Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » sob cze 25, 2016 12:33

Tyle ze kolega nie napisal nawet do czego to chce i jaka piasta. Powodzenia z tarcza r32 przy 4x100.

To moj tyl syncro. Przednie tarcze z r32 312x25 i zacisk phaeton w12

Obrazek


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Re: Dylemat - duze hamulce

Post autor: skalim1 » sob cze 25, 2016 22:56

Czytałem że zwykłe 312 podejdą na 16" ale pytanie co pod tą felgę można upchnąć z większym zaciskiem dwu lub czterotłoczkowym....
Heble do VW 4. Zwrotnice jak w MK3 VR6, tylna belka MK4, 5x100.



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: stefano189 » pn cze 27, 2016 10:03

skalim1 pisze:le pytanie co pod tą felgę można upchnąć z większym zaciskiem dwu lub czterotłoczkowym....
pod 16" zapomnij. Nawet 312 na dwutłoczku nie wejdzie pod 16".

ObrazekObrazek

a jeśli chodzi o tył, to albo 280 + zacisk audi, albo 312 + zacisk T5


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » pn cze 27, 2016 12:15

miedzy 312 i 2 tloczki a 312 i 4 tłoczki jest róznica. 2 tłok jest typu piesc, 4 tłok zawsze jest sczuplejszy. Skoro mi z 345 4tlok wchodzi 17 i jest jeszcze po 7mm zapasu na strone to nie wieze ze na 312 i 4 tlok nie wejdzie 16.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » pn cze 27, 2016 17:20

RasPL, no nie wchodzi ;) zalezy od konstrukcji felgi.. ale zeby upchac 4tlok z Alfy/BMW w BBS RS772 ktory ma dosc fajny ksztalt bebna pod takie rzeczy i tak Bartek musial rezac troche zacisk :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » pn cze 27, 2016 20:07

No to moje 17 z seata cupry moze sa wyjatkowo wyjatkowe ze jeszcze luz maja. Ogolnie to przy kombinacjach z jak najwiekszym hamulcem polecam sprawdzic calosc w docelowym kole.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » wt cze 28, 2016 12:03

RasPL, no tak zawsze nalepiej.. to nie podlega dyskusji :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » sob lip 09, 2016 12:05

Kuźwa Panowie, powraca temat hebli u mnie. Skończyły mi się pomysły na naprawę moich i chyba wymienię cały układ :( pompa, servo, zaciski, tarcze, klocki, przewody metalowe bo gumowe już mam nowe.
Hamowanie awaryjne ze 190 kmh o hamulców prawie brak :( o mały włos od Najgorszego scenariusza.
Co czynić Panowie? Jakieś sugestie?


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » sob lip 09, 2016 13:10

dany_47, poskladac to na porzadnych skladowych i nawet seria nie bedzie az takim kiblem.. nie do konca rozumiem Twoja panike, no chyba, ze jezdzisz na klockach za 60 zl albo rzeczywiscie cos jest rozjeb****


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » sob lip 09, 2016 15:23

Seryjny hamulec sprawny raz z tych 200 zatrzyma auto. Drugi raz juz moze przy koncu hamowania zabraknac. Najlepiej to kup big brake p&p do twojego auta i felg. Lub opcja 2 wez napraw ten kibel co masz w hamulcach i dobrze to odpowietrz. Oczywiscie nie na plynie za 10pln, klockach za 30 i tarczach po 60.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » sob lip 09, 2016 18:42

No właśnie jestem osobą która nie żałuję na aspekty bezpieczeństwa czy innych modyfikacji w aucie. Tarcze ATE, klocki przód ATE, tył klocki TEXTAR, przewody gumowe TRW. Po taniosci tylko regenerowalem tarcze bo były prawie nowe jeśli chodziło o grubość. No i mechanik stwierdził że ogarnie.
No i kicha z heblami :( mam czym się Rozpędzić a nie mam Czym się zatrzymać...


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » sob lip 09, 2016 20:39

To jeszcze zaciski wyregeneruj, pompe zrob i odpowietrz to dobrze i musi dzialac.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » sob lip 09, 2016 22:08

Mam u siebie tylko zacisk z przodu zmieniony na 4 tloki (co niekoniecznie jest plusem) i hamulec mieknie ale po kiiiiilku porzadniejszych hamowaniach.. mk IV 2.8 4motion to ciezki kloc ale i tak szukalbym przyczyny problemu, bo to dziwne co mowisz..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » ndz lip 10, 2016 02:05

O tym że to dziwne to wiem ja sam, nie wspomnę o Bezpieczeństwie.
Biorę się w przyszłym miesiącu za te heble. Założę nową pompę (może znajdę pasującą używke z nowego auta z małym przebiegiem). Zaleje układ wyścigowym płynem a'la rbf600/660. Przy odpowietrzaniu będę patrzył mechanikom na ręce żeby nie *#cenzura#* nic. A jak z kasą wyrobię to może big brake? Jak już nowa pompa będzie to zestaw z R32 byłby spoko chyba.

EDIT:
332 czy 345 ogarniać heble? jak będzie "prościej"? W sensie np z R32 swap gdzie rozstawy pasują. moze zaciski bedzie łatwiej dobrać?
Oczekuje znacznej poprawy ale mam też w głowie żeby na to jakaś stal na zimę wchodziła.
Na lato mam 19".


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości