TURBO w GOLFIE

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » śr sty 05, 2005 01:18

Mam pytanko mam golfa 3 gti 8v i chciałbym zamontować turbo do niego.czy koszty są też tak duże jak zostały opisane wcześniej czy może ten silnik jest bardziej wytrzymały i potrzebuje mniejszej ingerencji???? :kac:


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr sty 05, 2005 23:19

ja przerabialem od podstaw 16, z załozeniem ze silnik ma wiele powtorze wiele wytrzymac, bo w moim przypadku to jest najwazniejsze. a koszt w zasadzie odnosi sie do zastosowanego dołu silnika. mozna wsadzic dół np od pg ale nie da on takiej wytrzymałosci co ten u mnie(to na przypadek dalszych walk z moca. zawsze najtaniej wychodzi swap silnika na jakis doładowany tego samego producenta


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Tom2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 29, 2005 19:28
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

przerobka td mk 3

Post autor: Tom2 » śr mar 02, 2005 14:40

jaki był by koszt przerobki td na td mam turbo z kolektorem wydechowym od tdi 90 km stare turbo nie dziala



Awatar użytkownika
koti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt paź 26, 2004 22:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: koti » czw mar 03, 2005 00:43

evolution pisze:ja przerabialem od podstaw 16, z załozeniem ze silnik ma wiele powtorze wiele wytrzymac, bo w moim przypadku to jest najwazniejsze. a koszt w zasadzie odnosi sie do zastosowanego dołu silnika. mozna wsadzic dół np od pg ale nie da on takiej wytrzymałosci co ten u mnie(to na przypadek dalszych walk z moca. zawsze najtaniej wychodzi swap silnika na jakis doładowany tego samego producenta
Czesc,
ja mam zajebiscie ambitny plan na ten rok ;) chce zakupic silnik 2E i dolozyc do niego turbo. Narazie jest to plan ale chce go wykonac. Potrzebuje jakies info gdzie odleja mi np. kolektor itp. Reszte bede kombinowal z bratem powolutku. Jako ze jestem informatykiem a nie mechanikiem bede pewnie wiele pytan zadawal. Tak czy siak najpierw musze zakupic od znajomka ten silnik :)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt mar 04, 2005 12:41

No kombinujcie - gdy ja osiagne 220KM z moim G60 to sobie odpuszcze, a poki co to tez kombinuje.
Co do kosztow to przy modyfikacji silnika koszty zawsze sa wysokie !!!


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt mar 04, 2005 16:32

ma takie pytanie do włąściciela golfika z Turbo.. skad wiesz ze masz aż tyle PS'ów :?: byłeś z tym na chamwnic zy sam wyliczleś :?: boz tego co piszesz to masz ponad 300 kucy pod maską :!:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości