Obróbka głowicy 16V

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Obróbka głowicy 16V

Post autor: Borys » czw mar 30, 2006 14:42

Tyle aluminium wydarłem z głowicy 9A.
Nie jest to full mozliwości, tylko lekkie draśnięcie z braku czasu.
Obrazek

a darłem takimi frezikami, bez zadnych polerek wygładzających
Obrazek

a tuu kilka fotek głowicy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » czw mar 30, 2006 16:22

Sporo tych opiłków. Ciekawe jaki bedzie efekt końcowy tej obróbki? Chce w swoim NZ zrobić obróbke :bajer:



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » pt mar 31, 2006 11:52

a to czemu obrabiasz glowice , jakis walek sportowy bedzie czy moze tuuuuurbo w planach bo sam walek ssacy da jakies 10-15 koni dwa dadza 30 okolo do tego wachy troche wiecej trzeba dac i wydech zwiekszyc na 60mm a do turbo mniej wiecej wiecie. :hmm:



Awatar użytkownika
woytas1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw mar 16, 2006 23:00
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: woytas1 » pt mar 31, 2006 23:35

Bardzo ladnie! Zeby tylko jeszcze kanaly lepiej wypolerowac! Zeby powietrze jeszcz latwiej sie wslizgiwalo na garki! :smoke:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn kwie 03, 2006 08:06

woytas1 pisze:Bardzo ladnie! Zeby tylko jeszcze kanaly lepiej wypolerowac! Zeby powietrze jeszcz latwiej sie wslizgiwalo na garki! :smoke:
zabrakło czasu


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » wt sty 16, 2007 19:02

A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 16, 2007 23:51

gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » śr sty 17, 2007 01:58

szacunek za wlozona prace ..... ale po tych fotkach moge powiedziec ze przyrosty moga byc minimum dwa razy wieksze...i bynajmniej nie chodzi o polerka kanalow bo ta naprawde najmniej juz daje .....i robi sie ja na tip top szukajac kazdego konia

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sty 17, 2007 09:32

voj2s pisze:szacunek za wlozona prace ..... ale po tych fotkach moge powiedziec ze przyrosty moga byc minimum dwa razy wieksze...i bynajmniej nie chodzi o polerka kanalow bo ta naprawde najmniej juz daje .....i robi sie ja na tip top szukajac kazdego konia

pozdrawiam
ta głowica jak zapewnei zwróciłes uwage na daty to stare dzieje,
powoli ucze sie i dopracowuje technikę

w tej chwili juz troszke wiecej wiem i mam do tego troche inne podejscie


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » śr sty 17, 2007 09:58

Borys pisze:
gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu
A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sty 17, 2007 10:21

gulba pisze:
Borys pisze:
gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu
A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.
tnij jak uwazasz,

a dokładego info raczej tu nie uzyskasz,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » śr sty 17, 2007 17:22

..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole :grin:
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 18, 2007 09:46

voj2s pisze:..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole :grin:
pozdrawiam
ja tam wyciołem :grin: i na ssacym i na wydechu
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » czw sty 18, 2007 19:20

Borys napisał :
:bigok: ja tam wyciołem :grin: i na ssacym i na wydechu :bigok:
Odważnie !!!!!!!!!!!!!!!!, ja właśnie jestem na etapie polerowania wydechowych i szlak mnie trafia bo niemoge nic zrobić wokół tych prowadnic, jak mnie najdzie to je wytne !!!!!!!!!!! :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif

[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:43 ]
oto moje dzieło z braku czasu projekt niemoże dojśc do skutku, niejest to jeszcze koniec, ale może niebawem :grin:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości