Pytanie odnośnie silnika 1,6 i 1,8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Pytanie odnośnie silnika 1,6 i 1,8

Post autor: kropaz » ndz lut 11, 2007 12:27

Witam mam pytanie bo chce kupic silnik 1,8 8v bez osprzetu i mam pytanie czy dolot i gaznik od 1,6 8v i komputer beda w stanie sterowac jednostka 1,8 prosze o podopowiedzenie Chodzi o silnik do golfa mk2 sterowany gaznikiem poprzez komputer


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lut 11, 2007 12:56

kropaz pisze:Witam mam pytanie bo chce kupic silnik 1,8 8v bez osprzetu i mam pytanie czy dolot i gaznik od 1,6 8v i komputer beda w stanie sterowac jednostka 1,8 prosze o podopowiedzenie Chodzi o silnik do golfa mk2 sterowany gaznikiem poprzez komputer
Masz silnik PN czyli 1.6 na elektronicznym gaźniku 2EE ???

Chcesz założyć goły silnik 1.8 i do niego wrzucić gaźnik z 1.6 ???

Jesli tak planujesz to najlepiej szukaj silnika 1.8 (RP) czyli na monowtrysku , całośc pasuje plug&play


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 11, 2007 14:34

Wszystko spasuje, ale monowtrysk będzie lepszym rozwiązaniem.



kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kropaz » wt lut 13, 2007 11:51

oki dzieki wielkie za info Pozdroo

[ Dodano: 13 Lut 2007 10:52 ]
ja kupuje silnik ktory tez był na gazniku tylko ze o 200cm wiekszej pojemnosci i zastanawia mnie fakt czy bedzie dobra dawka paliwa jak sie to wszystko przełozy co wy o tym sadzicie


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt lut 13, 2007 12:33

kropaz pisze:ja kupuje silnik ktory tez był na gazniku tylko ze o 200cm wiekszej pojemnosci i zastanawia mnie fakt czy bedzie dobra dawka paliwa jak sie to wszystko przełozy co wy o tym sadzicie
Bedzie dobrze .

1.8 na gaźniku to był motor RH 85KM albo GU 90KM i oba te silniki były na zwykłym gaźniku 2E2 , jakbyś chciał to mógłbys poszukać gaźnika 2E2 i odpadły by ci ewentualne bolączki i problemy elektronicznego sterowania gaźnikiem 2EE z PNki


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt lut 13, 2007 15:36

homsky pisze:Bedzie dobrze .

1.8 na gaźniku to był motor RH 85KM albo GU 90KM i oba te silniki były na zwykłym gaźniku 2E2 , jakbyś chciał to mógłbys poszukać gaźnika 2E2 i odpadły by ci ewentualne bolączki i problemy elektronicznego sterowania gaźnikiem 2EE z PNki
Nie będzie dobrze, choć gaźniki były te same to inne były dysze :axe: Ja polecam założyć 2EE (pod warunkiem, że jest sprawny) i założyć do niego dysze z 1.8 2E2, to jest prawdzone rozwiązanie, śmiga bardzo dobrze



kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kropaz » wt lut 13, 2007 21:59

hmmm a takie dysze gdzie dostane jakies linki na allegro lub jakies telefony do czesci i potrzebuje do mojego gaznika ta dysze elektronicza co steruje przepustnica bo ma małe zawchwiania na obrotach.
P.S W czwartek jade po silnik mam nadzieje ze w piatek juz przełoze to zobacze czy odpali?? Jeszcze raz dziekuje za informacje


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lut 14, 2007 01:34

Odpalić odpali, będzie nawet jeździć pod warunkiem, że wolno a tego to chyba nikt nie chce :helm: Dysze ja kupowałem w InterCarsie, na zamówienie. Co do
kropaz pisze:dysze elektronicza co steruje przepustnica bo ma małe zawchwiania na obrotach
chodzi Ci o nastawnik przepustnicy???



kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kropaz » śr lut 14, 2007 07:29

tak dokładnie o nastawnik


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lut 14, 2007 14:58

Zachwiania może mieć, byle obroty były w miare stabilne. Jęsli obroty skaczą to nie zawsze wina lezy po stronie nastawnika (choć wielu ludzi tak sądzi), on może po prostu "głupieć" bo np. jest skrzywiona ośka, nieszczelnośc, źle ustawiony zapłon itp. Przyczyn jest tysiące!!!



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lut 15, 2007 00:19

a tak odnosnie tego swapu z 1.6PN na 1.8RP to chcecie powiedziec ze wyciagamy Pn a na jgo miejce wstawiamy Rp bez zadnych przekladek eletryki pomp przewodow itd??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lut 15, 2007 00:45

rysiektr pisze:a tak odnosnie tego swapu z 1.6PN na 1.8RP to chcecie powiedziec ze wyciagamy Pn a na jgo miejce wstawiamy Rp bez zadnych przekladek eletryki pomp przewodow itd??
tak, jesli sam motor to jedno OUT drugie IN

silnikie niczym sie nie różnią, zmieniasz kolektor ssacy dokładasz z PN pompe paliwowąna blok i wszystko gra


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lut 15, 2007 01:11

no jak klocki LEGO :bigok: a bedzie to jezdzilo???czy aby wykorzystac moc RP trzeba jednak pompe elektryczna i kompa drugiego??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kropaz » czw lut 15, 2007 08:08

ja mam na 100% zepsuty nastawnik poniewaz jak jest silnik zimny to gasnie potem po nagrzaniu chodzi normalnie a w gazniku nie ma chyba ssania inego niz nastawnik ?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości