GTO pisze:troche mało tej mocy jak na 1.4 bara, choc widzac ze jest ona nisko to przy 7000 moze byc jej 20% wiecej
cos mi sie wydaje ze to jeszcze nie jest wystrojone na maxa
generalnie GTO jak napisalem post wczesniej auto ma problem z ukladem paliwowym i pojechalem bardziej w celu sprawdzenia ile kradnie mocy brak wachy... co do wystrojenia ecu "ROBI" tylko na map sensorze i czujniku temp cieczy....
nie
1. podpieta sonda lambda
2. czujnik stuku
3.czujnik temp powietrza doladowanego
4. czujniki przepustnicy...(oba)
wszystko to sklada sie na to ze moc jest jaka jest. sygnałowo wtryski sa wysterwane na 100 procent @ 5500 rpm.. ale podejrzewam ze gdzies od okolic 4800 ( wysterowanie 93% ) wtryski leja juz to co podaje uklad paliwowy. ( dzisiaj wykonalem malutka diagnoze.. z ktorej wynika tak przy normalnej pracy silnika napiecie na pompie wacha sie 9... 9,5 V cisnienie paliwa 260 kpa przeplyw 3 litry/min przy wymuszeniu cisnienia na zaworze paliwa odpowiadajacemu cisnieniu 1,2 bara cisnienie na pompie wskakuje do 4,1 bar przeplyw spada do okolo 1,1 litra/min a na pompie napiecie 8..8.5 V . co ciekawe przez chwile napiecie na pompie wskoczylo na 12 volt co bylo nawet slychac w pracy pompy... ) to moglo by wyjasnic temat czasowego zduszenia auta i walniecia kula ognia wraz ze sciana czarnego dymu z wydechu ...
co do cisnienia doladowania, zadane ma 1,2 bar a prawdopodobna przyczyna rosniecia cisnienia jest coraz wyzsza temperatura spalin przy rosnacym afr.
dziwi mnie tylko ten maly lag przy 3000 rpm bo cisnienie ewidentnie spada o 0.1 bar przez 800 obrotow...
a przy 10000krpm bedzie pewnie z 700KM jak nic
Taaaaaaaaa a przy 20krpm to bedzie ze 2000 :green_fuck:
generalnie ten silnik ma miec max moc w okolicach 6800 ( z czystej matematyki...) ale trzeba wymienic wiazke bo po malym dzwonie to sie w niej zwarc i przerw tyle zrobilo ze nie nadazam

usunie to byc moze problem z paliwem a na pewno pozwoli na kontrole sterowania silnikiem... jak bedzie potrzeba moge pdfa rzucic z logami
