Filtr do turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gora1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lut 02, 2015 21:37

Filtr do turbo

Post autor: gora1234 » pn gru 05, 2016 16:19

Cześć. Zastanawia mnie co taki zabieg daje. I czy jest to bezpieczne. Mógłby mi to ktoś wyjaśnić? Jak na zdj

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Filtr do turbo

Post autor: kkkacper » pn gru 05, 2016 22:58

gora1234, czego tu nie rozumiesz? Normalny dolot, ale z pominieciem rury :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

gora1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lut 02, 2015 21:37

Re: Filtr do turbo

Post autor: gora1234 » pn gru 05, 2016 23:50

Rozumieć rozumiem wszystko. Nie mówiłem że nie rozumiem. Tylko czy to jest jakaś różnica?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Filtr do turbo

Post autor: kkkacper » wt gru 06, 2016 00:13

gora1234, roznica miedzy dlugim dolotem a takim? Niezauwazalna w tym przypadku ;) no chyba, ze mowimy o skrajnych przypadkach typu zmniejszenie srednicy przed wlotem, wtedy zwezka moglaby wplywac negatywnie, ale to chyba logiczne.. :pub:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości