Strona 9 z 35

: wt cze 10, 2008 14:33
autor: Semian
zakupilem dzisiaj klocki do g60 , firmy Jurid i zastanawiam sie czy beda dobre martwi mnie to ze sa strasznie grube dokladnie 19,6 mm podejda mi czy musze wymienic na ciensze ??nie chce sie bawic w zadne szlifowanie wkoncu to ma hamowac

: wt cze 10, 2008 16:26
autor: Browix
Adamm pisze:pompa 25 mm od T4 zalozona
na tyle hamulce tarczowe z golfa II
z przodu zestaw od S2 tarcze 280
caly uklad hamulcowy nowy
plyn ferrodo 5.1


hamowanie - rewelacja :D
Witam a servo jakie ?? te od T4 ? pedały nie są za twarde ?

: wt cze 10, 2008 20:57
autor: Adamm
Browix, serwo zostalo oryginalen z TDI 1Z

hamulce sa git :D

: czw cze 12, 2008 14:11
autor: BARANMC1
Przerabiał ktos kwestie 312mm z Mk4 GTi + zaciski 2 toczkowe z S2, jarzma i zaciski sa chyba takie jak w 288mm

: pn cze 16, 2008 11:58
autor: w0jta5
Mam pytanie, czy zaciski i jarzma od 280mm (były zamontowane na zwrotnicy na 5x100 mk3) będą pasować na zwrotnice w mk2 na 4x100?

I czy do tego interesu wystarczy dokupić tylko tarcze 280 i to już wszystko, czy trzeba jeszcze jakiś części ?

: pn cze 16, 2008 18:46
autor: CYBER
nie wiem jak z pasowaniem do MK2 ale pasowałem to do MK1 i może to Ci cokolwiek pomoże. jarzma, zaciski i tarcza na pewno nie pasują na zwrotnicę z MK1. tarcza ma bardzo małe odsadzenie i trzeba by robić dystans piasta-tarcza no i dodatkowo mocowanie jarzma też jest inne.

: sob wrz 06, 2008 01:43
autor: CSR_GTI
odświeże troche temat i spytam: jak załoze teraz tą pompe 25 (obecnie mam 22) na tarcze 256 to bedzie czuć coś lepiej te hamulce czy tylko twardszy pedał bedzie? :chytry:

: sob wrz 06, 2008 02:49
autor: toffic
to drugie + pedał będzie jeszcze wyżej brał

: sob wrz 06, 2008 09:24
autor: CSR_GTI
Musze zmienić servo więc sie spytam czy zakłądac ori czy cos kombinować i może od czegoś innego szukać?

PS: czy do mk2 gti 16v podjedzie jakies servo z jakiegoś mk3 czy czegos?

: sob wrz 06, 2008 13:29
autor: toffic
szukaj z automatu, jest naprawde duże. pompe mozesz 22 dac

: sob wrz 06, 2008 14:10
autor: CSR_GTI
ok, dzieki... bed emusiał coś właśnie tak pokombinować

nowe servo - 1000zł ... 600zł - zamiennik :blush: :kac:

edit:
kolejne pytanie :P
cowboy pisze:w każdym razie w mk3 GTI 8V i G60 (280/22) był zacisk Girling 54 - taki sam jak u mnie przy tarczy 256/20
czyli zeby przejsc z 256 na 280 potzrebne są tylko tarcze i jarzma?

: ndz wrz 07, 2008 16:14
autor: cowboy
CSR_GTI pisze:czyli zeby przejsc z 256 na 280 potzrebne są tylko tarcze i jarzma?
no i super cieniutkie klocki ~14mm :)

zacisk z 256/20 jest mniejszy (mieści 2xklocki po 16mm+ tarcza 20) niż z 280/22 który mkieści klocki 2x19mm + grubsza tarcza 22mm

: ndz wrz 07, 2008 16:19
autor: CSR_GTI
cowboy pisze:(280/22) był zacisk Girling 54
mam girling 54
cowboy pisze:zacisk z 256/20 jest mniejszy (mieści 2xklocki po 16mm+ tarcza 20) niż z 280/22 który mkieści klocki 2x19mm + grubsza tarcza 22mm
ale to były jakies różnice meidzy girling 54 stosowanym na 256mm i girling 54 stosowanym w 280mm?

:kac: :kac: :kac:

: ndz wrz 07, 2008 22:44
autor: toffic
CSR_GTI pisze:ale to były jakies różnice meidzy girling 54 stosowanym na 256mm i girling 54 stosowanym w 280mm?
szerokości, ja zresztą w 280 widzialem tylko Lucasy