g60 po wypadku czy moglo sie uszkodzic????????

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
stach-mk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: śr gru 13, 2006 17:47
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: stach-mk1 » wt mar 13, 2007 23:31

czyli motor nie ulegl uszkodzeniu??


[img]http://images21.fotosik.pl/103/ea4bbb900f0659f7.jpg[/img]

moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=923777#923777

Awatar użytkownika
Polgi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw mar 31, 2005 17:18
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Polgi » śr mar 14, 2007 00:59

To może przykład z życia...koleszka wydachowal corem a silnik do dzisiaj jeździ w innym aucie...bezpośrednio po dzwonie chwile jeszcze chodził jak leżał na dachu po paru dniach(stojac juz na kołach) został odpalony i wszystko chodziło normalnie łacznie z G-laderem. nie jestem fachowcem tylko pisze to co widziałem
pozdro



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr mar 14, 2007 21:22

Rondel pisze:to niejest do konca tak jak mowisz,pamietaj ze jak zniknelo cisnienie to wal i korby nie sa odrazu suche jak pieprz,zawsze jest na nich olej i zeby go wypalic musialby jeszcze troche chodzic.
ale tu nie chodzi o wypalenie oleju na pieprz tylko o to ze przy braku cisnienia, panewka sie zadziera, silnik chodzi dalej oki, ale przy bytowaniu ta zadra/ te zadry robia swoje i jest po ptokoch


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » śr mar 14, 2007 22:55

wyrazilem swoja opinie,ktora niewymyslilem sobie z glowy tylko z doswiadczenia,nieraz spotkalem sie z silnikami po dzwonach i po dachu,ktore lataja do tej pory. tak wogole zeby panewki sie przytarly to musi naprawde sucho, a jest to niemozliwe w tak krotkim czasie, jak bylo to opisane.Decyzja nalezy do autora tematu, ja sie podpisuje pod ze silnik napewno bedzie w takim samym stanie ,.jak przed wypadkiem.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » śr mar 14, 2007 23:15

Ze sprawdzeniem panewek nie jest znowu dużo roboty, więc jak ktoś chce spać spokojnie to można oblukać, ewentualna wymiana na nowe (koszty nie są zbyt wysokie)


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw mar 15, 2007 19:28

Rondel pisze:Decyzja nalezy do autora tematu, ja sie podpisuje pod ze silnik napewno bedzie w takim samym stanie ,.jak przed wypadkiem.
Gratuluje! I spij spokojnie :axe:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw mar 15, 2007 21:11

Rondel pisze:.Decyzja nalezy do autora tematu, ja sie podpisuje pod ze silnik napewno bedzie w takim samym stanie ,.jak przed wypadkiem.
gratuluje doswiadczenia, ja juz nie jeden wybuchniety motor po "normalnym" uzytkowaniu widzialem, tylko ze wczesniej byl dach... i nie jeden rozbieralem po dachu, ryski na panewkach byly jesli pracowal na dachu... tak mi sie nasuwa stwierdzenie po tym co gadasz ze albo sam jestes sprzedajacym, albo jego bliskim znajomym...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » czw mar 15, 2007 23:15

to chyba za malo ich rozebrales.a przy okazji to niesprzedaje tego silnika, nawet nieznam
wlasciciela,wiec niepieprz.

niewatpie w twoje kwalifikacje,znasz sie na tym co robisz.ale pamietaj ze sa jeszcze inni fachowcy ktorzy w tym siedza.sam siedze w tym od 16 lat wiec jakies doswiadczenie w tym tez mam.a ta nasza gatka do niczego nie dojdziemy.takie jest moje zdanie.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob mar 17, 2007 10:35

16 lat doświadczeń....a ile widziałeś silników po dachu OD ŚRODKA???? I ile z nich jeszcze jeździ.....



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob mar 17, 2007 10:56

Rondel pisze:to chyba za malo ich rozebrales.a przy okazji to niesprzedaje tego silnika, nawet nieznam
wlasciciela,wiec niepieprz.
nie wiem czy wiesz dla czego g 60 nie ma szlifow walu i tzw sputtery , odpowiedz prosta, ma duzo wieksze sily dzialajace w ukladzie korbowym chocby wynikajace z masy elementow, brak oleju, a takowy brak wystepuje na czopach walu przy dachu, zabija sputery i po ptokoch.... wiec widze ze doswiadczenia masz... :bigok: P.s. czasami nieumiejetne pierwsze odpalenie takiego motoru powoduje jego zatarcie po jakims przebiegu...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
stach-mk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: śr gru 13, 2006 17:47
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: stach-mk1 » pn mar 19, 2007 12:51

czyli slnkik nie powinien miec wiekszych uszkodzen?? ale jak go odpalil to tak samo chodzi czyli chyba dobrze??? a panewki jak by byly porysowane to bylo by chyba slychac jak stukaja...


[img]http://images21.fotosik.pl/103/ea4bbb900f0659f7.jpg[/img]

moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=923777#923777

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn mar 19, 2007 21:25

stach-mk1 pisze:czyli slnkik nie powinien miec wiekszych uszkodzen?? ale jak go odpalil to tak samo chodzi czyli chyba dobrze??? a panewki jak by byly porysowane to bylo by chyba slychac jak stukaja...
nie byloby slychac ze stukaja, stuklaja takie co ich juz nie ma...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
stach-mk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: śr gru 13, 2006 17:47
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: stach-mk1 » wt mar 20, 2007 15:14

czyli jedynym rozwiazaniem jest dostac sie do panewek i zobaczyc jak to wyglada tak??


[img]http://images21.fotosik.pl/103/ea4bbb900f0659f7.jpg[/img]

moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=923777#923777

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt mar 20, 2007 20:34

stach-mk1 pisze:czyli jedynym rozwiazaniem jest dostac sie do panewek i zobaczyc jak to wyglada tak??
dokladnie tak jakiekolwiek przebarwienia rysy, dyskwalifikuja panewki to samo z walem, o do tego kazde polaczenie rozkrecone w ukladzie korbowym wiaze sie z wymiana takze srub, szpilek i nakretek...koszta okolo 520 zlotych na starcie plus panewki, ewentualnie wal


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości