Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Kwiecinb5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 11:46
Lokalizacja: dolnośląskie

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Kwiecinb5 » sob lip 19, 2014 08:44

Silnik odpala ale tak jak bym mu kabel dal do rozrusznika na krótko od aku a na tablicy rozdzielczej nie ma zadnych kontrolek nic a nic co to morze być !



Awatar użytkownika
kamill40
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 24, 2013 20:20
Lokalizacja: Prochowice

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: kamill40 » pt paź 03, 2014 19:09

po patrz na przekażniki:) mój wujas tak miał .. że nic się nie świeciło .. ;)


Swap 1.3>>> 1.9 tdi :D !

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: dzasper11 » śr gru 17, 2014 21:50

Koledzy przeczytałem caly temat i nie wiem czy dobrze rozumie:
1) łapa od pasażera od mkII 1.8 i lekko wgiąć podłożnice i wszystko powinno grac??
2) jak usunę immo ze sterownica to nie potrzebuje zmieniać stacyjk a licznik może zostać od mkII??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

gizu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr gru 12, 2012 15:54
Lokalizacja: Radomsko

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: gizu69 » wt sty 06, 2015 21:50

Koledzy, jestem na etapie wymiany silnika z 1.3 na 1.9 1z. Dawca czyli mk3 miał abs ale w mk2 juz go nie będzie. Sprzęgło hydrauliczne przełożyłem do mk2, serwa nie zmieniałem zostawiłem tak jak było i teraz moje pytanie czy musze je zmieniać czy nie? I teraz nie mam odpowiedniego zbiorniczka na płyn hamulcowy musze miec taki żeby płyn dochodził tez do sprzęgła, a ten z mk2 nie ma takiego przewodu którym ten płyn mógłby tam trafić. Da sie kupic taki zbiorniczek jesli tak to od czego bedzie pasował, a jesli nie to co zrobić? Jakies pomysły? Z góry dzieki za pomoc. :-)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: RasPL » sob sty 31, 2015 17:28

a zbiorniczek od tego mk3 z ABS nie zaczepi się na pompie w mk2 ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Q_mac » czw lut 26, 2015 08:16

Zbiorniczek z paska b3, uwazaj tylko na te gumki bo sa dosyc delikatne, kiedy pompa ma nascie lat.



Arkinis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sie 28, 2014 20:36
Lokalizacja: Świeradów Zdrój

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Arkinis » ndz kwie 17, 2016 14:40

Witam przełożony 1.9 1z z mk3 z wiązką i licznikiem do mk2 co trzeba przerobić żeby licznik z mk2 diesla z obrotomierzem działał pod tą wiązkę ?



MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob gru 25, 2010 02:05
Lokalizacja: Brzeszcze/Oświecim

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: MK II » ndz kwie 17, 2016 15:38

Licznik z diesla ma sygnal dk obrotka z alternatora z wyjcia W.i tam go podłaczasz.



Arkinis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sie 28, 2014 20:36
Lokalizacja: Świeradów Zdrój

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Arkinis » ndz kwie 17, 2016 15:59

Tylko że mi ani obrotek ani licznik nie działa z kostki z 1z licznik z mk2 na jedna kostke mam



MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob gru 25, 2010 02:05
Lokalizacja: Brzeszcze/Oświecim

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: MK II » ndz kwie 17, 2016 16:39

Czekaj bo sie pogubilem to w koncu masz wiazke i licznik z mk3 czy wiazke z mk3 a licznik z mk2? To ze oicznik z mk2 nie dzia na instalacji z mk3 to raczej nie dziwne.Musisz przerobic wtryczke i poprzekladac piny.Pewnie gdzoes to na forum jest opisane.



sonnee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt maja 03, 2016 09:19

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: sonnee » śr maja 04, 2016 06:24

Ja jestem zielony pod tym kontem
รวมเคล็ดลับการเล่นเกมส์คาสิโนออนไลน์ให้ได้เงินรางวัลมากที่สุด กับสุดยอดเทคนิคบาคาร่า เทคนิคโป๊กเกอร์ เทคนิคสล๊อต และ เทคนิคเกมส์คาสิโนต่างๆอีกมากมาย ลองเข้ามาดู เทคนิคบาคาร่า



Awatar użytkownika
knefel17
Naczelny Złomiarz
Naczelny Złomiarz
Posty: 47
Rejestracja: sob lis 06, 2010 22:16
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: knefel17 » sob cze 25, 2016 11:16

Panowie odgrzeje kotleta
przeczytałem temat i mam problem tzn innego dawce , pacjent to jetta mk2 z 1992 , silnik 1,6PN na gaźniku , znaczy się z nową instalacją więc z tym będzie ok , natomiast dawca silnika to ibiza 6K sprzed liftu z 1999 1,9 tdi , skrzynia na linki , sprzęgło hydrauliczne , klima , wspoma , abs czyli przy podłuznicy z prawej strony jest ciasno i lekki młyn
pytanie mam takie , co nie będzie pasować ? sanki zagrają czy trzeba szukać z mk3 ? wiem że półośki są krótsze i tylny zawias też , nie wiem jak z przednim
kojaży ktoś temat ? to niby nie toledo więc pytam
jakieś tam pojęcie o przekładkach mam , w końcu mój mk3 przeżył przeszczep z ABD na AAM :jezor: ale ten jest międzygatunkowy :pub:



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Mumin90 » pt lis 11, 2016 07:37

Witam Panowie, jestem kolejnym który przymierza się do swapu Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN. Dawca to seat toledo 1.9 TDI AFN
Obecnie jeżdżę golfem mk2 z silnikiem 1,6TD wcześniej pył 1.3
W samochodzie mam skrzynie na linki hydrauliczny wysprzęglik czołowy IC, buda z 91 roku więc nowa instalacja elek.
Więc trochę roboty mi odpada ale mam kilka pytań:
1. Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat łapy i poduszki od strony pasażera jak się sprawuje łapa i poduszka z mk2 przy silniku TDI? Nie zrywa się silnik dobrze stoi? Wolał bym uniknąć wymiany sanek, ale jeśli trzeba je zmienić to od razu to zrobię.
2.Jak jest z immobilizerem i jego usunięciem ?
Wolał bym zostać przy swojej stacyjce i swoim kluczyku jak to obejść ?
3, Czy serwo W TDI jest większe niż w mk2 TD i czy pasuje?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: kkkacper » pt lis 11, 2016 11:55

Mumin90, serwo takie same.. przeciez tolek i mk II to wszystko to samo.. odkrec sruby przy wozki, wjedz z caloscia do siebie i bedziesz mial spokoj..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości