CHUDY, kolektora ssącego tak nie rozszlifujesz w całej długości jak na początku kanału po lewej
więc mogą byc wieksze zawirowania jak przed....
zresztą lepiej rozwiercić mniej ale na całej długości kanału ssącego niż w paru miejscach dużo
Porting głowicy w NZ,MH ITD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marian g40
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 22:16
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Rales [BBG]
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 15:47
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
bardzo czasochlonna robota meczaca a efekty mizerne rozwiazanie dobre w kaszlach ! przyrost mocy bedzie niewielki ! nawet po wypolerowaniu kanalow wydechowych po jakims czasie i to bardzo krotkim ponownie osadzi sie na nich nagar i juz bedzie po zabawie ! a jesli chodzi o mniejsze zawirowania to niebylbym taki pewien ale zobaczymy jak ukonczysz prace ! na ogol sama wymiana uszczelki pod glowica + nabicie nowych uszczelniaczy dotarcie zaworow itp juz daje niezle rezultaty ale takie zabawy jw to pozostawmy bez komentarza :/
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no a ty jakie masz doswiadczenie w tym temacie? zrobiłes porting jakiejś głowicy czy usłyszałes tką opinię od kolegów pod trzepakiem?Rales [BBG] pisze:bardzo czasochlonna robota meczaca a efekty mizerne rozwiazanie dobre w kaszlach ! przyrost mocy bedzie niewielki ! nawet po wypolerowaniu kanalow wydechowych po jakims czasie i to bardzo krotkim ponownie osadzi sie na nich nagar i juz bedzie po zabawie ! a jesli chodzi o mniejsze zawirowania to niebylbym taki pewien ale zobaczymy jak ukonczysz prace ! na ogol sama wymiana uszczelki pod glowica + nabicie nowych uszczelniaczy dotarcie zaworow itp juz daje niezle rezultaty ale takie zabawy jw to pozostawmy bez komentarza :/
www.vrservice.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ja obstawiam kolko garazowe chlopaki pija browara i rozwazaja:)Rales [BBG] pisze:bardzo czasochlonna robota meczaca a efekty mizerne rozwiazanie dobre w kaszlach ! przyrost mocy bedzie niewielki ! nawet po wypolerowaniu kanalow wydechowych po jakims czasie i to bardzo krotkim ponownie osadzi sie na nich nagar i juz bedzie po zabawie ! a jesli chodzi o mniejsze zawirowania to niebylbym taki pewien ale zobaczymy jak ukonczysz prace ! na ogol sama wymiana uszczelki pod glowica + nabicie nowych uszczelniaczy dotarcie zaworow itp juz daje niezle rezultaty ale takie zabawy jw to pozostawmy bez komentarza :/
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
No i wreszcie wszystko zkończone.Głowica po generalnym remoncie.Wymienione prowadnice, zawory, uszczelniacze itd żeby wszystko ładnie pracowało.W tej chcwili są powiekszone kanały i dopasowne kolektory(juz nie chciało mi się dłubać po całości kolektorów.Może kiedyś...).Mam włożony wałek Świątka(na seryjnym czasy otwarcia są jak w żuku).Po tych modyfikacjach samochodzik dużo lepiej się zbiera,zyskał napewno na wyższych obrotach.Jeszcze tylko jakiegos sofcika pyknac i bedzie napewno lepiej.
Można to zrobic za pomoca węza gumowego.Ucinasz sobie kawałek, tak żeby starczyło na cała długoiść kanału.Pozniej przyklejasz papier scierny na weza na budapren albo super glue.Na końcu wkładasz wiertło do weza i skrecasz opaską.Teraz tylko wiertarka i ogien.luckash pisze:U mnie jak patrze na mojego RP to... te zewnętrzne kanały ssące zbiegają sie do siebie i to nie utrudni ich powiększenia? da sie tam wszędzie frezikiem wświdrować bo przecież są zakrzywione?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości