przeróbka podtlenku

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

przeróbka podtlenku

Post autor: pduren » pn gru 18, 2006 00:46

witam
chciałem "ulepszyc" swój system podtlenku, mam juz pewien plan ale nie bardzo wiem czy na pewno, ma ktos moze jakies zdjecia co i w którym miejscu na silniku? chodzi mi o przerobke ze zwyklego na mokry a najlepiej wielopunktowy. jak rozgalezic paliwo, jakie zapodac wtryski itd. moze ktos robil juz cos takiego.
pzdr.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 18, 2006 09:35

Nie igraj z ogniem. To się nie opłaca. Lepiej takie tematy to pisz na streetracing.pl.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn gru 18, 2006 10:08

TAZ pisze:Nie igraj z ogniem. To się nie opłaca. Lepiej takie tematy to pisz na streetracing.pl.
Ech TAZ.... a mogly być fajerwerki na sylwestra :helm: :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » pn gru 18, 2006 11:28

co sie nie oplaca...? lepiej dac 5tys za gotowa niz cos samemu podłubac a fejerwerków to i teraz sie spodziewam w swoim samochodzie ale jakos mnie to nie przeraża i licze sie z tym wiem czym to sie moze skonczyc ale nie pytałem o konsekwencje tylko o porade techniczna myslalem ze ktos to juz robil bo widzialem takie instalacje wlasnej roboty na zlotach, a po drugie to wole wydac wiecej kasy zrobic samemu i miec satysfakcje niz kupic gotowe.
Pzdr



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn gru 18, 2006 13:43

dostaw dodatkowy wtryskiwacz lub kilka w zaleznosci czy masz jedna dysze nitro czy direct portem , jako sterowanie mozna uzyc jakiegos smt7 lub podpiac do ECU, paliwo z trojnika z przed listwy i najlepiej to wystroić zeby nie wypaliło silnika , to chyba tyle.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » pn gru 18, 2006 15:27

myslalem o wtryskiwaczu rozruchowym od KR-a zeby podal benzyne(do mono podtlenku), lub o czterech normalnych od benzyny(do wielopunktowego podtlenku), nie wiem tylko jak jest ze srednica dysz w takim od benzyny?do podtl. mam oryginalnie od 0,15 do chyba 0,60 a jaka bedzie dysza gdy zastosuje zwykly wtrysk od benzyny, slyszalem,ze paliwo mozna podac z powrotu ale to chyba wiecej zabawy niz z zasilania. czy standartowa pompa paliwa wyda? smt tez juz zakupione ale 6 w opisie napisane, ze steruje podtlenkiem. problem bedzie podejrzewam z wystrojeniem chcialbym sam ale....... na razie zbieram schematy do smt, nigdzie u nas nie widzialem do ABF-a wiec jestem w kontakcie z panem z Perfect Power i mailuje mi jakies mądrosci i schematy ale podejrzewam, ze email nie wystarczy zeby wytłumaczył mi jak to razem ze soba wystroic. na mechanice sie znam bo to mój zawód ale smt wymaga "troche" wiekszej wiedzy...
acha podtlenek fabrycznie jest z jedną dysza ale chcialbym zrobic go "wielopunktowy" własnie na wtryskach od benzyny ale myslalem tez o zastosowaniu jakiegos systemu stosowanego we wtrysku LPG.
dzieki za pomoc
pzdr



Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » pn gru 18, 2006 19:46

GTO pisze:dostaw dodatkowy wtryskiwacz lub kilka w zaleznosci czy masz jedna dysze nitro czy direct portem , jako sterowanie mozna uzyc jakiegos smt7 lub podpiac do ECU, paliwo z trojnika z przed listwy i najlepiej to wystroić zeby nie wypaliło silnika , to chyba tyle.

Do direct porta przydał by się oddzielny układ zasilania paliwem.

Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???



pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » pn gru 18, 2006 20:34

Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???[/quote]

nie zalozylem sobie, ze musze osiagnac jakas okreslona moc, poprostu mam ochote cos w tym przerobic a osiagi zmierze na hamowni ale z gory nic nie zakładam.



Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » pn gru 18, 2006 23:38

sorki że pytam ale teraz jaki masz strzał ja na połowe stycznia stawiam autko i zakładam nx-a do silnika kr strzał 75km myślisz jak długo pociągnie przy takim wysileniu


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » wt gru 19, 2006 14:08

gt2 pisze:zakładam nx-a do silnika kr strzał 75km myślisz jak długo pociągnie przy takim wysileniu
to zależy, jak intesywnie masz zamiar używać instalacji... wiadomo, jak nie używasz, to wysilenie jest żadne. jeśli strzelasz często, ale krótko, to silnik też za bardzo nie dostaje w zad, ale i tak już przyspiesza się zuzycie niektórych elementów. ale długotrwałe strzały potrafią być bardzo niezdrowe...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » wt gru 19, 2006 18:55

pduren pisze:Tak pozatym ile masz zamiar psikac ??? 150-200???
nie zalozylem sobie, ze musze osiagnac jakas okreslona moc, poprostu mam ochote cos w tym przerobic a osiagi zmierze na hamowni ale z gory nic nie zakładam.[/quote]


W takim razie odpuśc sobie direct porta, kup solenoide trochę przewodów, jakiś ludzki wtryskiwacz do nitro z dyszami i przerób instalke na mokrą.



Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » śr gru 20, 2006 17:41

m3tal pisze:
gt2 pisze:zakładam nx-a do silnika kr strzał 75km myślisz jak długo pociągnie przy takim wysileniu
to zależy, jak intesywnie masz zamiar używać instalacji...
no wiesz prawdopodobnie tylko od święta samochodzik składam sobie na starty w 1/4 mili



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr gru 20, 2006 23:02

Kup na początek wtryskiwacz PIRAHNA. Jak masz jak to lej paliwo przez wtryskiwacz rozruchowy, ale on za wiele nie wleje. Na twoim miejscu zastosował bym drugi kolektor ssący z dodatkowymi miejscami na 4 wtryski z G60. A do tego osobny układ zasilania w paliwo, lub po prostu sztywną szynę paliwową z regulatorem i zaworem elektromagnetycznym do otwierania i zamykania paliwa.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 25, 2006 23:02

Ja mam wprowadzone nitro przed przepustnice a dodatkowe paliwo podane przez wtryskiwacze z K-Jetronica (zgrubna dawka) a dokładnie dostrojone przez SMT7. teraz chce zamienić seryjne wtryskiwacze na wydajniejsze bo dochodzi turbo i rozdzielić potlenek wielopunktowo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości