Przerobienie silnika 2 E ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

BLACK

Przerobienie silnika 2 E ?

Post autor: BLACK » pt gru 01, 2006 18:57

Witam wszystkim niedawno zakupilem calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: Przerobienie silnika 2 E ?

Post autor: gtx » pt gru 01, 2006 21:33

BLACK pisze:Witam wszystkim niedawno zakupilem calego paska w Niemcowni oczywiscie dla silniczka .Jest to 2.0 8V z oznaczeniem 2E . Bede go wstawial do golfa II w ktorym siedzi 1.8 RP.
Oczywiscie juz bez przerobek taki silnik lata fajnie w dwojce ale polazlem o krok dalej.
Głowica zostala zdjeta i poleciala do Bydgoszczy do Swiatka na przerobienie kompletne i zalozenie walka sportowego z seri GT .Gdy glowica wroci i zostanie zamontowany silnik w aucie jedzie on juz na kolach do Swiatka na zrobienie calego ukladu wydechowego z kawsowki 4-2-1 przelot ,a nastepnie chip i zgranie tego .
I tu moje pytanie na jakie przyrosty mocy moge potym liczyc seryjnie ma 115 koni ? I co byscie poradzili ewentualnie jeszcze w nim grzebnac . ? Czekam na wypowiedzi i porady :)
Koles wychamowal 130 km i 183 nm na takim silniku tylko po zamontowaniu walka schricka 268 stopni i odpowiednim wystrojeniu.


Pozdro



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob gru 02, 2006 11:06

ja bym wsadził walek 276-288 , ten GT swiatka to bedzie słabizna
do 150km mozesz go "umęczyć"


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

BLACK

Post autor: BLACK » sob gru 02, 2006 15:23

Walek bedzie 270 stopni oczywiscie z cala przerobione glowica polerowanie kanalow itd Niechce ostrzejszego bo z tego co sie orjentuje pociagnie to za soba powazniejsze modyfikacje silnika a auta ma miec obroty w zakresien 900-1000 gdyz niejest do sporu jezdzi nim kobieta mysle ze jak wydusze z niego 140-150 wystarczy dodam ze wkladam skrzynie biegow na grubym walku z GTI o oznaczeniu 2Y czyli ta najkrotsza :)



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob gru 02, 2006 17:18

Ja bym do Światka nawet emaila nie wysłał a co dopiero głowice wysłac ... lepsze efekty byłyby gdybys glowice do portingu do znajomych z forum wusłał i wałek Schricka założył...
No ale jak kto woli ... uważaj tez żeby krzywki tego Światkowego wałka sie nie wytarły... :bajer:

pozdro


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob gru 02, 2006 19:14

270 to i tak "kupa"
ja jezdzilem w 1.8 i 2.0 8v na wałku schrick 288 a i wolne byly na 950 ustawione wiec nie widze problemów.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

trojan5l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 12:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: trojan5l » ndz gru 03, 2006 00:03

i ile dales za taka kuracje bo tez jestem z bydgoszczy i zastanawialemsie ostatnio nad takim zabiegiem lacznie z wydechem????



BLACK

Post autor: BLACK » ndz gru 03, 2006 06:12

Powiem tak walek 760 zl , cala przerobka glowice 600 zl , chip 800 zl wydech od 2 do 3 tys Pr

[ Dodano: 06 Gru 2006 18:56 ]
A wiec po rozmowach z ludzmi w klubie z niektorymi przynajmniej bo reszcie ciezko doradzic i odpisac bedzie auto robione u Pana Chojnackiego moze i drozej to wyniesie niz u Swiatka ale podejscie ma super i zaproponowal ciekawe przerobki. Szukam jak cos jeszcze kontaktu do firmy 2B ?
A wiecie cos blizej o walkach produkcji znajomego Pana Chojnackiego ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości