chip tunning mk3 1.9TD

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

karuzov
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: wt cze 27, 2006 23:54
Lokalizacja: 123

Post autor: karuzov » ndz paź 08, 2006 20:40

to nie bylo dramatyzowanie, z reszta kabel juz prawie mam sprzedany, no ale ok:)



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » ndz paź 08, 2006 21:18

karuzov pisze:z reszta kabel juz prawie mam sprzedany
hehehe ;)



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn gru 22, 2008 22:03

odgrzebuje ten stary temat, bo ja w swoim AAZ, mam pompe ze sterowaniem elektronicznym (były takie modele), mam tez gniazdo pod kabel do kompa i wiem, ze nie za duzo mozna tam "cudowac", wiem jednak tez, ze w razie jakiejs naprawy ze zdjeciem pompy, nie bede mogl jej wyregulowac przy uzyciu zegara, bo po prostu nie da sie go podpiac (tylko przez kabel)

i tu moje pytanie, czy kabel i oprogramowanie od TDI bedzie pasowalo do mojego AAZ ze sterowaniem pompy elektronicznym

moze ktoś wie, jakie jeszcze roznice mogę miec w tym silniku, rocznik `97?


Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991

dawniej:

VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości