Witam serdecznie.
Jestem nowym userem na forum. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z sympatią.
Moje pierwsze pytanie: Chciałbym podnieść stopień sprężania w silniku 1.3 (Golf II/Wartburg 1.3). Słyszałem, że nie można planować głowicy gdyż jest ona "płaska". W takim przypadku należy planować blok silnika. Czy to jest prawdą? O ile należy splanować glowicę/blok aby uzyskać jakieś efekty?
Pytanie drugie: Co daje i czy jest sens staczania koła zamachowego? Jaką ilość materiału należy zebrać z koła zam.?
Serdecznie pozdrawiam i czekam na pomoc.
P.s Posiadam Trabanta z silnikiem Golfa 1.3 mk.2
Planowanie głowicy w 1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt lut 23, 2007 21:55
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt lut 23, 2007 21:55
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontakt:
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
W zależności ile % odchudzisz koło to: będziesz musiał dawać więcej gazu przy ruszaniu i auto będzie czuć górke jak jej jeszcze nie będziesz widział. To tak w skrócie
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości