej. Owszem, w NZ choćbyś obniżył głowe nie wiem ile to i tak stopnia nie zmienisz ale chyba nie o takim silniku mowa :bajer: P.S. do zaworów na prawde duuuużo zostaje miejsca



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » wt lip 28, 2009 22:32

no to teraz kto ma racje :green_fuck: ja patrzylem w madrej ksiazce i w AAM tez sa takie tloki z wybraniem... ale jakby ze 2 razy splanowac delikatnie to chyba nic by sie wielkiego nie stalo... tylko ze u mnie walek od ABS czyli troche innaczej sie zawory otwieraja niz na seryjnym z AAM...


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » śr lip 29, 2009 08:47

Broda6666 pisze:no to teraz kto ma racje :green_fuck: ja patrzylem w madrej ksiazce i w AAM tez sa takie tloki z wybraniem... ale jakby ze 2 razy splanowac delikatnie to chyba nic by sie wielkiego nie stalo... tylko ze u mnie walek od ABS czyli troche innaczej sie zawory otwieraja niz na seryjnym z AAM...
Są ale różnica jest w wybraniu w tłoku:

AAM -
- średnica 56,8
- głębokość 8,1
ABS -
- średnica 56
- głębokość 4,4



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » śr lip 29, 2009 22:22

tzn mozliwe ze trzeba... ja zmieniajac walek zmienilem kompa i oczyswiscie musialem rozrzad ustawiac ale tak samo sie ABS i AAM ustawia... co do zaplonu u mnie nic sie nie przestawilo i chyba zaplon tez maja podobny... mozna w sumie cos z katem wyprzedzenia zrobic ale ja nie wiem jak :D


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » ndz sie 02, 2009 08:54

Sorki że nie do końca w temacie ale możecie mi powiedzieć skąd rp z golfa 2gt ma 90 km przy stopniu sprężania 9 i ponoć tym samym wałkiem co 1.8abs który też ma 90 km ale wyższy stopień?



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » ndz sie 02, 2009 14:43

gracek1906, oto jest pytanie :grin: .... mozliwe ze chodzi o te nieszczesne tloki :crazy: niech chociaz raz wypowie sie ktos kto cos w AAM dlubal i cos osiagnal... a poki co niestety to tylko luzne wypowiedzi...


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » ndz sie 02, 2009 18:09

Mój starszy brat ma aam a ja bede zakładał na dniach rp. W rp mam wałek o oznaczeniu"q" czyli taki jak w abs.Ciekawe w czym różnica bo w rp stopien jest taki jak w aam tylko wałek inny a mimo wszystkiego jest te 90ps. Wedle książki sam naprawiam czasy wałka z rp różnią sie od wałka z abs.



Awatar użytkownika
zibertg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob lip 19, 2008 14:24
Lokalizacja: T-g
Kontakt:

modyfikacje aam

Post autor: zibertg » śr sie 19, 2009 15:22

A wiec tak forumowicze czytajac ten temat jakis czas temu postanowilem sie podjac wyzwania :
glowica rp splanowana o 1mm (zwiekszenie stopnia sprezania )
walek rp oznaczenie q
komp abs poszukuje
na poczatku wrzesnia wszystko bedzie poskladane wiec bede wiedzial czy mody z tym silnikiem maja sens pozdro


Moj dupowoz : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289033&sid=644a2797250e60a6a16ad2e095c5ef4d

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » śr sie 19, 2009 15:26

zibertg, w takim razie czekamy... ja mam walek, kompa i wydech od ABS... tylo teraz nierowno pracuje...

ktos moze wie jak sie przyspiesza zaplon??


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » czw sie 20, 2009 15:13

Broda6666 pisze:ktos moze wie jak sie przyspiesza zaplon??
popuśc aparat zapłonowy(śruba 8mm) i przekręć delikatnie w lewo.



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » czw sie 20, 2009 17:36

gracek1906, i jakiego efektu mam sie spodziewac?? a czy to mam robic na pracujacym silniku?? :grin:


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » czw sie 20, 2009 20:20

Odradzam krecenie zaplonem bez lampy blyskowej. minimalny ruch i juz zaplon sie zmienia! bedzie ci silnik "stukal" i lipa bedzie.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości