Zaciski dwutłoczkowe mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Zaciski dwutłoczkowe mk2
Witam . Mam zamiar wsadzić heble do golfa, przód tarcze 288 i zaciski jakieś dwóch tłokowe z jakiego auta polecacie? I z którego by podeszło bez przeróbek? Albo jakie przeróbki muszę dokonać by wszystko Hamowalo fajnie ? Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony ndz gru 18, 2016 01:13 przez PiterMK95, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Masz temat z hamulcami, gdzie bylo poruszane.. dwa zaciski z audi s2 ale chyba ciezko na tej tarczy posadzic z tego co pamietam albo z jakiegos francuza.. tak czy owak nie ma nic p&p i bedziesz musial ogarniac adaptery..
Zaciski dwóch tłokowe mk2
A z audi 80 2.8l dałoby radę? 4x100 tarcze i ten 2tlokowe
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Jeśli już to audi 80 ma rozstaw 4x108, tarcze 276mmx25mm i zaciski takie jak Ci napisał kkkacper czyli jak w audi s2, 2 tłoczkowe girlingi 60. Do swojego auta zakładasz tarcze 280mmx22mm od golfa mk2 g60, Jeśli masz odkręcane jarzma to wszystko pasuje bez adapterów, a jeśli masz małe tarcze i zintegrowane jarzma to musisz kupić całe piasty od golfów 256mm w górę.
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Zwrotnicedarwaz pisze:a jeśli masz małe tarcze i zintegrowane jarzma to musisz kupić całe piasty od golfów 256mm w górę
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Tak, ale jak ma małe hamulce(239mm) to ma zwrotnice ze zintegrowanym jarzmem. Jak chce założyc wieksze hample 256, 280, czy 288 to musi wymienic zwrotnice. Potem do tej zwrotnicy sobie już zamontuje co chce.
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Ryś Stepowy, to oczywiste.. moja odpowiedz odnosila sie do posta kolegi darwaza
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Zaciski dwóch tłokowe mk2
No tak, przejezyczylem sie .Ryś Stepowy pisze:Zwrotnice
A potem o audi 80 pytał, więc chyba sam nie jest pewien co chcekkkacper pisze:Tylko, ze on pytal o 288
Zaciski dwóch tłokowe mk2
To w skocie i łopatologicznie:
- Zaciski dwutłokowe pasują od audi 80 b4 (silniki od 2.3 do 2.8i s2 2.2 T) na jarzma 280mm z golfa mk2/3/passata
- Zintegrowane jarzma są tylko w mk2 przy zwrotnicach od 1.3 - na to nic nie pasuje, poza wentylowanym zaciskiem na 239mm z mk2.
Rozwiązaniem najtańszym jest przekładka zwrotnic od mk3/ibizy/polo 6n lub passata b3/b4, one mają już odkręcane jarzmo. Można bawić się też w szukanie zwrotnic od mk2 GTI (tylko pytanie po co sobie utrudniać życie, skoro co druga trójka ląduje na stacji demontażu ? ).
-Również można rzeźbić różne adaptery pod zaciski i wkładać nawet 4 tłoki, a w najlepszej opcji 6 tłoków.
P.S. Tak wiem, że każdy to napisał w swoim poście i że się powtarzam, ale uprościłem ten schemat działania w celu zakończenia/rozjaśnienia zbędnej dyskusji
- Zaciski dwutłokowe pasują od audi 80 b4 (silniki od 2.3 do 2.8i s2 2.2 T) na jarzma 280mm z golfa mk2/3/passata
- Zintegrowane jarzma są tylko w mk2 przy zwrotnicach od 1.3 - na to nic nie pasuje, poza wentylowanym zaciskiem na 239mm z mk2.
Rozwiązaniem najtańszym jest przekładka zwrotnic od mk3/ibizy/polo 6n lub passata b3/b4, one mają już odkręcane jarzmo. Można bawić się też w szukanie zwrotnic od mk2 GTI (tylko pytanie po co sobie utrudniać życie, skoro co druga trójka ląduje na stacji demontażu ? ).
-Również można rzeźbić różne adaptery pod zaciski i wkładać nawet 4 tłoki, a w najlepszej opcji 6 tłoków.
P.S. Tak wiem, że każdy to napisał w swoim poście i że się powtarzam, ale uprościłem ten schemat działania w celu zakończenia/rozjaśnienia zbędnej dyskusji
OPEL - Ohne Power Ewig Letzter
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Bardzo fajnie kolega to podsumował. Mały edit: zintegrowane jarzma wystepowały też np w 1.6 PN GL. Ja tak miałem do tej pory.muody pisze:- Zintegrowane jarzma są tylko w mk2 przy zwrotnicach od 1.3 - na to nic nie pasuje
Zaciski dwóch tłokowe mk2
dzięki wielkie za liczne odp i pomoc.
Czyli jak kupie to http://www.olx.pl/oferta/zwrotnica-praw ... 78b49ee4d3" onclick="window.open(this.href);return false; i do tego kupić tarcze 280/288 i zaciski z modelu tak jak napisał muody ? i będzie wszystko cacy?
Czyli jak kupie to http://www.olx.pl/oferta/zwrotnica-praw ... 78b49ee4d3" onclick="window.open(this.href);return false; i do tego kupić tarcze 280/288 i zaciski z modelu tak jak napisał muody ? i będzie wszystko cacy?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Dokładnie to jest to co potrzebujesz. Mam takie same, tyle że z Ibizy GT.
P.S. Nie pchaj się w zaciski dwutłoczkowe, poszukaj dobrego egzemplarza zacisku Lucas 54 z tarcza 280 i bedzie dobrze. Bez kombinacji, dobry, prosty w konstrukcji i sprawdzony sprzęt.
Wszystko działa P&P.
P.S. Nie pchaj się w zaciski dwutłoczkowe, poszukaj dobrego egzemplarza zacisku Lucas 54 z tarcza 280 i bedzie dobrze. Bez kombinacji, dobry, prosty w konstrukcji i sprawdzony sprzęt.
Wszystko działa P&P.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 25, 2016 18:19 przez Ryś Stepowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Zaciski dwóch tłokowe mk2
Super to myślałem, że większy koszt będzie a nie ma tak źle ;D
Dzięki panowie za pomoc! Pozdrawiam i miłego dnia.
Dzięki panowie za pomoc! Pozdrawiam i miłego dnia.
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości