Dylemat - duze hamulce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dylemat - duze hamulce
Dokladnie tak i dodatkowo sprawne zaciski potrzebuja 1-2mm wysuwu aby zlapac tarcze, nie przesuwaja sie przeciez o 1cm.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dylemat - duze hamulce
dany_47
Jak z przodu chcesz 4-ro tłok, to weź zaciski Brembo z merola i tarcze R32 a na tył zacisk A8 i tarcza 280 mm
Jak z przodu chcesz 6-cio tłok, to zaciski Z18 z Cayenne, tarcze 360 z Jaguara, a na tył zacisk z T5 i tarcza 312 mm.
Wtedy zachowasz równowagę hamulców przód / tył
Jak z przodu chcesz 4-ro tłok, to weź zaciski Brembo z merola i tarcze R32 a na tył zacisk A8 i tarcza 280 mm
Jak z przodu chcesz 6-cio tłok, to zaciski Z18 z Cayenne, tarcze 360 z Jaguara, a na tył zacisk z T5 i tarcza 312 mm.
Wtedy zachowasz równowagę hamulców przód / tył
Pakowanie zacisków przednich na tył to głupota. Owszem można wykorzystać przednie tarcze, np. 280 mm z mk4 tdi 110 PS, ale zaciski muszą przecież mieć hamulec ręczny, wiec przednie odpadają.dany_47 pisze:2.Tył: zaciski i tarcze OEM z przedniej osi
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Dylemat - duze hamulce
Jak dajesz reczny hydrauliczny lub osobny hamulec reczny( tarczo bebny, osobny zacisk) to na glowny mozna stosowac dowolny zacisk. Pamietajcie ze serwis takich hamulcow jest wiele razy drozszy od seryjnego. Tarcze klocki 12 tloczkow gumek itp
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Dylemat - duze hamulce
Ciekawa sugestia.stefano189 pisze:dany_47
Jak z przodu chcesz 4-ro tłok, to weź zaciski Brembo z merola i tarcze R32 a na tył zacisk A8 i tarcza 280 mm
Jak z przodu chcesz 6-cio tłok, to zaciski Z18 z Cayenne, tarcze 360 z Jaguara, a na tył zacisk z T5 i tarcza 312 mm.
Wtedy zachowasz równowagę hamulców przód / tył
Pakowanie zacisków przednich na tył to głupota. Owszem można wykorzystać przednie tarcze, np. 280 mm z mk4 tdi 110 PS, ale zaciski muszą przecież mieć hamulec ręczny, wiec przednie odpadają.dany_47 pisze:2.Tył: zaciski i tarcze OEM z przedniej osi
Z tym ręcznym to czytałem że cyrk jakiś ale sie nie spodziewałem że typ zacisku ma znaczenie.
Na tył pasował by mi zestaw 312 + te zaciski T5 bo z przodu mam tarcze 312 to bym przerzucił.
zacisk z T5 przedni czy tylni?
Tylko teraz skąd naruchać za przeproszeniem zaciski z cayenny
No i czy pompa z T4/5 podejdzie? bo tam jest 25,1 chyba pompa więc spełniała by chyba moje wymagania.
EDIT:
Nie moge namierzyć tarczy 360mm z rozstawem 5x100
Ostatnio zmieniony wt maja 17, 2016 22:59 przez dany_47, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dylemat - duze hamulce
oczywiście że tylni, bo ma ośkę ręcznego. Podpina się seryjną linkę i działadany_47 pisze:zacisk z T5 przedni czy tylni?
dany_47 pisze:Tylko teraz skąd naruchać za przeproszeniem zaciski z cayenny
Wszystko mam Wystarczy zapytać
dany_47 pisze:No i czy pompa z T4/5 podejdzie?
Do mojego mk3 siadła P&P pompa z T4 bez ABS. Średnica 25,4mm.
Tak wygląda zacisk T5 na tarczy 312mm
Mój autorski projekt :
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Dylemat - duze hamulce
sęk w tym że potrzebuje pompy z ABS i ESP.
Nie wiem czy T4/T5 mają pasującą.
To może być największy problem.
No i nie mogę namierzyć tarczy 360mm z rozstawem 5X100.
Ślij na PW ofertę na zaciski z cayenny i podpowiedz gdzie tarcz szukać pod to oraz jakich klocków używać.
Nie wiem czy T4/T5 mają pasującą.
To może być największy problem.
No i nie mogę namierzyć tarczy 360mm z rozstawem 5X100.
Ślij na PW ofertę na zaciski z cayenny i podpowiedz gdzie tarcz szukać pod to oraz jakich klocków używać.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Dylemat - duze hamulce
dany_47, pompa 25.1 z T4 o ktorej mowisz to troche inna konsturkcja niz w mk IV z ABS/ESP..
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Dylemat - duze hamulce
no właśnie ciągle drąże temat tej pompy w internetach i się okazuje że to bez ABS i ESP.
w tym cały ambaras. Żeby nie było że wyłożę kupe gotówki na ultra zaciski i tarcze i sie okaże że pompa ma to w nosie i strajkuje.....
Nie poda ciśnienia odpowiedniego i nara
w tym cały ambaras. Żeby nie było że wyłożę kupe gotówki na ultra zaciski i tarcze i sie okaże że pompa ma to w nosie i strajkuje.....
Nie poda ciśnienia odpowiedniego i nara
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Dylemat - duze hamulce
przeciez Ci wszyscy mowia, ze to jest ostatnia rzecz ktora powinnienes sie martwic.. po co zadajesz pytania skoro nie chcesz sluchac odpowiedzi?
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dylemat - duze hamulce
dany_47 pisze:No i nie mogę namierzyć tarczy 360mm z rozstawem 5X100.
Ślij na PW ofertę na zaciski z cayenny i podpowiedz gdzie tarcz szukać pod to oraz jakich klocków używać.
Panie, to by było za proste żeby była tarcza 360 z rozstawem 5x100 . To jest tarcza jaguara, więc rozstaw jest pod jaguara. Trzeba poprawić otwór centrujący i nawiercić inne otwory, właśnie pod 5x100. Jest jeszcze opcja z tarczami 385mm z merca, ale to już minimum 19" laćki
Zaciski z cayenne po 1300 kpl. ( 2szt ). Tarcze są w IC tylko trzeba je przerobić. Klocki są też w IC. Z własnego doświadczenia wiem że ATE ceramic dają radę
Klocki oczywiście z cayenne turbo S.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Dylemat - duze hamulce
19" koła to ja mam. Tylko gdzie ja takie stalówki i zimówki później dostanę
Adaptery mi dorzucisz do zacisków? Czy sam mam rzeźbić?
Adaptery mi dorzucisz do zacisków? Czy sam mam rzeźbić?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dylemat - duze hamulce
adaptery dorabiam po 400 zł kpl. bo trzeba zrobić odpowiednie odsadzenie pod tarczę oprócz samych adapterów
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dylemat - duze hamulce
Na lato mam 17", na zimę 16", co mogę zapakować pod stalową 16"? Domyślam się że na tył 280 i zacisk A8 podejdzie... Jaka tarcza pod czterotłoczki z merca?stefano189 pisze: Jak z przodu chcesz 4-ro tłok, to weź zaciski Brembo z merola i tarcze R32 a na tył zacisk A8 i tarcza 280 mm
Jak z przodu chcesz 6-cio tłok, to zaciski Z18 z Cayenne, tarcze 360 z Jaguara, a na tył zacisk z T5 i tarcza 312 mm.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Dylemat - duze hamulce
na zimę w 16" to pewnie 312. mam takie ori w swoim i 16" stalówka wchodzi na styk
a pod 4-ro tłoczek masz napisane przecież że tarcza z R32
a pod 4-ro tłoczek masz napisane przecież że tarcza z R32
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości