Strona 9 z 9

: pt maja 21, 2010 11:42
autor: R4DZ1U
gracek1906 pisze:co do wskazan przy zmianie z abu na abs to musicie założyć licznik o odpowiednim dpn z danej skrzyni
ja skrzyni nie wymienialem przy zmianie silnika. za to licznik kiedys zmienialem, bo mialem bez obrotomierza

: pt maja 21, 2010 20:22
autor: gracek1906
znajdz oznaczenie skrzyni w necie są tabelki z przełożeniami np http://doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=127 i wpisz przełożenie główne i np 5 biegu oraz rozmiar opon w kalkulatorze predkości i wtedy bedziesz wiedział na 100% że np przy 100km/h masz np 2500 obr/min

: sob maja 22, 2010 18:06
autor: R4DZ1U
prędkość jest u mnie niemal zgodna z tym co GPS pokazuje. Są różnice rzędu ok 3 km/h. Ale to raczej z powodu opóźnienia GPSa, bo te 3 km to mam zarówno przy 50 jak i 100, więc raczej licznik pokazuje mi prawidłową prędkość.

Wracając do tematu. Da się odczuć, czy się nei da odczuć zmiany 45 -> 50. Zdania macie podzielone póki co...

1.8 ADZ 66kw warto tuningowac?

: pt wrz 10, 2010 09:28
autor: Allwall
oczywiście ze możliwe. na prostej jedzie 190 z górki 210 na pewno pojedzie

1.8 ADZ 66kw warto tuningowac?

: wt mar 29, 2011 20:25
autor: mariuszsle
Witam, dawno nikt tu nic nie pisał. Moje pytanie jest takie, czy udało się komuś zrobić taką hybrydę silnika? Mam u siebie 1.8 ADZ no i z tego wszystkiego wynika, że to jest jedyna szansa na zwiększenie osiągów mojego samochodu. Chociaż jak na zwykłe 1.8 źle nie jeździ ale jak miałem wcześniej ABF-a to jednak różnica jest. Proszę o radę czy jest sens się bawić z tym.