Strona 9 z 40

: czw lut 17, 2005 20:53
autor: !greq
łooo ja tez chce taki zestawik.. :P
podoba mi sie bardzo .. :P ile taki komplecik moze kosztowac do mk1 ..?? cio..??

: czw lut 17, 2005 22:54
autor: Szeli
Komplecik jest super i montuje się go jak klocki lego ale jest jeden ból: potem trzeba wszystko wysterowac, mapy paliwa i sprawy związane z elektroniką i tu jest największy problem.

No i przyczepiłbym się do tego IC (zły i w złym miejscu). Tak z ciekawości jaka cena za ten zestaw. :chytry:

: czw lut 17, 2005 23:28
autor: Ralfii_VR
no niestety ceny nie podali, sciagnelem ten kit turbo do VR6 w PDFie przez eMula

: czw lut 17, 2005 23:31
autor: Ralfii_VR
kurcze tutaj to jest moc ale i cena kosmiczna :kac: :kac: :kac: :
http://www.hgp-turbo.de/vw/r32.html

: czw lut 17, 2005 23:42
autor: Ralfii_VR
rafalvr6 pisze:no niestety ceny nie podali, sciagnelem ten kit turbo do VR6 w PDFie przez eMula
znalazlem stronke tej firmy:
http://www.sks-muelheim.de/tuning.htm

cena 20tys zl na nasze, dajcie mi pistolet to sam sie zastrzele :kac:

: pt lut 18, 2005 09:44
autor: ml2210
Oferty firm z zachodu można sobie z pewnością darować. A czy może ktoś słyszał może o firmach zza naszej wschodniej granicy. Np: Litwa, Ukraina czy Rosja,
bo z pewnością są tam takie.
A biorąc pod uwagę ogólny poziom cen to:
Jeśli u nas jest taniej niż np. w Nieczech, to może na wschodzie będzie taniej niż u nas???

Ps. "SHADE" i co się dowiedziałeś???

: pt lut 18, 2005 11:02
autor: shade_
No i sie dowiedzialem to co chcialem i musze przyznac, ze nie bylo to dla mnie pocieszajace.

powiedziano mi TAK:
"jezeli chcesz podniesc moc nawet o te 100ps, bez wymiany tlokow i korbowodow to licz sie z tym, ze silnik Ci szybko padnie"

Tak sobie siedzialem i rozmawialem ... i powiedziano mi, ze jezeli chce Turbo do swojego auta to powinienem miec 20tys zl i wtedy mozna spokojnie moc podniesc do nawet 350ps. Tylko wtedy wymienia sie kupe czesci i ma sie ta gwarancje, ze silnik nie bedzie dostawal tak duzo po dup..ie. Oczywiscie mozna zalozyc Turbo bez wymiany tych elementow, ale bedzie teraz zalezalo jaka kto ma noge, a wiadomo taka moc kusi i czujac te 280ps pod maska napewno nie bedziemy sie hamowac i zapomnimy o duzo szybszym zuzyciu silnika.

Widzialem zdjecia po takich wlasnie nie udanych tuningach i musze przyznac, ze przemawiaja do mnie. Jednak temat Turbo to nie taka tania rzecz i faktycznie jak sie juz bawic to profesjonalnie na porzadnych podzespolach, bo mamy naprawde fajne silniczki i szkoda ich tak katowac.

Narazie przynajmniej dla mnie temat Turbo odchodzi na odstawke i mam innego pomysla na podniesienie mocy, ale narazie nie chce nic mowic, musze jeszcze pogadac z pewnymi osobami dowiedziec sie troche rzeczy i wtedy podziele sie z Wami informacjami ;) pozostane tajemniczy :)

: pt lut 18, 2005 11:21
autor: ml2210
:panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna:

: pt lut 18, 2005 12:19
autor: shade_
co ml2210 zalamka ?? to mnie tez nie pocieszylo, ale wiadomo, nic za darmo :)

: pt lut 18, 2005 12:24
autor: tofik
cyarnz ma racje odprezyc go (2 uszcelki i dystans) i na tak co zeby mial 8.8:1 i spokojnie moze smigac na 0.6 Bara.Bebechy wytrzymaja w VR spokojnie do 300KM albi i wiecej.załozenie turbiny(fizyczne)to pikus ale z wysterowaniem tego jest problem(garazowe metody odpadaja)trza miec sprzet.Powodzenia

: pt lut 18, 2005 12:38
autor: shade_
ja bym sie nie bawil odprezaniem tymi dwoma uszczelkami, dla mnie to sliska sprawa, bezpieczniejsze jest odprezenie go odpowiednimi tłokami, bo jak nie to i tak zywotnosc silnika duzo dostanie po zadku bez wymiany pewnych elementow.

: pt lut 18, 2005 13:58
autor: ml2210
Dla mnie zakładanie dziesięciu uszczelek też brzmi conajmniej dziwnie.
Przeciez to zaraz przedmucha.

: pt lut 18, 2005 14:08
autor: shade_
te uszczelki troche malo profesjonalnie brzmi :) temat uszczelek tez poruszalem i watpie by dalo to az taka roznice w cisnieniu. Bo 1 to rozumiem, ale 2 to juz przegiecie.

: pt lut 18, 2005 16:00
autor: Ralfii_VR
shade pisze:No i sie dowiedzialem to co chcialem i musze przyznac, ze nie bylo to dla mnie pocieszajace.

powiedziano mi TAK:
"jezeli chcesz podniesc moc nawet o te 100ps, bez wymiany tlokow i korbowodow to licz sie z tym, ze silnik Ci szybko padnie"

Tak sobie siedzialem i rozmawialem ... i powiedziano mi, ze jezeli chce Turbo do swojego auta to powinienem miec 20tys zl i wtedy mozna spokojnie moc podniesc do nawet 350ps. Tylko wtedy wymienia sie kupe czesci i ma sie ta gwarancje, ze silnik nie bedzie dostawal tak duzo po dup..ie. Oczywiscie mozna zalozyc Turbo bez wymiany tych elementow, ale bedzie teraz zalezalo jaka kto ma noge, a wiadomo taka moc kusi i czujac te 280ps pod maska napewno nie bedziemy sie hamowac i zapomnimy o duzo szybszym zuzyciu silnika.

Widzialem zdjecia po takich wlasnie nie udanych tuningach i musze przyznac, ze przemawiaja do mnie. Jednak temat Turbo to nie taka tania rzecz i faktycznie jak sie juz bawic to profesjonalnie na porzadnych podzespolach, bo mamy naprawde fajne silniczki i szkoda ich tak katowac.....
dlatego ja mysle tylko o sofcie, 260KM mi wystarczy, bo zdaje sobie srawę ze zwylke doladowanie to koszty, koszty, koszty.........., jestem na etapie odciązania auto, wymianie foteli na lekkie kubły, tylna kanapa out! itp. rzeczy. :chytry:
Wiec napewno tak zle nie bedzie, wyznaje metode małych kroczków, golfika nie zamierzam sprzedawac, jest w idealnym stanie i nic nie kupie w tych pieniadzach. :bigok: