pomocy w przeróbce passata

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » czw lis 30, 2006 17:17

apropo vra to br6 passacik nie styknie? :)



Awatar użytkownika
ŁySymk1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt maja 30, 2006 21:54
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: ŁySymk1 » czw lis 30, 2006 17:24

A nie lepiej kupic VR6 i kompresor do tego :hmm:


mk1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56197
[b] www.Q3M.pl - zapraszam :) [/b]

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » czw lis 30, 2006 20:38

ale cena kompresoru do takiej mocy przekroczy cene turbo nawet 2 x drozej wyjdzie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lis 30, 2006 23:34

z samymi hamulcami zmiesci sie spokojnie w 10000 ale mi chodzi o kompletne zawieszenie przystosowane do 300km czyli amory sprezyny polosie hamulce i inne *#cenzura#*...chyba ze beda to czesci dobierane metoda kombinacjii z innych pojazdow....to wtedy zgoda... :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lis 30, 2006 23:35

mendrek pisze:ale cena kompresoru do takiej mocy przekroczy cene turbo nawet 2 x drozej wyjdzie
jak kolego chesz robic to mogem, troche doswiadczebnia mam, mechanicznie zrobic moge a strojonko GTO


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pt gru 01, 2006 06:46

rysiektr pisze:z samymi hamulcami zmiesci sie spokojnie w 10000 ale mi chodzi o kompletne zawieszenie przystosowane do 300km czyli amory sprezyny polosie hamulce i inne ************...chyba ze beda to czesci dobierane metoda kombinacjii z innych pojazdow....to wtedy zgoda... :bigok:
aha czyli sportowe zawieszenie i hamulce z vra kosztuja 10000zl a moze euro :rotfl: :rotfl: :rotfl: :panna: :panna: :panna: + za pomysl dla tego pana


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » pt gru 01, 2006 08:16

Co do silnika to najrozsądniej będzie kupic i wsadzic 1.8T dla wejsji 150km bezpieczna granica to około 250km silnik ze skrzynią do wyrwania za 4-6tyś. Można też pokusic się o mocniejszą wejsje 180 lub 225, te już wytrzymują sporo powyżej 300km. Osobiście znam przypadek leona z motorem AUQ który spokojnie wytrzymywał 360km na rajdowym paliwie (elf), na normalnym z dystrybutora miał coś koło 310 jak mnie pamięc niemyli. Tak czy siak kupując silnik licz się z jego remontem, przynajmniej podstawowym. Co do części do 1.8t to na swoim przykładzie mogę Ci podac że uszczelki komplet 308zł Elring, uszczelniacze zaworowe 180zł, pierscienie Goetze jak mnie paniec niemyli 130zł za komplet na tłok. Co do mocowania to niepowinno byc większych problemów, jak już niektórzy zaóważyli hamulce to podstawa, półośki też przydało by się na coś lepszego wymienic lub przerobic i wzmocnic.



Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » pt gru 01, 2006 14:24

no moze macie racje z tym silnikiem 1.8t ale nie widzialem zeby ktos kompletnego sprzedawal tylko albo bez osprzetu albo z osprzetem lecz bez skrzyni biegów

ale zostane przy 2.0 i go chyba przerabiac zaczne jak nie znajde innej fury myslalem jeszce nad oplem omega b tez mi sie bardzo podoba wsadzic do niego silnik od calibry zmodyfikowany na 300 koni i kul przeróbka miesci sie w okolo 20 tys ze zmiana zawiechy i hebli na lepsze i silnik modyfikacja 4 tys na 300+ koni isilnik okolo 5 tys z osprzetem 2.0 turbo let co wy o tym



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 01, 2006 14:32

mendrek pisze:no moze macie racje z tym silnikiem 1.8t ale nie widzialem zeby ktos kompletnego sprzedawal tylko albo bez osprzetu albo z osprzetem lecz bez skrzyni biegów

ale zostane przy 2.0 i go chyba przerabiac zaczne jak nie znajde innej fury myslalem jeszce nad oplem omega b tez mi sie bardzo podoba wsadzic do niego silnik od calibry zmodyfikowany na 300 koni i kul przeróbka miesci sie w okolo 20 tys ze zmiana zawiechy i hebli na lepsze i silnik modyfikacja 4 tys na 300+ koni isilnik okolo 5 tys z osprzetem 2.0 turbo let co wy o tym


:panna: sie zdecyduj wkońcu


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 02, 2006 01:15

VR pisze:rysiektr napisał/a:
z samymi hamulcami zmiesci sie spokojnie w 10000 ale mi chodzi o kompletne zawieszenie przystosowane do 300km czyli amory sprezyny polosie hamulce i inne ************...chyba ze beda to czesci dobierane metoda kombinacjii z innych pojazdow....to wtedy zgoda... :bigok:
aha czyli sportowe zawieszenie i hamulce z vra kosztuja 10000zl a moze euro :rotfl: :rotfl: :rotfl: :panna: :panna: :panna: + za pomysl dla tego pana
_________________
czytaj posty od poczatku do konca dobra???mi chodzi od hardcorowe zawieszenie a nie z VRa.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » sob gru 02, 2006 09:34

rysiektr pisze:
VR pisze:rysiektr napisał/a:
z samymi hamulcami zmiesci sie spokojnie w 10000 ale mi chodzi o kompletne zawieszenie przystosowane do 300km czyli amory sprezyny polosie hamulce i inne ************...chyba ze beda to czesci dobierane metoda kombinacjii z innych pojazdow....to wtedy zgoda... :bigok:
aha czyli sportowe zawieszenie i hamulce z vra kosztuja 10000zl a moze euro :rotfl: :rotfl: :rotfl: :panna: :panna: :panna: + za pomysl dla tego pana
_________________
czytaj posty od poczatku do konca dobra???mi chodzi od hardcorowe zawieszenie a nie z VRa.
jesli twoim zdaniem gwint i zestaw hamulcowy potrafiacy zatrzymac 300km auto kosztuje 10000 to gratuluje pomyslowosci :green_fuck: http://moto.allegro.pl/item145931558_sp ... sklep.html
http://moto.allegro.pl/item145216714_au ... zenie.html


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob gru 02, 2006 15:47

VR pisze:
rysiektr pisze:
VR pisze:rysiektr napisał/a:
z samymi hamulcami zmiesci sie spokojnie w 10000 ale mi chodzi o kompletne zawieszenie przystosowane do 300km czyli amory sprezyny polosie hamulce i inne ************...chyba ze beda to czesci dobierane metoda kombinacjii z innych pojazdow....to wtedy zgoda... :bigok:
aha czyli sportowe zawieszenie i hamulce z vra kosztuja 10000zl a moze euro :rotfl: :rotfl: :rotfl: :panna: :panna: :panna: + za pomysl dla tego pana
_________________
czytaj posty od poczatku do konca dobra???mi chodzi od hardcorowe zawieszenie a nie z VRa.
jesli twoim zdaniem gwint i zestaw hamulcowy potrafiacy zatrzymac 300km auto kosztuje 10000 to gratuluje pomyslowosci :green_fuck: http://moto.allegro.pl/item145931558_sp ... sklep.html
http://moto.allegro.pl/item145216714_au ... zenie.html
ja rtaczej zrozumialem ze calosc przerobki z heblami to 10000 na te 300 ps... nie kumam was:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 02, 2006 23:53

VR zapytaj kogos kto sie na tym zna ile kosztuje cale profesjonalne zawieszenie.
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=-987
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=85676
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=88493
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=89723
ewentualnie dla 300KM polecalbym to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66976
mowilem zebys czytal posty bo od razu pisalem ze chodzi mi o hardcorowe elementy a nie tylko seryjne zamiennniki brembo czy ferrodo.i chodzi mi o wszystkie elementy zawieszenia.i nie mam zamaru sie wiecej z toba licytowac kto da wiecej bo chyba mamy sobie pomagac a nie sie klocic prawda??



Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » sob gru 02, 2006 23:57

no sam porzadny gwint juz kosztuje sporo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości