a czy ja powiedziałem aby nie wkładać vr6 tylko vr6 żaden inny silnik ci tyle radochy nie da tylko licz się z czasem i kosztaminie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
Koszta swapu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
te mały, nie fiikajVR pisze:Borys co się stalo się, nie poznaje kolegi VR6 lepsze od 1,8T , Alucard sluchaj Borysa MkI jest kultowy, VR6 jest kultowy, wiec beda tworzyc zgraną parę, powodzenia w projekcieBorys pisze: a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
www.vrservice.pl
hehe... fajny macie dylemat panowie... VR6 vs 1.8T spoko... to jest walka emocji z rozsądkiem - rozsądek podpowiada, żeby wsadzić 1.8T, ale gdzieś tam po drugiej stronie powstrzymuje przed tym sentyment, do starego, dobrego, wielkiego i brutalnego wręcz VR6... hehe. ale jednak, jakkolwiek by się ten spór nie zakończył, to i tak pod maską wyląduje coś fajnego...
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Alucard
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
- Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
- Kontakt:
Witam ,
Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb tylko pasowałoby kupic nowe poduszki ,oraz jak to powiedział pracownik "umyc go panie bo to katastrofa"
Natomiast do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył obspawanie w niektorych miejscach oraz wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa + oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA
Dodatkowo za klatke 1300zl zawieszenie 1700 zl wiec widze ze juz sie robi gorąco.
pozdrawiam
Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb tylko pasowałoby kupic nowe poduszki ,oraz jak to powiedział pracownik "umyc go panie bo to katastrofa"
Natomiast do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył obspawanie w niektorych miejscach oraz wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa + oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA
Dodatkowo za klatke 1300zl zawieszenie 1700 zl wiec widze ze juz sie robi gorąco.
pozdrawiam
Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
ameryki przyjacielu niestety nie odkryłeś... podejmując temat Swapu nie miałeś chyba nadzieji, że zamkniesz się w tych dwóch czy trzech tysiącach? swap jak swap, tu może i da się w takiej kwocie zmieścić, może nawet mniej, jeśli masz silnik razem z gratami, kilku dobrych kumpli, zdolności do mechaniki i jakiś w miarę dobrze wyposażony garaż. w tym momencie koszta samej przekładki silnika znacznie się redukują. ale trzeba pamiętać, że generalnie tuning to zjawisko lawinowe - jedna modyfikacja pociąga za sobą kolejną, ta kolejną i tak dalej... więc swap, szczególnie na jednostkę duzo mocniejszą, większą i cięższą od seryjnej wiąże się z przeróbkami obejmującymi właściwie cały samochód. No i właśnie dlatego koszty w pewnym momencie zaczynają rosnąć wykładniczo...Alucard pisze:widze ze juz sie robi gorąco
no, jeśli jesteś związany emocjonalnie z własnym tyłkiem, to fajnie byłoby mieć coś takiego dla własnego bezpieczeństwa....Alucard pisze:do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył
ja na ich miejscu zaleciłbym obspawanie wszystkiego co tylko się da... całego nadwozia.Alucard pisze:obspawanie w niektorych miejscach
ja szczerze mówiąc też nie wiem... może chodziło o rozpórki?Alucard pisze:wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa
niestety, ale Supersport b a r d z o mocnym gwintem nie jest... pochodzi raczej z dolnej półki tego typu produktów. tu również wchodzi temat własnego bezpieczeństwa... ja bym jednak tak "przy okazji" zainwestował co najmniej w Weiteca na przykład... albo i coś lepszego, może KW? Apsik o ile dobrze pamiętam ma w swoim G60 KW variant 2... i chyba nie narzeka.Alucard pisze:oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA
[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 21:07 ]
gratuluję, w tym momencie naprawdę masz powód do radości, bo to pozytywnie wpłynie na koszty przekładki... przynajmniej w sam silnik już nie musisz inwestowaćAlucard pisze:Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Alucard
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
- Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
- Kontakt:
Jezeli chodzi o ten gwint to poprostu powiedziano mi ze "ostatecznie mzoe byc" czyli tak zeby tylko był ale tez zalecali inne . Co do kosztów to faktycznie lawina juz poleciała z tego co obliczylismy zamknie sie w ok 6500 + - , Najgorsze teraz jest to czekanie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości