ITB zrób to sam.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

ITB zrób to sam.

Post autor: tramall » sob sty 13, 2007 13:38

Temat wydaje się być intersujący

http://www.clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=109629

Cena kompletu to 260 funtów(połowę kosztował filtr i płyta tylna0, jest to dość atrakcyjna cena w stosunku do trąbek ze sklepu. Inna sprawa że gość duzo zrobił sam i jest niestety trochę kombinowania, ale u nas też da się coś pokombinować.

Inna sprawa że do tego raczej ostre wałki i jakiś sterownik + magika który to wystroi. Ale z takim setupem można by się pokusić o 200KM+ w 9A lub ABF. i do tego sound..... :satan:



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » sob sty 13, 2007 17:51

Też myślałem nad takimi czterema przepustnicami, miażdąco to wygląda. Niestety do mojego k-jetronika jest to niemożliwe. Ale zawsze można założyć elektroniczne wtryski z listwą, sterownik. A gdzie w takim systemie montuje się przepływke ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz sty 14, 2007 12:15

jest mozliwe, nie tak dawno GTo podsyłał linka do ITB na Kjetroniku - pięknie ktos to rozwiązał i banalnie prosto jak znajde linka to zamieszcze

edit
znalazłem filmik z ITB na KJETRONIKU

http://img246.imageshack.us/my.php?imag ... 025vk8.jpg
http://img246.imageshack.us/my.php?imag ... 025vk8.jpg


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » ndz sty 14, 2007 16:38

Podoba mi się to :grin:

[ Dodano: 14 Sty 2007 18:02 ]
Znalazłem ten temat na Forum VW Vortex


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » ndz sty 14, 2007 20:07

ADi997 pisze:Też myślałem nad takimi czterema przepustnicami, miażdąco to wygląda. Niestety do mojego k-jetronika jest to niemożliwe. Ale zawsze można założyć elektroniczne wtryski z listwą, sterownik. A gdzie w takim systemie montuje się przepływke ??
Mam także pytanie odnośnie ITB, mam okazje kupić zakutą KRke na 4 przepustnicach, koleś który chce to sprzedać, kombinował chyba z oplowskim Motroniciem by to wystroić,ale mnie takie rozwiązanie nie interesuje i ja chciałbym ewentualnie założyć to do ABFa, wątpliwość moja - jak do tego założyć MAPsensora i czy będzie możliwe wystrojenie ABFa z ITB na Digi?? Mam fotke tego ustrojstwa, ale jestem poza domem,wkleję może jutro wieczorkiem..



Coobcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 15, 2007 00:13
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » pn sty 15, 2007 00:37

przy ITB i z map sensorem są pewne problemy przy strojeniu bowiem przy częściowych uchyleniach przepustnicy map praktycznie widzi ciśnienie atmosferyczne i w efekcie ostro dolewa...



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn sty 15, 2007 06:21

Coobcio pisze:przy ITB i z map sensorem są pewne problemy przy strojeniu bowiem przy częściowych uchyleniach przepustnicy map praktycznie widzi ciśnienie atmosferyczne i w efekcie ostro dolewa...
dlatego do ITB stosuje sie komputery z algorytmem ALPHA-n


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pn sty 15, 2007 15:17

GTO pisze:dlatego do ITB stosuje sie komputery z algorytmem ALPHA-n
Cześć GTO, mam okazje kupić takie ITB:
Obrazek

Pytanie, czy możnaby to zadaptować do ABFa, jak poradzić sobie z MAPem i czy na orginalnym kompie Digi mógłbys to wystroić,czy konieczny jest tylko i wyłącznie komp o którym wspominasz i szkoda 'zachodu'??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt sty 16, 2007 00:38

do seryjnych wałków sie nie opłaca tego zakładać jest to sprawdzone i zamiast polepszyć to pogorszysz , chyba ze planujesz w skoczyć w przedział >200HP to tak.

co do wystrojenia to MSEFI
koszt od 300$ + przesyłka za uruchomiona skrzynke, trzeba to potem wystroić i to zajmuje najwiecej czasu.

digiego nie próbowałem, nie ma rzeczy niemozliwych , tylko pytanie co prosciej.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » wt sty 16, 2007 00:48

GTO pisze:do seryjnych wałków sie nie opłaca tego zakładać jest to sprawdzone i zamiast polepszyć to pogorszysz , chyba ze planujesz w skoczyć w przedział >200HP to tak.

co do wystrojenia to MSEFI
koszt od 300$ + przesyłka za uruchomiona skrzynke, trzeba to potem wystroić i to zajmuje najwiecej czasu.

digiego nie próbowałem, nie ma rzeczy niemozliwych , tylko pytanie co prosciej.
Czołem, dzięki za info,oczywistą sprawą jest że do seryjnych wałków nie planowalem tego zakładać, mam 268ki Schricka i jeszcze coś bardziej hardcoreowego do ABFa, zatem problemu z wałkami nie ma, jednak troche mnie 'ostudziłeś' z elektroniką, spodziewałem się że ciężko byłoby na digi, czuję że chyba odpuszczę sobie ten temat, tymbardziej że ten ITB nie ma airboxa ani filtra, jest nieskończony jak widać na foto..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości