Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Silnik odpala ale tak jak bym mu kabel dal do rozrusznika na krótko od aku a na tablicy rozdzielczej nie ma zadnych kontrolek nic a nic co to morze być !
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
po patrz na przekażniki:) mój wujas tak miał .. że nic się nie świeciło ..
Swap 1.3>>> 1.9 tdi !
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Koledzy przeczytałem caly temat i nie wiem czy dobrze rozumie:
1) łapa od pasażera od mkII 1.8 i lekko wgiąć podłożnice i wszystko powinno grac??
2) jak usunę immo ze sterownica to nie potrzebuje zmieniać stacyjk a licznik może zostać od mkII??
1) łapa od pasażera od mkII 1.8 i lekko wgiąć podłożnice i wszystko powinno grac??
2) jak usunę immo ze sterownica to nie potrzebuje zmieniać stacyjk a licznik może zostać od mkII??
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Koledzy, jestem na etapie wymiany silnika z 1.3 na 1.9 1z. Dawca czyli mk3 miał abs ale w mk2 juz go nie będzie. Sprzęgło hydrauliczne przełożyłem do mk2, serwa nie zmieniałem zostawiłem tak jak było i teraz moje pytanie czy musze je zmieniać czy nie? I teraz nie mam odpowiedniego zbiorniczka na płyn hamulcowy musze miec taki żeby płyn dochodził tez do sprzęgła, a ten z mk2 nie ma takiego przewodu którym ten płyn mógłby tam trafić. Da sie kupic taki zbiorniczek jesli tak to od czego bedzie pasował, a jesli nie to co zrobić? Jakies pomysły? Z góry dzieki za pomoc.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
a zbiorniczek od tego mk3 z ABS nie zaczepi się na pompie w mk2 ?
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Zbiorniczek z paska b3, uwazaj tylko na te gumki bo sa dosyc delikatne, kiedy pompa ma nascie lat.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Witam przełożony 1.9 1z z mk3 z wiązką i licznikiem do mk2 co trzeba przerobić żeby licznik z mk2 diesla z obrotomierzem działał pod tą wiązkę ?
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Licznik z diesla ma sygnal dk obrotka z alternatora z wyjcia W.i tam go podłaczasz.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Tylko że mi ani obrotek ani licznik nie działa z kostki z 1z licznik z mk2 na jedna kostke mam
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Czekaj bo sie pogubilem to w koncu masz wiazke i licznik z mk3 czy wiazke z mk3 a licznik z mk2? To ze oicznik z mk2 nie dzia na instalacji z mk3 to raczej nie dziwne.Musisz przerobic wtryczke i poprzekladac piny.Pewnie gdzoes to na forum jest opisane.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Ja jestem zielony pod tym kontem
รวมเคล็ดลับการเล่นเกมส์คาสิโนออนไลน์ให้ได้เงินรางวัลมากที่สุด กับสุดยอดเทคนิคบาคาร่า เทคนิคโป๊กเกอร์ เทคนิคสล๊อต และ เทคนิคเกมส์คาสิโนต่างๆอีกมากมาย ลองเข้ามาดู เทคนิคบาคาร่า
รวมเคล็ดลับการเล่นเกมส์คาสิโนออนไลน์ให้ได้เงินรางวัลมากที่สุด กับสุดยอดเทคนิคบาคาร่า เทคนิคโป๊กเกอร์ เทคนิคสล๊อต และ เทคนิคเกมส์คาสิโนต่างๆอีกมากมาย ลองเข้ามาดู เทคนิคบาคาร่า
- knefel17
- Naczelny Złomiarz
- Posty: 47
- Rejestracja: sob lis 06, 2010 22:16
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Panowie odgrzeje kotleta
przeczytałem temat i mam problem tzn innego dawce , pacjent to jetta mk2 z 1992 , silnik 1,6PN na gaźniku , znaczy się z nową instalacją więc z tym będzie ok , natomiast dawca silnika to ibiza 6K sprzed liftu z 1999 1,9 tdi , skrzynia na linki , sprzęgło hydrauliczne , klima , wspoma , abs czyli przy podłuznicy z prawej strony jest ciasno i lekki młyn
pytanie mam takie , co nie będzie pasować ? sanki zagrają czy trzeba szukać z mk3 ? wiem że półośki są krótsze i tylny zawias też , nie wiem jak z przednim
kojaży ktoś temat ? to niby nie toledo więc pytam
jakieś tam pojęcie o przekładkach mam , w końcu mój mk3 przeżył przeszczep z ABD na AAM ale ten jest międzygatunkowy
przeczytałem temat i mam problem tzn innego dawce , pacjent to jetta mk2 z 1992 , silnik 1,6PN na gaźniku , znaczy się z nową instalacją więc z tym będzie ok , natomiast dawca silnika to ibiza 6K sprzed liftu z 1999 1,9 tdi , skrzynia na linki , sprzęgło hydrauliczne , klima , wspoma , abs czyli przy podłuznicy z prawej strony jest ciasno i lekki młyn
pytanie mam takie , co nie będzie pasować ? sanki zagrają czy trzeba szukać z mk3 ? wiem że półośki są krótsze i tylny zawias też , nie wiem jak z przednim
kojaży ktoś temat ? to niby nie toledo więc pytam
jakieś tam pojęcie o przekładkach mam , w końcu mój mk3 przeżył przeszczep z ABD na AAM ale ten jest międzygatunkowy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Witam Panowie, jestem kolejnym który przymierza się do swapu Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN. Dawca to seat toledo 1.9 TDI AFN
Obecnie jeżdżę golfem mk2 z silnikiem 1,6TD wcześniej pył 1.3
W samochodzie mam skrzynie na linki hydrauliczny wysprzęglik czołowy IC, buda z 91 roku więc nowa instalacja elek.
Więc trochę roboty mi odpada ale mam kilka pytań:
1. Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat łapy i poduszki od strony pasażera jak się sprawuje łapa i poduszka z mk2 przy silniku TDI? Nie zrywa się silnik dobrze stoi? Wolał bym uniknąć wymiany sanek, ale jeśli trzeba je zmienić to od razu to zrobię.
2.Jak jest z immobilizerem i jego usunięciem ?
Wolał bym zostać przy swojej stacyjce i swoim kluczyku jak to obejść ?
3, Czy serwo W TDI jest większe niż w mk2 TD i czy pasuje?
Obecnie jeżdżę golfem mk2 z silnikiem 1,6TD wcześniej pył 1.3
W samochodzie mam skrzynie na linki hydrauliczny wysprzęglik czołowy IC, buda z 91 roku więc nowa instalacja elek.
Więc trochę roboty mi odpada ale mam kilka pytań:
1. Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat łapy i poduszki od strony pasażera jak się sprawuje łapa i poduszka z mk2 przy silniku TDI? Nie zrywa się silnik dobrze stoi? Wolał bym uniknąć wymiany sanek, ale jeśli trzeba je zmienić to od razu to zrobię.
2.Jak jest z immobilizerem i jego usunięciem ?
Wolał bym zostać przy swojej stacyjce i swoim kluczyku jak to obejść ?
3, Czy serwo W TDI jest większe niż w mk2 TD i czy pasuje?
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Mumin90, serwo takie same.. przeciez tolek i mk II to wszystko to samo.. odkrec sruby przy wozki, wjedz z caloscia do siebie i bedziesz mial spokoj..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości