SILNIK 1.4ABD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
z 1.4 mozesz zrobić dla siebie wiele dla innych to bedzie śmieszy przyrost koni jak maja po 120 koni seryjnie. Proponuje na początek 1- wydech strumienica naddżwiękowa ze zwężką Venturiego tylko ta zasługuje na miano strumienicy 75 cm od głowicy zamiast kata, potem srodkowy przelotowy i końcowy też przelotowy 2- planowanie koła zamachowego w firmie się tym zajmującej koszt ok 60 zł przynajmniej w Bydgoszczy, 3- polerowanie kanałów dolotowych kolektor na błysk bez powiękaszania średnic dobrą pastą do polerki cena - 0 zł przw kilku godzinach poświęcenia no + uzczelka pod klolektor jak urwiiesz, Do tego monentu masz na moje jakieś 15% za wyech + 15 % za koło i polerowanie w sumie z 60 koni mozez wyciągnąć 15 koni + extra moment obrotowy a przecież jeździ się na momencie obrotowym NO NIE?SĄDZE ZE ZA TĄ KASĘ TZN STRUMIENNICA NA AUKCJI 100 +150 PRZELOT I 200 KOŃCOWY + 100 PLANOWANIE KOŁA + 50 POLERKA = 550 A WSZYSTKIEGO NIE MUSISZ ROBIĆ OD RAZU
MORE POWER
Mierzyles kieds auto po takich modach? Chyba nie bo straszne bzdury wypisujesz.Proponuje na początek 1- wydech strumienica naddżwiękowa ze zwężką Venturiego tylko ta zasługuje na miano strumienicy 75 cm od głowicy zamiast kata, potem srodkowy przelotowy i końcowy też przelotowy
Dosyc znaczna poprawa wkrecania silnika. Czuc roznice.2- planowanie koła zamachowego w firmie się tym zajmującej koszt ok 60 zł przynajmniej w Bydgoszczy
Pierwsze slysze, zeby kanaly dolotowe na blysk polerowac. Chyba ci sie pomylilo z wydechem.3- polerowanie kanałów dolotowych kolektor na błysk bez powiękaszania średnic dobrą pastą do polerki
Do tego monentu masz na moje jakieś 15% za wyech + 15 % za koło i polerowanie w sumie z 60 koni mozez wyciągnąć 15 koni + extra moment obrotowy
Cudow z silnika ABD nie uzyskasz. Mialem kiedys Golfa z tym motorem i przerabialem to na wlasnej skorze. Nie zakladaj zadnych strumiennic i innych wynalazkow tego typu. Mozesz odciazyc delikatnie kolo zamachowe, popracowac nad glowica. Ja musialem powiekszyc kanaly w kolektorze dolotowym o ponad 4mm zeby pasowal do glowicy. Jest tam sporo niedorobek fabrycznych. Pole do popisu masz na pewno. Obrabianie kanalow dolotowych i wylotowych mozna zrobic samemu. Duzo pomaga.
ja wymienilem swiece !!! i goscie mi wyczyscili wypolerowali doloty pozatym dobry mechanik ci naciagnie prawidlow pasek ustawi zawory aha i zalorzylem cały wydech od GTI tzn calosc od dworurki z silnika począwszy do koncowego tlumnia fajnie mruczy a od silnika wiele nie wymagam wazne ze mi pali na 100 km/ 5,5 do 7 litrów...
- mager1985
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 23:19
- Lokalizacja: Orneta, Brodnica, Frankfurt am Main
Skoro już się wypowiadacie na temat silniczka 1,4 (ABD) w MK3 to powiedzcie mi czy warto pakować się w taki motor bo mam okazję takiego właśnie kupić - zaznaczam od razu że zależy mi na tym aby auto było oszczędne bo przeważnie bedzie mnie woziło 10km do pracy?!?
Poza moimi widzimisie co do silnika to autko jest w nadwyraz dobrym stanie jak na swój wiek?!?
Poza moimi widzimisie co do silnika to autko jest w nadwyraz dobrym stanie jak na swój wiek?!?
jeżeli lubisz sie toczyć to czemu nie pod względem oszczędności 1,8 pali praktycznie tyle samo co 1,4
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości