Wpis dotyczy Audi B7 z silnikiem 2.0 TDI PD 140 KM (BPW)
Muszę zmienić turbo i silnik. Zregenerowany słupek został już zamówiony. Czy silnik będzie pracował właściwie, jeżeli zamontowane zostanie turbo dedykowane do silnika 2.0 TDI PD 170 KM (BRD) i nie zostanie zmodyfikowana mapa w ECU? Druga sprawa, to jakby auto dostało wydajniejsze pompowtryskiwacze, to czy da się jeździć tym samochodem zanim zostanie do nich przystosowany wsad z sterowniku silnika?
Wydajniejsze turbo i pompowtryskiwacze bez zmiany mapy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Wydajniejsze turbo i pompowtryskiwacze bez zmiany mapy
Turbo możesz nawet wstawić na moc i 300 koni i będzie wszystko chodzić. Pompowtryski już nie. Może być lina dymu za tobą nawet nie tyle co czarnego co niebieskiego. Wszystko zależy jakie pompowtryski to będą.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wydajniejsze turbo i pompowtryskiwacze bez zmiany mapy
Myślałem o pompowtryskiwaczach z Tuarega 5.0 TDI V10. Docelowo chcę rozszerzayć zakres maksymalnego momentu obrotowego. Fabrycznie w silniku 2.0 TDI PD 140 KM (BPW) jest on beznadziejnie wąski, bo jest dostępny od 1750 do 2500 obrotów.
Re: Wydajniejsze turbo i pompowtryskiwacze bez zmiany mapy
A co to w tym 5.0 to jakieś mega wydajne były? Weź normalnie swoje przerób na wydajniejsze i tyle. Do tunera i jedziesz z koksem. Jakbyś dał rozpłacze odrobinę wydajniejsze to możesz jechać na nich do tunera na korektę.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości