Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tofik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 21:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: tofik » wt mar 01, 2005 01:24

Potrzeba kutych bebechow do 2.0
Gdzie jak i za ile :)


Trzeba ciac metal i krzesac iskry!!!!!!!!!!

Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » wt mar 01, 2005 02:26

evolution ma cos takiego on da ci namiary. za ile z tego co ja sie dowiadywalem to droga impreza tloki ok 1800 korby 2300 :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 01, 2005 10:00

tofik pisze:Potrzeba kutych bebechow do 2.0
Gdzie jak i za ile :)
Dzwoń do tomsona w stolicy.



tofik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 21:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: tofik » wt mar 01, 2005 12:15

znalazłem http://www.nolimitmotorsport.com/
tylko trzeba bedzie poszperac


Trzeba ciac metal i krzesac iskry!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: turbo

Post autor: evolution » sob mar 05, 2005 17:09

borsuk1209 pisze:Ok, to wszystko chyba rozświetliło moje spojęenie na turbo, pozostaje tylko pytanie jak odpręże silnik do 8,0:1 i cisnienie doładowania zrobie 1 bar to ile koników pojawi mi sie pod maską
mniej wiecej tyle samo moc co przy stopniu 9:1 i cisnieniu 0,6 bar
tyle ze zuzycie paliwa przy spokojnej jezdzie bedzie wieksze i silnik wiecej wytrzyma


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob mar 05, 2005 17:25

hello zapomnialbym za 800 EURO mozna kupic sterownik silnika doladowanego sterujacy 4 cewkami 4 wtryskami zaworem cisnienia wraz z softem umozliwiajacym zmiane nastaw z laptopa w kazdym momencie nie wiem dokladnie jakie ma max regulacje cisnienia doladowania w kazdym razie mozna mape zmieniac recznie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

borsuk1209

turbo

Post autor: borsuk1209 » sob mar 05, 2005 21:25

Siemka,

W poniedziałek składam wszystko do kupy, mam pytanie czy musze układ wtrysku wymienić na jakiś inny czy mój to pociągnie, mianowicie mam chyba k-jet (mechaniczny z 5 wężykami, 4 do cylindrów a 1 do kolektora ssącego.


tłoki, pierścienie i korbowody kupiłem od znajomego co ma sklep z cześciami, niestety nie wiem jakie to tłoki i nie wiem ile mnie będą kosztowały (kumpel jest u mnie w kasie),



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz mar 06, 2005 12:40

Ło boże. Jak masz k-jeta to sobie najpierw zmień wtryski na takie z audi 100 2,2 turbo, potem zmień pompe paliwa na dużo większą np. z 16V. Następnie zmień ciśnienie wtrysku w rozdzielaczu paliwa i życze miłych podbojów z kątem wyprzedzenia zapłonu przy różnym obciążeniu silnika.



borsuk1209

Post autor: borsuk1209 » ndz mar 06, 2005 12:52

Ok, a masz moze dokładniejszy opis jak to zrobić? Jakieś materiały albo coś.??


---------------------------------------------------------------------------------------------

@evolution
a widziałem na fotkach twojego auta ze też masz k-jet'a, jak sobie z tym poradziłeś??



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » ndz mar 06, 2005 18:05

forum->FAQ->16v KR,PL,9A z digifantem
tam zobacz masz wszystko opisane
pzdr G



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 06, 2005 23:26

ja mam golfa 16v na turbo na k-jetronicu i zadnych problemow bez wymiany wtryskow jedyne co dolozylem druga pompe paliwa i porzadnie wyregulowalem wtrysk. zadnych problemow z zaplonem itp.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn mar 07, 2005 09:49

Evolution jaki masz aparat zapłonowy?? Czy ma on regulator podciśnieniowy?? Gdzie go podłączyłeś?? Ja próbowałem sobie z tym poradzić i jedyne do czego doszedłem to to, że napewno zapło był źle wyregulowany podczas pracy turbiny.



6896gruby6896

Post autor: 6896gruby6896 » pn mar 07, 2005 18:55

witam orientuje sie ktoś czy do silnika 1,8 w VW vento silnik ten 90KM mozna założyc turbo od Corrado G60, jeśli tak to jak to zrobic i jakie to sa mniej wiecej koszta a jak nie takie rozwiazanie to jakie inne proponujecie???? czekam na propozycje pozdrawiam gruby



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » pn mar 07, 2005 19:21

w corrado nie ma turbo, a jest kompresor a to duza roznica. jaki masz silnik ?? (oznaczenia) mozna cos tam podlubac, wszystko jest mozliwe. koszta :rolleyes: to na bank bedzie x000 (slownie : x i trzy zera) :) ja juz wydalem na turbo ok 2500 i nawet nie odkrecilem jednej srubki w aucie.

napisz cos wiecej o silniku. jakie masz oczekiwania od turbo? jaki jest poziom twoich umiejetnosci grzebania w silniku itp.
przeczytaj ten watek. wiekszosc problemow chyba byla opisana. jak nie bylo to pytaj kazdy chetnie czegos nowego sie dowie, albo jak juz wie to odpowie.
pozd G



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości