Strona 9 z 13

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz sie 26, 2012 09:07
autor: arwam
Grzech GD pisze:moim zdaniem montowanie haldex-a bez sterownika jest bez sensu... a co do budy w 3D o panie bardzo ciezki temat i drogi

zarówno to rozwiązanie jak i ori elektryka mają jedną wspólną cechę, sprzęgło wielopłytowe zostaje tylko wtedy zaciskane kiedy istnieje realna potrzeba przekazania napędu na tylną oś czyli mówiąc prościej kiedy przód zaczyna zrywać trakcję, napęd zostaje natychmiast przekazany na tył w takiej ilości jak jest potrzebny i według tego jak bardzo przykręcimy zawór próg załączania i rozłączania napędu będzie występował wcześniej lub później

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pn sie 27, 2012 08:51
autor: Grzech GD
arwamjestem ciekawy jak to bedzie podawac :D jak to uruchomisz daj znac .

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pn sie 27, 2012 17:07
autor: arwam
najpierw załatw mi Haldex'a a jak już go zamocuję w nadowziu i auto będzie gotowe do jazdy to zmiana jednej zaślepki, no dorobiony element i jużdziała w momencie kiedy przód tracie trakcję.

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pt paź 05, 2012 13:41
autor: tomogolf2
a ja mam pytanie, przelkadam silnik afn z wiazka do budy mk2 tylko czy musze zmieniac zegary? w mk2 jest predkosciomerz na linke , czy trzeba podlaczac wtyczke tdi do tego implusatora w skrzynie biegow ? komp koniecznie musi miec odczyt ze skrzyni?

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pt paź 05, 2012 18:25
autor: arwam
tomogolf2, można wykorzystać zegarty z benzyniaka z MK2

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: sob paź 06, 2012 10:04
autor: Grzech GD
arwam dobrze pisze ja tez zostawiłem zegary od mk2 ..kolega zamontował mi jakies przekazniki i obrotomierz działa perfekcyjnie a predkosciomierz linka----tylko musi byc taka od g60 :) zeby nie było problemow:)...

ps..u mnie jak narazie 142KM i 320Nm :) ale cos mało..pozdrawiam:D

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: sob paź 06, 2012 21:43
autor: chrzaniu
Grzech GD pisze:arwam dobrze pisze ja tez zostawiłem zegary od mk2 ..kolega zamontował mi jakies przekazniki i obrotomierz działa perfekcyjnie a predkosciomierz linka----tylko musi byc taka od g60 :) zeby nie było problemow:)...

ps..u mnie jak narazie 140KM i 320Nm :) ale cos mało..pozdrawiam:D
A ja mam licznik z paska B4 i jest OK :)

Ps. Grzech GD pakuj Stage III :
wtryski 260 , pompa 11 , Turbo GTB22 i pare innych modów i ciesz się Mocą :D
Ja jak sprzedam 230, hybryde 10/11 i BRD to przeskakuje na wyżej wymieniony Stage :)

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pn paź 08, 2012 14:19
autor: superkasztan
Grzech GD możesz rozwinąć to info o obrotku,
Twój kolega jest w stanie podać jakieś info co trzeba zrobić żeby obrotek działał??
Bo u mnie wskazówka obrotościomierza leży i odpoczywa :P

Pozdro

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pn paź 08, 2012 20:57
autor: Grzech GD
sluchaj ja sie na tym nie znam:D ale moge sie spytac co i jak albo powiedziec zeby cos takiego ulepił i bym ci to wysłal :)

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: wt paź 09, 2012 09:15
autor: superkasztan
Okej,
jestem skłonny zakupić,
ewentualnie jak by przedstawił ideę, jakiś schemat to mam elektronika który bi mi to zrobił.
Wiem że sygnał jest w kompie i był podawany do oryginalnego obrotka,
wiem też że można wyciągnąć sygnał z alternatora i jakoś podać go do obrotka, ale na pewno nie będzie to działało dobrze.
Za wszelkie info będę wdzięczny :)

Pozdro

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: wt paź 09, 2012 09:31
autor: arwam
w benzynie i w TDI masz w podobny sygnał. co 180* obrotu wału korbowego.
ale trzeba trochę pinami przekładać

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: wt paź 09, 2012 10:17
autor: Grzech GD
wiec poprawiamy dane 142KM i 320Nm teraz czas na wtryski.... co do obrotka to koledze zajeło to jakies 5 minut :)..poprostu zna sie na tym i zarabia na tym kase u mnie działa zajebiscie dam znac jak cos :)

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: pt paź 19, 2012 16:58
autor: cover88
mam pytanie
czy można ustawic zbieżnośc kół tylnych w golfie II ?
jak tak to jaka czesc za to odpowiada ?

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: ndz paź 21, 2012 20:20
autor: franQlin
Kolego cover88, to nie dział na takie pytania, admin pewnie zaraz to usunie lub przeniesie.
Konstruktor nie przewidział regulacji zbieżności kół tylnych. Jeśli nie ma zbieżności, to masz ukrzywiony któryś czop, lub skrzywioną tylną belkę.