Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
flaszka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
- Lokalizacja: Polska Małopolska
Post
autor: flaszka » czw lut 24, 2005 21:56
Problem jest niby prosty montaż filtra stożkowego do silnika 1.6 PN.
A może tylko lepszą wkładkę filtrująca założyć.
Proszę o rade z góry dziękuje
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » czw lut 24, 2005 22:49
flaszka pisze:Problem jest niby prosty montaż filtra stożkowego do silnika 1.6 PN.
A może tylko lepszą wkładkę filtrująca założyć.
Proszę o rade z góry dziękuje
np tak mozna zamontowac
www.vrservice.pl
-
flaszka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
- Lokalizacja: Polska Małopolska
Post
autor: flaszka » pt lut 25, 2005 09:59
oka a co z podciśnieniami i ciepłym powietrzem z kolektora????
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » pt lut 25, 2005 10:03
flaszka pisze:oka a co z podciśnieniami i ciepłym powietrzem z kolektora????
podcisnienie mozna zrobic, a ciepłe powietrze z kolektorza zupełnie jest nie potrzebne
www.vrservice.pl
-
flaszka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
- Lokalizacja: Polska Małopolska
Post
autor: flaszka » pt lut 25, 2005 15:20
Pomijając ciepłe powietrze, podciśnienia znajdują się przed filtrem a po modyfikacji będą za filtrem czy to nie będzie miało wpływu na prace gaźnika. Znajdują się w różnych częściach układu dolotowego.
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » pt lut 25, 2005 15:52
flaszka pisze:Pomijając ciepłe powietrze, podciśnienia znajdują się przed filtrem a po modyfikacji będą za filtrem czy to nie będzie miało wpływu na prace gaźnika. Znajdują się w różnych częściach układu dolotowego.
no oczywiscie gaźnik do regulacji
www.vrservice.pl
-
flaszka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
- Lokalizacja: Polska Małopolska
Post
autor: flaszka » pt lut 25, 2005 16:18
W tym gaźniku(2EE) jedyne, co można regulować to CO, wydaje mi się że chodziło Ci o strojenie układu dolotowego. A to najlepiej wykonać na hamowni, przez co wiąże się to z kosztami.
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » pt lut 25, 2005 16:23
flaszka pisze:W tym gaźniku(2EE) jedyne, co można regulować to CO, wydaje mi się że chodziło Ci o strojenie układu dolotowego. A to najlepiej wykonać na hamowni, przez co wiąże się to z kosztami.
az tak mocno ja na gażnikach sie nie znam,
www.vrservice.pl
-
igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: igor002 » sob lut 26, 2005 00:05
no to jak to w koncu trza zrobic, załóżmy ze mam rure taką jak na zdjeciu od wartburga:) i stozek, co dalej, co z tym podciśnieniem i resztz, gdzie to dać jak to dać ?
Mk3 GTI 16V ABF
-
flaszka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
- Lokalizacja: Polska Małopolska
Post
autor: flaszka » pn lut 28, 2005 15:40
Proponuje hamownie i testowanie
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » pn lut 28, 2005 16:33
flaszka pisze:Proponuje hamownie i testowanie
www.vrservice.pl
-
Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: Kapibara » wt mar 01, 2005 00:26
ja tez mam taki silnik, ostatnio wywalilem rure z kolektora wydechowego, obrocilem ten wlot i powietrze idzie z przodu auta do tego wlotu, mozna jeszcze termostat wywalic z tego plastikowego pudla i juz bedzie z obu na raz pobieral powietrze. a co do filtra, hmmm slyszalem ze zamiast stozka lepiej kupic olejowy i wstawic go w miejsce orginalnego. wydaje mi sie ze to ma sens. bo lepiej nie zadzierac z 2EE, a poza tym ta plastikowa komora jest specjalnie zaprojektowana i ma ksztalt takie nie dlatego ze producentom sie tak zachcialo. Jedyny problem to taki ze dobry filtr olejowy ok 300:-(
-
Siekiera
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:16
- Lokalizacja: Biskupiec
-
Kontakt:
Post
autor: Siekiera » śr mar 02, 2005 18:00
ja mam silnik 1,6 Pn a stozek sobei tak zrobiłem ze siedzi w grillu i stamtąd ma świeżutkie powietrze,oczywiscie teraz jest zdemontowany bo w zimoe warunki to nei za bardzo silnik na tym chodził...aha no i jak jest to założone to tak powyżej 50 km/h jak wezmę an luz to silnik gaśnie-za duzo powuetrza dostaje....ja zamontowałem i mi sie to podoba a czy jest mocniejszy czy slabszy to nei czuc...raczej....pozdro
VW Golf MkII
,,Life to ride"
-
Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: Kapibara » śr mar 02, 2005 18:53
a jak odpalasz to dodajsz gazu czy sam wchodzi na 1000, bo juz trace nerwy do tego gaznika, czy to ssanie czy cos z powietrzem i czemu to od temperatury zalezy??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości