Jaki wtrysk nadaje sie najbardziej do turbo?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Jaki wtrysk nadaje sie najbardziej do turbo?

Post autor: luckash » ndz lut 04, 2007 18:19

Przeglądałem tematy o turbo przeróbkach od początku działu SPEED i okazuje sie że na każdym da sie założyć. Niektóre są bardziej skomplikowane do wystrojenia a niektóre nie. Np na k-jetronic po paru godzinach grzebania działa...
Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi :food:



Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » ndz lut 04, 2007 19:53

łatwe to nic nie jest pogadaj z evolutionem zna sie na tym jak nikt
( w sekrecie dodam ci że to geniusz :D )


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Jaki wtrysk nadaje sie najbardziej do turbo?

Post autor: Borys » ndz lut 04, 2007 22:14

luckash pisze:Przeglądałem tematy o turbo przeróbkach od początku działu SPEED i okazuje sie że na każdym da sie założyć. Niektóre są bardziej skomplikowane do wystrojenia a niektóre nie. Np na k-jetronic po paru godzinach grzebania działa...
Wiec co takiego łatwego jest w tym k-jetronicu i co tam trzeba zmienić??
Bedę wdzięczny za odpowiedzi bo bardzo mnie to ciekawi :food:
k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydaje

digi 1 na tym najlepiej z seryjnych jedzie, lub najlepiej jakis stanadlone ECU


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lut 04, 2007 22:29

wystrojenie kajeta to kwestia kilku godzin, seryjny obsluzyspokojnie do okolo 0,6 bara, potrzeba dobrej pompy wachy i kilku butelek po piwie... :D :D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » pn lut 05, 2007 10:59

Borys pisze:k-jet nie jest łatwy tak sie tylko wydaje

digi 1 na tym najlepiej z seryjnych jedzie, lub najlepiej jakis stanadlone ECU
Borys, ja tylko przytoczyłem wypowiedzi z forum :), dlatego o zdanie sie pytam Was fachowców :D
Rozumiem że taki jak znajduje się w G60?

evolution pisze:wystrojenie kajeta to kwestia kilku godzin, seryjny obsluzyspokojnie do okolo 0,6 bara, potrzeba dobrej pompy wachy i kilku butelek po piwie...
Domyślam sie że dla Ciebie jest pikuś :pub:
Ale to jak wystarczy pokręcić paroma śrubkami??? :grin: chyba nie.....
A czy k jetronic z mk1 GTi bo tam jest 1.6 założony do 1.8 także ogarnie jak piszesz te 0.6 bara doładowania? Czy między tymi instalacjami to nie ma różnicy?
Czyli seryjna pompa nie dostarczy tyle paliwa trzeba założyć wydajniejszą. A zamiast tego można założyć dwie takie same ale rónolegle?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości