Koszta swapu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Alucard
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
- Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
- Kontakt:
Koszta swapu
Witam , mam pytanie co do swapu silnika do Mojej drugiej golfiny
Otóz mam Passata Vr6 i blacha jest juz kiepska wiec nie bede go remontował a ze silniczek jest w super stanie i nie jezdzil na gazie to wpadł do głowy pomysł aby go wsadzic do MK1 , pytania tyczy sie kosztów na które musze sie przygotowac , Prosiłbym aby tylko osoby ktore robiły podobny swap zabierały głos.
pozdrawiam
Otóz mam Passata Vr6 i blacha jest juz kiepska wiec nie bede go remontował a ze silniczek jest w super stanie i nie jezdzil na gazie to wpadł do głowy pomysł aby go wsadzic do MK1 , pytania tyczy sie kosztów na które musze sie przygotowac , Prosiłbym aby tylko osoby ktore robiły podobny swap zabierały głos.
pozdrawiam
Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
mk1 z VR6 ma straszne tendencje do podsterowności.. przy swapie trzeba zadbać o odpowiednie dociążenie tyłu. no i zawieszenie od razu musi być zupełnie inne, całkiem niezłą opcją na początek jest seria z golfa 3/passata VR6. ale to z kolei rzeźba jest. Co do kosztów - to zależy, czy robisz sam, czy dajesz komuś. jeśli robisz sam, to dużo Cię to nie będzie kosztowało, bo masz przecież dawcę w całości, ze wszystkimi częściami... w zasadzie tylko tyle, co części, które będziesz musiał wymienić ze względu na przykład na ich zużycie.Macior pisze:Wsadź ten motor do Mk2, mniej problemów, pozatym jest za ciężki do mk1.
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Alucard
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
- Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
- Kontakt:
Czyli co , lepiej sprzedać paska i wsadzać np G60 ? ale tez chyba nie znajde w dobrym stanie bo jak mi sie wydaje wszystkie kompresory beda wykończone
Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
no fakt, tu masz trochę rajci, bo przeważnie ludzie nie dbają odpowiednio o G-Ladery i te często są w kiepskim stanie...
[ Dodano: Sro Sty 03, 2007 23:17 ]
ja bym wsadził ABF-a
[ Dodano: Sro Sty 03, 2007 23:17 ]
ja bym wsadził ABF-a
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Koszta swapu
Alucard pisze:Witam , mam pytanie co do swapu silnika do Mojej drugiej golfiny
Otóz mam Passata Vr6 i blacha jest juz kiepska wiec nie bede go remontował a ze silniczek jest w super stanie i nie jezdzil na gazie to wpadł do głowy pomysł aby go wsadzic do MK1 , pytania tyczy sie kosztów na które musze sie przygotowac , Prosiłbym aby tylko osoby ktore robiły podobny swap zabierały głos.
pozdrawiam
poczytaj to forum, tu chłopaki juz wsadzili vr6 do MKI - długa droga przynajmniej w ich wykonaniu
http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=9
www.vrservice.pl
- gt2
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
- Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
- Kontakt:
nie jestem jakimś tam wybitnym znawcą ale :
właśnie jestem w trakcie swapu w mk2 i jedyne co bym polecił koledze to to aby uzbroił się w cierpliwość i dużo czasu .
Co do silnika g60 to nie szukaj bo pewno dobrego nie znajdziesz a jak znajdziesz to za sporą kase ( wiem bo szukałem )
Morzesz się ze mną nie zgodzić ale ja na twoim miejscu sprzedał bym mk1 kupił mk2 i w to wsadził vr6
właśnie jestem w trakcie swapu w mk2 i jedyne co bym polecił koledze to to aby uzbroił się w cierpliwość i dużo czasu .
Co do silnika g60 to nie szukaj bo pewno dobrego nie znajdziesz a jak znajdziesz to za sporą kase ( wiem bo szukałem )
Morzesz się ze mną nie zgodzić ale ja na twoim miejscu sprzedał bym mk1 kupił mk2 i w to wsadził vr6
-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D
www.lcs.oz.pl :D
- Alucard
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
- Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
- Kontakt:
gt2 pisze:nie jestem jakimś tam wybitnym znawcą ale :
właśnie jestem w trakcie swapu w mk2 i jedyne co bym polecił koledze to to aby uzbroił się w cierpliwość i dużo czasu .
Co do silnika g60 to nie szukaj bo pewno dobrego nie znajdziesz a jak znajdziesz to za sporą kase ( wiem bo szukałem )
Morzesz się ze mną nie zgodzić ale ja na twoim miejscu sprzedał bym mk1 kupił mk2 i w to wsadził vr6
Nie po to wsadzalem 5000zl w remont Mk1 zeby ja sprzedawać pozatym inne generacje nie interesuja mnie , dzisiaj dzwonilem do paru firm zajmujacych sie przekładkami i za przekładke Vr6 srednio liczono 2500PLN oczywiscie daja gwarancje na dzieło wiec pujde na to. Niestety termin na ktory moge sie najwczesniej umówic to 21 czerwca ale mysle ze chyba warto poczekac.... acha pare firm zalecało mi wsadzenie 2.0 16V bo podobniez takie wyjscie jest najlepsze ale skoro mam Vra to bedzie Vr..
Pozdrawiam
Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U
to może sprzedaj VR-a i wsadź ABF-a? jeśli ten fałerek jest zdrowy, to jeszcze będzie troche kasy, żeby podnieść moc ABF-a o jakieś 20KM... chyba. ręki bym sobie za to nie dał uciąć, ale tu na forum często przewija się temat modów abf-a, więc wystarczy troche poszukać.
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
widze ze niektóre osoby chcą uszczęśkliwic kolege na siłe.Macior pisze:Sprzedaj tego VR poczekaj troche, dozbieraj monety i wsadź 1.8T, silnik w miarę lekki, pasuje pod oryginalne mocowania w mk1, ogromny potencjał, mnogo gratów, przetrzepany praktynie przez każdego tunera w kraju.
a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
w razie czego słuze dokumentacją elektryki
www.vrservice.pl
Borys pisze:widze ze niektóre osoby chcą uszczęśkliwic kolege na siłe.Macior pisze:Sprzedaj tego VR poczekaj troche, dozbieraj monety i wsadź 1.8T, silnik w miarę lekki, pasuje pod oryginalne mocowania w mk1, ogromny potencjał, mnogo gratów, przetrzepany praktynie przez każdego tunera w kraju.
a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
w razie czego słuze dokumentacją elektryki
Może i staram się uszczęśliwić kolege na siłe ale nie widze sensowniejszego rozwiązania, miałem mk1 z vr6 i wiem jak to się prowadzi, bez 2 worków ziemiaków na pace nie da się tym szybciej pojeździć, przód jedzie w całkiem innym kierunku jakbyśmy chcieli, pozatym buda mk1 nie należy do superwytrzymałych, odrazu trzeba obspawywać cały przód, szukać porządnego zawiasu przynajmniej na przód. Kolega wyżej napisał, że ktoś może mu to zamontować za 2500zł, niechce widzieć jak to będzie zamontowane.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
kilka lat temu na pierwszym modlinie była MKI vr6 z litwy z zestawem NXa zdobył pierwsze miejsce 1 A132 Samusis Mindugas VW Golf MKI 14.291Macior pisze:Borys pisze:widze ze niektóre osoby chcą uszczęśkliwic kolege na siłe.Macior pisze:Sprzedaj tego VR poczekaj troche, dozbieraj monety i wsadź 1.8T, silnik w miarę lekki, pasuje pod oryginalne mocowania w mk1, ogromny potencjał, mnogo gratów, przetrzepany praktynie przez każdego tunera w kraju.
a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
w razie czego słuze dokumentacją elektryki
Może i staram się uszczęśliwić kolege na siłe ale nie widze sensowniejszego rozwiązania, miałem mk1 z vr6 i wiem jak to się prowadzi, bez 2 worków ziemiaków na pace nie da się tym szybciej pojeździć, przód jedzie w całkiem innym kierunku jakbyśmy chcieli, pozatym buda mk1 nie należy do superwytrzymałych, odrazu trzeba obspawywać cały przód, szukać porządnego zawiasu przynajmniej na przód. Kolega wyżej napisał, że ktoś może mu to zamontować za 2500zł, niechce widzieć jak to będzie zamontowane.
auto jechało normalnie worków nie widziałem,
tu jest fotostory jak to się robi,
nie jest to trudniejsze niz montaz, do do walorów jezdnych to moze i racja cięzkie nadsterowneprojekt caddy vr6
www.vrservice.pl
Borys co się stalo się, nie poznaje kolegi VR6 lepsze od 1,8T , Alucard sluchaj Borysa MkI jest kultowy, VR6 jest kultowy, wiec beda tworzyc zgraną parę, powodzenia w projekcieBorys pisze: a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości