przeróbka podtlenku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
przeróbka podtlenku
witam
chciałem "ulepszyc" swój system podtlenku, mam juz pewien plan ale nie bardzo wiem czy na pewno, ma ktos moze jakies zdjecia co i w którym miejscu na silniku? chodzi mi o przerobke ze zwyklego na mokry a najlepiej wielopunktowy. jak rozgalezic paliwo, jakie zapodac wtryski itd. moze ktos robil juz cos takiego.
pzdr.
chciałem "ulepszyc" swój system podtlenku, mam juz pewien plan ale nie bardzo wiem czy na pewno, ma ktos moze jakies zdjecia co i w którym miejscu na silniku? chodzi mi o przerobke ze zwyklego na mokry a najlepiej wielopunktowy. jak rozgalezic paliwo, jakie zapodac wtryski itd. moze ktos robil juz cos takiego.
pzdr.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Ech TAZ.... a mogly być fajerwerki na sylwestraTAZ pisze:Nie igraj z ogniem. To się nie opłaca. Lepiej takie tematy to pisz na streetracing.pl.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
co sie nie oplaca...? lepiej dac 5tys za gotowa niz cos samemu podłubac a fejerwerków to i teraz sie spodziewam w swoim samochodzie ale jakos mnie to nie przeraża i licze sie z tym wiem czym to sie moze skonczyc ale nie pytałem o konsekwencje tylko o porade techniczna myslalem ze ktos to juz robil bo widzialem takie instalacje wlasnej roboty na zlotach, a po drugie to wole wydac wiecej kasy zrobic samemu i miec satysfakcje niz kupic gotowe.
Pzdr
Pzdr
dostaw dodatkowy wtryskiwacz lub kilka w zaleznosci czy masz jedna dysze nitro czy direct portem , jako sterowanie mozna uzyc jakiegos smt7 lub podpiac do ECU, paliwo z trojnika z przed listwy i najlepiej to wystroić zeby nie wypaliło silnika , to chyba tyle.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
myslalem o wtryskiwaczu rozruchowym od KR-a zeby podal benzyne(do mono podtlenku), lub o czterech normalnych od benzyny(do wielopunktowego podtlenku), nie wiem tylko jak jest ze srednica dysz w takim od benzyny?do podtl. mam oryginalnie od 0,15 do chyba 0,60 a jaka bedzie dysza gdy zastosuje zwykly wtrysk od benzyny, slyszalem,ze paliwo mozna podac z powrotu ale to chyba wiecej zabawy niz z zasilania. czy standartowa pompa paliwa wyda? smt tez juz zakupione ale 6 w opisie napisane, ze steruje podtlenkiem. problem bedzie podejrzewam z wystrojeniem chcialbym sam ale....... na razie zbieram schematy do smt, nigdzie u nas nie widzialem do ABF-a wiec jestem w kontakcie z panem z Perfect Power i mailuje mi jakies mądrosci i schematy ale podejrzewam, ze email nie wystarczy zeby wytłumaczył mi jak to razem ze soba wystroic. na mechanice sie znam bo to mój zawód ale smt wymaga "troche" wiekszej wiedzy...
acha podtlenek fabrycznie jest z jedną dysza ale chcialbym zrobic go "wielopunktowy" własnie na wtryskach od benzyny ale myslalem tez o zastosowaniu jakiegos systemu stosowanego we wtrysku LPG.
dzieki za pomoc
pzdr
acha podtlenek fabrycznie jest z jedną dysza ale chcialbym zrobic go "wielopunktowy" własnie na wtryskach od benzyny ale myslalem tez o zastosowaniu jakiegos systemu stosowanego we wtrysku LPG.
dzieki za pomoc
pzdr
GTO pisze:dostaw dodatkowy wtryskiwacz lub kilka w zaleznosci czy masz jedna dysze nitro czy direct portem , jako sterowanie mozna uzyc jakiegos smt7 lub podpiac do ECU, paliwo z trojnika z przed listwy i najlepiej to wystroić zeby nie wypaliło silnika , to chyba tyle.
Do direct porta przydał by się oddzielny układ zasilania paliwem.
Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???
to zależy, jak intesywnie masz zamiar używać instalacji... wiadomo, jak nie używasz, to wysilenie jest żadne. jeśli strzelasz często, ale krótko, to silnik też za bardzo nie dostaje w zad, ale i tak już przyspiesza się zuzycie niektórych elementów. ale długotrwałe strzały potrafią być bardzo niezdrowe...gt2 pisze:zakładam nx-a do silnika kr strzał 75km myślisz jak długo pociągnie przy takim wysileniu
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
nie zalozylem sobie, ze musze osiagnac jakas okreslona moc, poprostu mam ochote cos w tym przerobic a osiagi zmierze na hamowni ale z gory nic nie zakładam.[/quote]pduren pisze:Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???
W takim razie odpuśc sobie direct porta, kup solenoide trochę przewodów, jakiś ludzki wtryskiwacz do nitro z dyszami i przerób instalke na mokrą.
Kup na początek wtryskiwacz PIRAHNA. Jak masz jak to lej paliwo przez wtryskiwacz rozruchowy, ale on za wiele nie wleje. Na twoim miejscu zastosował bym drugi kolektor ssący z dodatkowymi miejscami na 4 wtryski z G60. A do tego osobny układ zasilania w paliwo, lub po prostu sztywną szynę paliwową z regulatorem i zaworem elektromagnetycznym do otwierania i zamykania paliwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości