SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sty 23, 2007 15:02

Pewnie poduszki musisz zmienić na mocniejsze spod silników 16V z MK2. Silnik z paska ma 136KM i oznaczenie 9A, a silnik z MK3 ma 150KM i oznaczenie ABF. 9A jest na KE-MOTRONIKU, a ABF na DIGIFANCIE. Kto nie zakłada badziewnego gazu i często odpala 9A na benzynie nie ma żadnego kłopotu. Regulacja to inna sprawa i nawet ty po kilku regulacjach sam ustawisz ten motor na słuch. Co do Digifanta to już czysta elektronika. Jeżeli zdecydujesz się na 9A to kupuj ze wszystkim co ma czyli wiązka od kompa, pompa paliwa, silnik, alternator, wtrysk. Elektryki nie ma tu wiele i sam sobie z tym poradzisz. Jak się ma opisane co i gdzie idzie to dużo łatwiej.



Awatar użytkownika
NEKRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sty 22, 2007 02:38
Lokalizacja: BRZEG woj. Opolskie
Kontakt:

Post autor: NEKRO » wt sty 23, 2007 19:12

Dzieki Taz. Pewnie musze jeszcze kupić zegary MFA do mk2?


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f373b835b0001d54][img]http://images49.fotosik.pl/122/f373b835b0001d54m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » śr sty 24, 2007 01:03

Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sty 24, 2007 16:53

Musisz wszystkie łapy rzeźbić.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 25, 2007 10:37

burbazi pisze:Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr
pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 25, 2007 12:33

evolution pisze:
burbazi pisze:Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr
pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....
nic nie trzeba podcinac tylko troche postukać, skrzynai z diesla nie podejdzie, tylko oryginał vr6 (chyba ze bebechy przewalisz) w dieslu wcale nie mocniejsza


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 25, 2007 18:23

Borys pisze:
evolution pisze:
burbazi pisze:Witam
W przyszłym tygodniu zaczynam swap mk2 1.6 na VR6, i szczerze nie mam pojęcia jak to wygląda, pliku nawet po niemiecku nie można pobrać, jeśli ktoś ma proszę o pomoc
chciałbym wiedzieć czy dużo będzie w tym swapie rzeźby, VR6 mam kompletny: silnik, skrzynia, elekrtonika
pzdr
pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....
nic nie trzeba podcinac tylko troche postukać, skrzynai z diesla nie podejdzie, tylko oryginał vr6 (chyba ze bebechy przewalisz) w dieslu wcale nie mocniejsza
przednia i skrzynia w kontekscie poducha, a nie skrzynia:) ze skrzynia w vr jest inna wiem:]


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sty 26, 2007 01:30

evolution pisze:
Borys pisze:
evolution pisze: pierwsze podciac prawa podluznice bo motor nie wejdzie. tylna poduche silnika zmienic na taka ktora ma u gory jedna dziure. przednia i skrzynia zostaje seria, choc dobrze zmienic na takie z klekota, sa mocniejsze, do tego poloski i heble na cos co to bydle zatrzyma... i stabilizator zaweszenia....
nic nie trzeba podcinac tylko troche postukać, skrzynai z diesla nie podejdzie, tylko oryginał vr6 (chyba ze bebechy przewalisz) w dieslu wcale nie mocniejsza
przednia i skrzynia w kontekscie poducha, a nie skrzynia:) ze skrzynia w vr jest inna wiem:]
:okej:


www.vrservice.pl

Motomaniak1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lut 23, 2007 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Motomaniak1991 » pt lut 23, 2007 21:47

Witam . Mam 15 lat ,tylko niemyślcie że gówniarz bo sporo wiem jak na ten wiek i troche praktyki też mam . Od września technikum samochodowe (na mechanika).
Ma wejść prawko od 16 lat więc myśle że niesztuka mieć nowe auto ale sztuka mieć stare i odpicowane. Więco powiem o moim pomyśle i czekam na komentarze i opinie(nawet krytyczne).
Myśle żeby do MK I 3 D wstawić silnik 1.9 TDI 90 km (1Z) lub 1.9 110 km (AFN) dodać większy interkuler , zmienić układ dolotowy i zestroić (ChipTuning) . Myśle że można powyższym podnieść moc do około 120 km(Z1) lub 140km(w AFN) . 140km w lekkiej budzie mk 1 myśle że powstała by z tego rakieta paląca 5 l . A WY CO MYŚLICIE?? :okej:



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » sob lut 24, 2007 13:58

Motomaniak1991 pisze:Od września technikum samochodowe (na mechanika).
i już chcesz swap'a robić ? a sam to będziesz robic ?
Motomaniak1991 pisze:Ma wejść prawko od 16 lat
zapomnij :P
Motomaniak1991 pisze:myśle że niesztuka mieć nowe auto ale sztuka mieć stare i odpicowane
fakt :)
Motomaniak1991 pisze:Myśle żeby do MK I 3 D wstawić silnik 1.9 TDI 90 km (1Z) lub 1.9 110 km (AFN) dodać większy interkuler , zmienić układ dolotowy i zestroić (ChipTuning) . Myśle że można powyższym podnieść moc do około 120 km(Z1) lub 140km(w AFN) . 140km w lekkiej budzie mk 1 myśle że powstała by z tego rakieta paląca 5 l . A WY CO MYŚLICIE?? :okej:
cały pomysł nie jest zły i wszystko jest do zrobienia :) koncepcja nie glupia... ale jak robić swap to tylko benzynke i to jakiegos AAA , ABF czy moze 1.8T



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pn lut 26, 2007 01:47

samemu można zdziałać tiko trzeba troche pomysleć, przemyśleć, przeliczyć, poszukać, i posiedzieć kilka nocek w garażu...
a nie czekać aż ktoś mu przedstawi całą dokumentacje i wycene.
NIE znamy się ..raczej... :jezor:
..ale za ten cytat jestem Twoim fanem !!!!!!!!! :okej: :okej: :okej: Nie wiem czy piłeś MLEKO czy :pub: :pub: :pub: ale ..JESTEŚ WIELKI !!!!!!!!! :grin:



jajcun666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:25
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jajcun666 » czw mar 01, 2007 14:12

Ja osobiscie zamierzalem do jetty MK2 zalozys silnik g60 od corrado, ale to byl raczej glupi pomysl bo ogladajac te siliki okazalo sie ze ciezko dostac taki w dobrym stanie i nigdy nie wiadomo co z turbina. Idac dalej takim tokiem myslenia obecnie zaczelem szukac silniki 2.0 takze od corrado tylko niewiem jaki problem sprawi mi podlaczenie sterownika w silniku i jaki bedzie ogolny koszt takiej przekladki?



reven18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 12, 2007 20:53
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: reven18 » śr mar 14, 2007 12:12

Witam!!!
Mam Golfika Mk3 z silnikiem 1.4 i chciałbym go wymienić na 1.6. Silniki są identyczne, czy podejdzie skrzynia jak i inne elementy (wiazka, komputer). Czy kupno samego silnika bez osprzętu wystarczy???



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 14, 2007 23:33

reven18 pisze:Witam!!!
Mam Golfika Mk3 z silnikiem 1.4 i chciałbym go wymienić na 1.6. Silniki są identyczne, czy podejdzie skrzynia jak i inne elementy (wiazka, komputer). Czy kupno samego silnika bez osprzętu wystarczy???
W twoim pytaniu jest odpowiedź.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości