![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Fakt, jakies wspolne piwko by sie przydalo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
synchro nie ma ale warto by było włożyc coś takiegorafalvr6 pisze:u mnie niet synchroApsik pisze:Ja tez bym sie nie martwil, a w dodatku ty masz SYNCHRO - a to Ci zawsze kapkie pomoze
![]()
Pozatym juz szukam czegos zeby Cie pozieszyc![]()
![]()
![]()
Umieszcze za jakies 2h
LSD peloquina kosztuje 875$ w detalu na stronce sa ceny do nas pasowałby model 02A(tylko jak niskim kosztem sciągnąć coś takiego z USA). Jakość i reputacja jest taka sama jak w quaifie więc nie ma co przepłacać. A niestety skrzynie w VRkach lubią się posypać(mechanizmy różnicowe) nawet przy seryjnych momentach troche ponad 230Nm. A co będzie jęśli dostanie 400Nm??rafalvr6 pisze:układ hamulcowy tez wzmocnilem: sportowe wezyki hamulcowe Ferodo, klocki EBC green stuff + tarcze EBC rowkowane własnie idzie paczka z krakowa i pewnie za tydzień bede zakladal,
co do LimitedDifferentialSpere to fajna sprawa ale ile to kosztuje,
myslalem tez o szperze Quaifa ale 1000euro to za duzo
co do turbo to mysle je zestroic w gornym zakresie obrotow, zeby dalo sie startowac, no i skrzynie oszczedzac, jednak 80% to zdroworosadkowe podejscie do auto z moca rzedu 300KM mysle ze to jest najwazniejsze
wielkie dzięki za info ale ja to wszystko wiem;-) pytałem o jakieś szczególy m.in. cenę, numer katalogowy ferrodo, ew. gdzie kupił.........taz pisze:Kiedyś czytałem na temat wężyków hamulcowych. Sa one w oplocie stalowym lub oplot stalowy jest ukryty w przewodzie. Ma to na celu prtzedłużenie żywotności wężyka. Jak wiadomo cisnąc po hamplach wężyk dostaje ciśnienia, a to ciśnienie rozszerza wężyk co skutkuje zmniejszeniem ciśnienia działającego na tłok. Oplot ma na celu zniwelowanie zmniejszenia ciśnienia w układzie, przez co hamulce są sprawniejsze. Jest jeszcze jeden plus stalowego oplotu. Jak wiadomo węże pękają i trzeba je wymienić. Pękają one od starości i ciśnienia w nich panującego. Deptając nagle po hamulcach też może nam rozerwać węża i hamulce nie zdadzą sojego zadania. Oplot ten ma na celu niedoprowadzenie do rozerwanie węża przy gwałtownym naciśnięciu na hamulec. Minusów nie ma.
Po zastosowaniu sportowych weżyków u siebie, poczułem znaczna poprawe hamowani, hamulec jest twardszyy ibardziej czuly, co do ceny to za kpl zaplacilem 2lata temu jakis 300zł, ale nie jestem do konca pewnyszymonrs pisze:wielkie dzięki za info ale ja to wszystko wiem;-) pytałem o jakieś szczególy m.in. cenę, numer katalogowy ferrodo, ew. gdzie kupił.........taz pisze:Kiedyś czytałem na temat wężyków hamulcowych. Sa one w oplocie stalowym lub oplot stalowy jest ukryty w przewodzie. Ma to na celu prtzedłużenie żywotności wężyka. Jak wiadomo cisnąc po hamplach wężyk dostaje ciśnienia, a to ciśnienie rozszerza wężyk co skutkuje zmniejszeniem ciśnienia działającego na tłok. Oplot ma na celu zniwelowanie zmniejszenia ciśnienia w układzie, przez co hamulce są sprawniejsze. Jest jeszcze jeden plus stalowego oplotu. Jak wiadomo węże pękają i trzeba je wymienić. Pękają one od starości i ciśnienia w nich panującego. Deptając nagle po hamulcach też może nam rozerwać węża i hamulce nie zdadzą sojego zadania. Oplot ten ma na celu niedoprowadzenie do rozerwanie węża przy gwałtownym naciśnięciu na hamulec. Minusów nie ma.
www.slstuning.deMacie może jakieś konkretne informacje albo namiary na kompresor do VR6???
Kompresor do VR-a to coś dla mnie.Apsik pisze:www.slstuning.deMacie może jakieś konkretne informacje albo namiary na kompresor do VR6???
Tez cos takiego słyszalem ze kompresor jest łagodniejszy dla silnika i napedu niz turbo, ale cena wyzsza
Wybor to juz twoja sprawa
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości