Post
autor: Kenaj » wt mar 13, 2007 23:24
sHpAaKu, a jaką literature czytasz?
Jeżeli chcesz na oko zrobić dolot, to najprościej kup kolanka, odpowiednio do swojej średnicy przepustnicy( pamiętająć, że im więcej zakrzywień tym większe zakłucenia przeplywu strugi powietrza) a pomiędzy zapodaj rure( w zależności od dostępu do materiału). Ja zawsze używałem z nierdzewki. Przy robieniu dolotu nalezy pamiętać o tym, aby nie był on krutszy od seryjnego. Należy odpowiednio odgrodzić stożek od komory silnika, najlepiej to zakupić taki co stożek jest jakby umieszczony pomiędzy rurami, wówczas początek rury(gdzie slinik zasysa powietrze) wkłądamy w błotnik, lub doprowadzamy w odpowiedni sposób powietrze z pod zderzaka i problem z głowy!!
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"