MK3 1.8(ABS) + walek schrick

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

MK3 1.8(ABS) + walek schrick

Post autor: gtx » wt paź 17, 2006 19:59

Czy warto do tego silnika wlozyc walek schrick 268 stopni.
Najlepiej jak by sie wypowiedzieli ci co maja jakas wiedze w tym temacie.

Pozdro



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr paź 18, 2006 13:06

roznica niewielka
musisz zmienic dolot bo waski kolektor i mala przepustnica blokuja oddychanie silnika.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » śr paź 18, 2006 19:54

GTO pisze:roznica niewielka
musisz zmienic dolot bo waski kolektor i mala przepustnica blokuja oddychanie silnika.
Silnik jest na jednopunkcie , to od czego zalozyc kolektor i przepustnice?



Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » sob paź 20, 2007 18:34

gtx pisze:Silnik jest na jednopunkcie , to od czego zalozyc kolektor i przepustnice?
podłączam się do tematu ...
Jaką przepustnice do ABSa ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości