Witam mam problem z dokończeniem swapu a właściwie odpaleniu nowej jednostki brak iskry paliwo podaje wtryski chodzą czujnik Halla podmieniany na sprawny cewka tak samo na skrajnych pinach od czujnika wału , czujniku Halla i cewki napięcie jest blisko wartością na akumulatorze przewody sygnałowe dochodzą do ecu , wiązkę silnika do 1,3 w całości wyjęta zamontowana jest wiązka od mk3 i teraz moje pytanie co jest nie tak ze niema iskry i czy potrzebuje np inne przekaźniki w skrzynce do 2.0 np zamiast przekaźnika 32 potrzebuje przekaźniki 30 mojego golfa mk 2 mam 1990 nowa instalacja już . Dzięki za pomoc
SWAP1.3nz na 2.0 AGG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob gru 17, 2016 20:39
Re: SWAP1.3nz na 2.0 AGG
Diagnoza z ECU jest ,sprawdzić VAG obroty walu czy pokazuje . Puszkę immo posiadasz czy masz wyłączone immo .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob gru 17, 2016 20:39
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości