mk2 rozterka swap 1,8 8v gx 1,8 16v kr(angol)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BuzaY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 11, 2006 11:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: BuzaY » śr gru 13, 2006 16:35

gt2 pisze:no u mnie też fabrycznie cztery tarcze przud wentylowany ale zakładam komplet z 16v a co
jak sie bawić to sie bawić :D niewiem jeszcze tylko czy będe zmieniał pułosie z tego co mi się wydaje są takie same
na 100% sa takie same .... a czemu piszesz ze zakladasz ham. od 16V skoro 16V o ile sieniemyle ma wlasnie 256mm wentylowane ... ?


GG 1350638
tel. 501-706-735

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » śr gru 13, 2006 17:31

moje stare heble są strasznie skatowane urwany odpowietrznik jedno jarzmo jest chyba nawet pęknięte a mając całego 16v nie będe sie rozczulał tylko zakładam wszystko od niego wole zmarudzić dzień czasu i mieć pewnośc że sie zatrzymam niż chamować z cięrzkim sercem :D


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
BuzaY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 11, 2006 11:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: BuzaY » śr gru 13, 2006 20:46

gt2 pisze:moje stare heble są strasznie skatowane urwany odpowietrznik jedno jarzmo jest chyba nawet pęknięte a mając całego 16v nie będe sie rozczulał tylko zakładam wszystko od niego wole zmarudzić dzień czasu i mieć pewnośc że sie zatrzymam niż chamować z cięrzkim sercem :D
aaaa
no chyba ze tak...

to oczywiste. ....


GG 1350638
tel. 501-706-735

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » czw gru 28, 2006 13:53

no to pierwsze koty za płoty :D oba silniczki wyciągnięte, o ile z gx-em poszło łatwo to kr nie poddał się bez walki. Dzisiaj prawdopodobnie kr zamieszka w nowej komorze (silnikowej) i może zagada półosie o ile wydają sie takie same takie same nie są te z gx mają mniejszą średnice mocowania i trza je wymienić reszta raczej pasuje a jak nie to zrobi się tak aby pasowało :bajer: będe donosił o dalszych powodzeniach lub niepowodzeniach w tym temacie bo wydaje mi się że niema sęsu zakładać nowego :bigok:

[ Dodano: 28 Gru 2006 17:36 ]
ludzie POMOCY potrzebna szczegułowy szhemat instalacji elektrycznej silnika gx 86r i kr 91r


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
BuzaY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 11, 2006 11:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: BuzaY » pt gru 29, 2006 00:05

gt2 pisze:no to pierwsze koty za płoty :D oba silniczki wyciągnięte, o ile z gx-em poszło łatwo to kr nie poddał się bez walki. Dzisiaj prawdopodobnie kr zamieszka w nowej komorze (silnikowej) i może zagada półosie o ile wydają sie takie same takie same nie są te z gx mają mniejszą średnice mocowania i trza je wymienić reszta raczej pasuje a jak nie to zrobi się tak aby pasowało :bajer: będe donosił o dalszych powodzeniach lub niepowodzeniach w tym temacie bo wydaje mi się że niema sęsu zakładać nowego :bigok:

[ Dodano: 28 Gru 2006 17:36 ]
ludzie POMOCY potrzebna szczegułowy szhemat instalacji elektrycznej silnika gx 86r i kr 91r
czemu nie zostawiles instaliki od GX ....


GG 1350638
tel. 501-706-735

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » pt gru 29, 2006 00:51

zostawiłem i właśnie dla tego są problemuy z podłączeniem starej instelacji do nowego silnika
:bigok:


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
BuzaY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 11, 2006 11:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: BuzaY » pt gru 29, 2006 11:00

gt2 pisze:zostawiłem i właśnie dla tego są problemuy z podłączeniem starej instelacji do nowego silnika
:bigok:
jakie?


GG 1350638
tel. 501-706-735

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » pt gru 29, 2006 16:16

powiedzmu że za durzo kabli zostało luzem iskra jest paliwo też a silnik nie gada


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
BuzaY
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 11, 2006 11:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: BuzaY » pt gru 29, 2006 23:06

gt2 pisze:powiedzmu że za durzo kabli zostało luzem iskra jest paliwo też a silnik nie gada
zagadaj go GTO lub Evolution - oni ten temat znaja na tip-top ... napewno ci pomoga...


GG 1350638
tel. 501-706-735

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob gru 30, 2006 22:34

jesli iskra jest paliwo jest tzn, ze nie ma dobrej kolejnosci( jesli odpinales kable mogles zamieszac, lub tez nie dziala dysza rozruchowa, co mi najbardziej tu pasuje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » wt sty 30, 2007 11:10

no i golf działa a to zasługa tylko i wyłącznie naszego drogiego kolegi pana evolution i z tego oto miejsca chciałbym mu bardzo podziękować :kwiat: teraz zostało tylko ogarnąć go tak jeszcze i czekać na wiosne :D


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości