Utwardzenie/obniżenie zawieszenia.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt kwie 01, 2005 08:45

Turkish pisze:Zeby to zobrazowac niektorym opornym to porownam taki zabieg do uciecia nog kolesiowi zeby obnizyc kolesia :grin:
czy bedzie dobrze mu sie chodzilo?
:panna: :panna: :panna:

Dobrze gada - polać mu!!!
:pub:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pt kwie 01, 2005 09:40

Turkish pisze:Dobra to ja tez sie dolacze do tematu..Nie obcinac sprezyn w samochodzie ktory kochasz bo to mu na dobre nie wyjdzie wbrew niewiedzy niektorych sprezyna jest skomplikowanym wyliczeniem inzynierow kazdy zwoj inaczej sie zachowuje i ma przenosic inne naprezenia to nie sprezynka z dlugopisu.Zeby to zobrazowac niektorym opornym to porownam taki zabieg do uciecia nog kolesiowi zeby obnizyc kolesia :grin: czy bedzie dobrze mu sie chodzilo?? Nie!! bo bedzie zapier*** na kolanach np. i nie bedzie w pelni sprawny Ale taki sam koles z liliput bedzie sprawny prawda?? bo z fabryki dostal krotsze nogi i nikt mu ich nie UCINAL!!! Wlasnie to robicie ucinajac sprezyny niszczycie ich charakterystyke i sprawnosc .Bedzie dostawal amortyk to raz (bardzo szybko sie skonczy), nadwozie bedzie niestabilnie sie zachowywac i bedzie wyrzucane na uskokach to dwa,taka sprezyna moze szybko ulec peknieciu gdyz taki wiejski tunning nie uwzglednia jej ponownego zachartowania.. prawda?? :grin:
Mam uciete sprezyny w firmowym Uno i dziekuje wiecej nie chce... to sie nijak nie ma do sportowego czyt.lepszego zachowania pojazdu na drodze.Pozdro PS.A Amerykanie to odkiedy sa autorytetem w tuningu?? Moze "Pimp my ride" jeszcze mi ktos powie ze dobry program :grin: :grin:
dobrze to oni mają tam usyfione samochody,
się zastanawiam jak można doprowadzić do takiego stanu auto i jeszcze mówić że sie go "kocha" :)
dziwna sprawa, no ale to amerykanie :)


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pt kwie 01, 2005 18:25

deKrzychu pisze:http://tinyurl.com/664at
Jamex...ponoc obciete 1/3 zwoja...jak dla mnie to porazka, samorbka na progresywnych sprezynach...To dlatego chyba sie ich pozbywa,no i cena piorunujaca niska :)
pozdrf
Najlepiej na niemca zwalic ze ucioł hehe :panna:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » sob kwie 02, 2005 17:55

yO!
Uff..znalazlem i wrzucilem
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?p=97946#97946
powinno rozwiac wszelkie watpliwosci :)
pozdrf


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

Awatar użytkownika
lukas3105
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 03:27
Lokalizacja: ŚLĄSKIE
Kontakt:

Post autor: lukas3105 » ndz kwie 03, 2005 12:23

CHECIK pisze:To prawda nawrotvw masz całkowitą rację w USA obcinanie sprężyn to normalka i nie mówimy tutaj o garażowych amatorach tylko o konkretnych warsztatach-oglądałem kiedyś jakiś programik w TV. Sam ostatnio obciąłem seryjne springi bo na progresywnych to już mi się żygać chciało i teraz zrobiłem 2 tyś km i nic mi nie jest. Co do progresywnych springów na pewno do nich nie wróce!-chociaż nie jadę jak wozem drabiniastym a autko fajnie wygląda co w połączenie ze sportowymi amorami daję ogromną frajdę nawet na naszych drogach.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
lukas3105
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 03:27
Lokalizacja: ŚLĄSKIE
Kontakt:

Post autor: lukas3105 » ndz kwie 03, 2005 12:25

Chcac niechcac obcinac sprezyn zauwazcie jakie drogi maja Amerykanie a my Polacy Łaty!!


Bezele na Czele!!!!!

Mateusz_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Mateusz_vw » ndz kwie 17, 2005 16:42

Jakie mozecie doradzic amory do sprezyn -60/-60. Jaka firma i w jakich cenach sie ksztaltuja na przod i tyl.Nie chce wkładac seryjnych bo wiekszsc twierdzi ze sie szybciej zuzywaja przy takim obnizeniu.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn kwie 18, 2005 20:27

Mateusz_vw pisze:Jakie mozecie doradzic amory do sprezyn -60/-60. Jaka firma i w jakich cenach sie ksztaltuja na przod i tyl.Nie chce wkładac seryjnych bo wiekszsc twierdzi ze sie szybciej zuzywaja przy takim obnizeniu.
do obnizenia 60/60 to juz koniecznie sportowy amor powinien byc ;) a z tego co moge polecic.....napewno KONI......z wlasnego doswiadczenia wiem ze jest to jedna z najlepszych firm.....oczywiscie seria KONI sport yellow z regulacja twardosci.....przy zakupie dostajesz gwarancje na 300 000km :D......cena do malych nie nalezy napewno.....ale moim zdaniem warto.....dokladnych kwot nieznam niestety.....

najtaniej napewno bedziesz mial supersporta, ale i jakosc najnizsza ;).....FK, weitec, KW to raczej porwownywalna jakosc ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt kwie 19, 2005 05:18

Ja mog e polecić amorki al-ko,słyszałem dużo dobrych opini o nich a do tego cena chyba też nie za wysoka,w kazdym razie dużo niższa niż w przypadku koni.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » wt kwie 19, 2005 06:19

ja polece koni, kolega ma w swoim mk3gti i jest wypas, jeździ się komfortowa mimo dużego obniżenia, u mnie jest golfik też nizko ale mam beton normalnie, strasznie czuć wszytko, w sumie nie wkurza to ale co innego, że wszytko trzeszczy, a teraz jak jeszcze bez radia jeżdze to hoho


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
demon3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt lis 02, 2004 22:17
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: demon3 » wt kwie 19, 2005 11:01

A czy sa do kupienia zawieszenie, w ktorych moge sobie regulowac obnizenie? Np. Jade sobie ulica i chce miec niziutko, ale chce wjechac na kraweznik to wciskam sobie guzik i mi sie zwieksza przeswit?


STOP dziurom na drogach!!!

Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » wt kwie 19, 2005 12:11

Ja chyba znalazlem złoty środek.... mianowicie sprężynki Eibach 30/30, do amorów seryjnych podejdą, obiżenie wsam raz nie za snisko nie za wysoko, zawieszenie twardesze ok 20%/30%. jak dla mnie OK, cena tez ok. Ma ktoś doświadczenie z tymi sprężynkami?



Awatar użytkownika
kkkubek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: pn paź 04, 2004 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kkkubek » wt kwie 19, 2005 12:27

Nie obcinaj sprezyn tylko kup sprezyny,nie jest to taki straszny wydatek a bezpieczniej i pewniej :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości