Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Borys
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » czw mar 30, 2006 14:42
www.vrservice.pl
-
CHUDY
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 201
- Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: CHUDY » czw mar 30, 2006 16:22
Sporo tych opiłków. Ciekawe jaki bedzie efekt końcowy tej obróbki? Chce w swoim NZ zrobić obróbke
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
-
wojti
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 344
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
- Lokalizacja: pomorze
-
Kontakt:
Post
autor: wojti » pt mar 31, 2006 11:52
a to czemu obrabiasz glowice , jakis walek sportowy bedzie czy moze tuuuuurbo w planach bo sam walek ssacy da jakies 10-15 koni dwa dadza 30 okolo do tego wachy troche wiecej trzeba dac i wydech zwiekszyc na 60mm a do turbo mniej wiecej wiecie.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
-
woytas1
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 40
- Rejestracja: czw mar 16, 2006 23:00
- Lokalizacja: Zakopane
Post
autor: woytas1 » pt mar 31, 2006 23:35
Bardzo ladnie! Zeby tylko jeszcze kanaly lepiej wypolerowac! Zeby powietrze jeszcz latwiej sie wslizgiwalo na garki!
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
-
Borys
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » pn kwie 03, 2006 08:06
woytas1 pisze:Bardzo ladnie! Zeby tylko jeszcze kanaly lepiej wypolerowac! Zeby powietrze jeszcz latwiej sie wslizgiwalo na garki!
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
zabrakło czasu
www.vrservice.pl
-
gulba
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 133
- Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: gulba » wt sty 16, 2007 19:02
A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
-
Borys
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » wt sty 16, 2007 23:51
gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu
www.vrservice.pl
-
voj2s
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 248
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
- Lokalizacja: krakoof
-
Kontakt:
Post
autor: voj2s » śr sty 17, 2007 01:58
szacunek za wlozona prace ..... ale po tych fotkach moge powiedziec ze przyrosty moga byc minimum dwa razy wieksze...i bynajmniej nie chodzi o polerka kanalow bo ta naprawde najmniej juz daje .....i robi sie ja na tip top szukajac kazdego konia
pozdrawiam
-
Borys
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » śr sty 17, 2007 09:32
voj2s pisze:szacunek za wlozona prace ..... ale po tych fotkach moge powiedziec ze przyrosty moga byc minimum dwa razy wieksze...i bynajmniej nie chodzi o polerka kanalow bo ta naprawde najmniej juz daje .....i robi sie ja na tip top szukajac kazdego konia
pozdrawiam
ta głowica jak zapewnei zwróciłes uwage na daty to stare dzieje,
powoli ucze sie i dopracowuje technikę
w tej chwili juz troszke wiecej wiem i mam do tego troche inne podejscie
www.vrservice.pl
-
gulba
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 133
- Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: gulba » śr sty 17, 2007 09:58
Borys pisze:gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu
A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
-
Borys
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » śr sty 17, 2007 10:21
gulba pisze:Borys pisze:gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu
A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.
tnij jak uwazasz,
a dokładego info raczej tu nie uzyskasz,
www.vrservice.pl
-
voj2s
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 248
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
- Lokalizacja: krakoof
-
Kontakt:
Post
autor: voj2s » śr sty 17, 2007 17:22
..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole
pozdrawiam
-
Borys
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » czw sty 18, 2007 09:46
voj2s pisze:..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole
pozdrawiam
ja tam wyciołem
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
i na ssacym i na wydechu
![Obrazek](http://www.vw.biaman.pl/vr6passat/glowica/_mini-P1010753.JPG)
www.vrservice.pl
-
gulba
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 133
- Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: gulba » czw sty 18, 2007 19:20
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości