Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3
witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...
dzięki z góry...
- Łukasz_Mk2
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Czy można zamienić silnik 90Km na 110Km w golfie 3
Dodam że mowa o silniku Tdi i świece są sprawne!Przynajmniej wiem tyle że wszystkie grzeją!daros80 pisze:witam wszystkich. Mam oststnio problem z golfikiem. Na zimnym silniku pali problemowo ale jednak pali. Po zapaleniu mocno kopci przez jakieś 2 minuty i przestaje. Potem pracuje normalnie bez problemów i straty mocy. Na ciepłym pali od strzała. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamienić silnik 90Km skoro coś go i tak boli na 110Km. Nie wiem tylko czy z tym nie wiążą się jakieś problem tzn z układem wydechowym komputerem i ttd... Jeżeli możecie to pomocy!!!!
dzięki z góry...
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- Łukasz_Mk2
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
CZeść , Mój kolega miał podobny problem ! ale wystarczyło podjechać do UYSEGO i on za 100 zł troszke podrasował fabryczne ustawienia i teraz odpala za dotknięciem kluczyka
[ Dodano: 27 Lut 2007 13:36 ]
także możliwe że wina jest w programie ! podjedź do jakiegoś specja od TDI - sprawdzi ewentualnie coś poprawi...
[ Dodano: 27 Lut 2007 13:36 ]
także możliwe że wina jest w programie ! podjedź do jakiegoś specja od TDI - sprawdzi ewentualnie coś poprawi...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
dolacze sie do tematu bo mam podobne plany
chce zmienic swojego 1Z na AFNa, mysle ze przy okazji wstawic trubo od 130 (150KM) bo pewnie bedzie kupowany goly silnik wiec turbo dowolne
co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)
skrzynia chyba powinna wytrzymac , mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie.
czekam na opinie
chce zmienic swojego 1Z na AFNa, mysle ze przy okazji wstawic trubo od 130 (150KM) bo pewnie bedzie kupowany goly silnik wiec turbo dowolne
co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)
skrzynia chyba powinna wytrzymac , mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie.
czekam na opinie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
turbo od 130 PD z silnika AWX - GT 1749VAAdamm pisze:trubo od 130
moim zdaniem FMIC, a jeśli chcesz przekroczyć 150km to wtryski 0.216 - seryjna pompa wydoli... ajeśli chcesz więcej (większe spalanie) pompe 11mm i wtryski 0.230Adamm pisze:co jeszcze trzeba by zmienic (poza kompem i sterowaniem turbo oraz heblami)
ja bym zostawił serie dopóki sie nie rozwali ale jak bedziesz miał wszystko wyjęte to pakuj zestaw od VR-a do 400 NM wytrzymaAdamm pisze:mysle zeby tylko wstawic mocniejsze sprzeglo, tylko jakie dokladnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości