Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
-
Kontakt:
Post
autor: Semian » wt cze 10, 2008 14:33
zakupilem dzisiaj klocki do g60 , firmy Jurid i zastanawiam sie czy beda dobre martwi mnie to ze sa strasznie grube dokladnie 19,6 mm podejda mi czy musze wymienic na ciensze ??nie chce sie bawic w zadne szlifowanie wkoncu to ma hamowac
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
-
Browix
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Browix » wt cze 10, 2008 16:26
Adamm pisze:pompa 25 mm od T4 zalozona
na tyle hamulce tarczowe z golfa II
z przodu zestaw od S2 tarcze 280
caly uklad hamulcowy nowy
plyn ferrodo 5.1
hamowanie - rewelacja
Witam a servo jakie ?? te od T4 ? pedały nie są za twarde ?
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » wt cze 10, 2008 20:57
Browix, serwo zostalo oryginalen z TDI 1Z
hamulce sa git
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
BARANMC1
- _
- Posty: 1275
- Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
- Lokalizacja: GDYNIA
Post
autor: BARANMC1 » czw cze 12, 2008 14:11
Przerabiał ktos kwestie 312mm z Mk4 GTi + zaciski 2 toczkowe z S2, jarzma i zaciski sa chyba takie jak w 288mm
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
-
w0jta5
- Mały gagatek
- Posty: 117
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 13:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra (DJE)
-
Kontakt:
Post
autor: w0jta5 » pn cze 16, 2008 11:58
Mam pytanie, czy zaciski i jarzma od 280mm (były zamontowane na zwrotnicy na 5x100 mk3) będą pasować na zwrotnice w mk2 na 4x100?
I czy do tego interesu wystarczy dokupić tylko tarcze 280 i to już wszystko, czy trzeba jeszcze jakiś części ?
-
CYBER
- Ma gadane
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
- Lokalizacja: Cz-wa
Post
autor: CYBER » pn cze 16, 2008 18:46
nie wiem jak z pasowaniem do MK2 ale pasowałem to do MK1 i może to Ci cokolwiek pomoże. jarzma, zaciski i tarcza na pewno nie pasują na zwrotnicę z MK1. tarcza ma bardzo małe odsadzenie i trzeba by robić dystans piasta-tarcza no i dodatkowo mocowanie jarzma też jest inne.
Pozdrawiam!
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » sob wrz 06, 2008 01:43
odświeże troche temat i spytam: jak załoze teraz tą pompe 25 (obecnie mam 22) na tarcze 256 to bedzie czuć coś lepiej te hamulce czy tylko twardszy pedał bedzie?
18K4F inside... RWD car :)
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » sob wrz 06, 2008 02:49
to drugie + pedał będzie jeszcze wyżej brał
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » sob wrz 06, 2008 09:24
Musze zmienić servo więc sie spytam czy zakłądac ori czy cos kombinować i może od czegoś innego szukać?
PS: czy do mk2 gti 16v podjedzie jakies servo z jakiegoś mk3 czy czegos?
18K4F inside... RWD car :)
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » sob wrz 06, 2008 13:29
szukaj z automatu, jest naprawde duże. pompe mozesz 22 dac
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » sob wrz 06, 2008 14:10
ok, dzieki... bed emusiał coś właśnie tak pokombinować
nowe servo - 1000zł ... 600zł - zamiennik
edit:
kolejne pytanie
cowboy pisze:w każdym razie w mk3 GTI 8V i G60 (280/22) był zacisk Girling 54 - taki sam jak u mnie przy tarczy 256/20
czyli zeby przejsc z 256 na 280 potzrebne są tylko tarcze i jarzma?
Ostatnio zmieniony sob wrz 06, 2008 20:09 przez
CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
18K4F inside... RWD car :)
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » ndz wrz 07, 2008 16:14
CSR_GTI pisze:czyli zeby przejsc z 256 na 280 potzrebne są tylko tarcze i jarzma?
no i super cieniutkie klocki ~14mm
zacisk z 256/20 jest mniejszy (mieści 2xklocki po 16mm+ tarcza 20) niż z 280/22 który mkieści klocki 2x19mm + grubsza tarcza 22mm
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » ndz wrz 07, 2008 16:19
cowboy pisze:(280/22) był zacisk Girling 54
mam girling 54
cowboy pisze:zacisk z 256/20 jest mniejszy (mieści 2xklocki po 16mm+ tarcza 20) niż z 280/22 który mkieści klocki 2x19mm + grubsza tarcza 22mm
ale to były jakies różnice meidzy girling 54 stosowanym na 256mm i girling 54 stosowanym w 280mm?
18K4F inside... RWD car :)
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » ndz wrz 07, 2008 22:44
CSR_GTI pisze:ale to były jakies różnice meidzy girling 54 stosowanym na 256mm i girling 54 stosowanym w 280mm?
szerokości, ja zresztą w 280 widzialem tylko Lucasy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości