Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » wt maja 17, 2016 05:14

Dokladnie tak i dodatkowo sprawne zaciski potrzebuja 1-2mm wysuwu aby zlapac tarcze, nie przesuwaja sie przeciez o 1cm.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: stefano189 » wt maja 17, 2016 08:55

dany_47

Jak z przodu chcesz 4-ro tłok, to weź zaciski Brembo z merola i tarcze R32 a na tył zacisk A8 i tarcza 280 mm

Jak z przodu chcesz 6-cio tłok, to zaciski Z18 z Cayenne, tarcze 360 z Jaguara, a na tył zacisk z T5 i tarcza 312 mm.

Wtedy zachowasz równowagę hamulców przód / tył
dany_47 pisze:2.Tył: zaciski i tarcze OEM z przedniej osi
Pakowanie zacisków przednich na tył to głupota. Owszem można wykorzystać przednie tarcze, np. 280 mm z mk4 tdi 110 PS, ale zaciski muszą przecież mieć hamulec ręczny, wiec przednie odpadają.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » wt maja 17, 2016 09:52

Jak dajesz reczny hydrauliczny lub osobny hamulec reczny( tarczo bebny, osobny zacisk) to na glowny mozna stosowac dowolny zacisk. Pamietajcie ze serwis takich hamulcow jest wiele razy drozszy od seryjnego. Tarcze klocki 12 tloczkow gumek itp


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » wt maja 17, 2016 22:02

stefano189 pisze:dany_47

Jak z przodu chcesz 4-ro tłok, to weź zaciski Brembo z merola i tarcze R32 a na tył zacisk A8 i tarcza 280 mm

Jak z przodu chcesz 6-cio tłok, to zaciski Z18 z Cayenne, tarcze 360 z Jaguara, a na tył zacisk z T5 i tarcza 312 mm.

Wtedy zachowasz równowagę hamulców przód / tył
dany_47 pisze:2.Tył: zaciski i tarcze OEM z przedniej osi
Pakowanie zacisków przednich na tył to głupota. Owszem można wykorzystać przednie tarcze, np. 280 mm z mk4 tdi 110 PS, ale zaciski muszą przecież mieć hamulec ręczny, wiec przednie odpadają.
Ciekawa sugestia.
Z tym ręcznym to czytałem że cyrk jakiś ale sie nie spodziewałem że typ zacisku ma znaczenie.
Na tył pasował by mi zestaw 312 + te zaciski T5 bo z przodu mam tarcze 312 to bym przerzucił.
zacisk z T5 przedni czy tylni?
Tylko teraz skąd naruchać za przeproszeniem zaciski z cayenny :D
No i czy pompa z T4/5 podejdzie? bo tam jest 25,1 chyba pompa więc spełniała by chyba moje wymagania.

EDIT:
Nie moge namierzyć tarczy 360mm z rozstawem 5x100
Ostatnio zmieniony wt maja 17, 2016 22:59 przez dany_47, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: stefano189 » wt maja 17, 2016 22:50

dany_47 pisze:zacisk z T5 przedni czy tylni?
oczywiście że tylni, bo ma ośkę ręcznego. Podpina się seryjną linkę i działa :D
dany_47 pisze:Tylko teraz skąd naruchać za przeproszeniem zaciski z cayenny :D
Obrazek

Wszystko mam :D Wystarczy zapytać
dany_47 pisze:No i czy pompa z T4/5 podejdzie?

Do mojego mk3 siadła P&P pompa z T4 bez ABS. Średnica 25,4mm.

Tak wygląda zacisk T5 na tarczy 312mm

Mój autorski projekt :

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » wt maja 17, 2016 23:02

sęk w tym że potrzebuje pompy z ABS i ESP.
Nie wiem czy T4/T5 mają pasującą.
To może być największy problem.
No i nie mogę namierzyć tarczy 360mm z rozstawem 5X100.
Ślij na PW ofertę na zaciski z cayenny i podpowiedz gdzie tarcz szukać pod to oraz jakich klocków używać.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » wt maja 17, 2016 23:02

dany_47, pompa 25.1 z T4 o ktorej mowisz to troche inna konsturkcja niz w mk IV z ABS/ESP..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » wt maja 17, 2016 23:10

no właśnie ciągle drąże temat tej pompy w internetach i się okazuje że to bez ABS i ESP.
w tym cały ambaras. Żeby nie było że wyłożę kupe gotówki na ultra zaciski i tarcze i sie okaże że pompa ma to w nosie i strajkuje.....
Nie poda ciśnienia odpowiedniego i nara


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » wt maja 17, 2016 23:33

przeciez Ci wszyscy mowia, ze to jest ostatnia rzecz ktora powinnienes sie martwic.. po co zadajesz pytania skoro nie chcesz sluchac odpowiedzi?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: stefano189 » śr maja 18, 2016 09:26

dany_47 pisze:No i nie mogę namierzyć tarczy 360mm z rozstawem 5X100.
Ślij na PW ofertę na zaciski z cayenny i podpowiedz gdzie tarcz szukać pod to oraz jakich klocków używać.

Panie, to by było za proste żeby była tarcza 360 z rozstawem 5x100 :hmm: :hmm: :hmm: . To jest tarcza jaguara, więc rozstaw jest pod jaguara. Trzeba poprawić otwór centrujący i nawiercić inne otwory, właśnie pod 5x100. Jest jeszcze opcja z tarczami 385mm z merca, ale to już minimum 19" laćki :satan: :satan:

Zaciski z cayenne po 1300 kpl. ( 2szt ). Tarcze są w IC tylko trzeba je przerobić. Klocki są też w IC. Z własnego doświadczenia wiem że ATE ceramic dają radę :D

Klocki oczywiście z cayenne turbo S.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » czw maja 19, 2016 00:07

19" koła to ja mam. Tylko gdzie ja takie stalówki i zimówki później dostanę :D
Adaptery mi dorzucisz do zacisków? Czy sam mam rzeźbić?


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: stefano189 » czw maja 19, 2016 18:48

adaptery dorabiam po 400 zł kpl. bo trzeba zrobić odpowiednie odsadzenie pod tarczę oprócz samych adapterów


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Re: Dylemat - duze hamulce

Post autor: skalim1 » pt cze 24, 2016 16:30

stefano189 pisze: Jak z przodu chcesz 4-ro tłok, to weź zaciski Brembo z merola i tarcze R32 a na tył zacisk A8 i tarcza 280 mm
Jak z przodu chcesz 6-cio tłok, to zaciski Z18 z Cayenne, tarcze 360 z Jaguara, a na tył zacisk z T5 i tarcza 312 mm.
Na lato mam 17", na zimę 16", co mogę zapakować pod stalową 16"? Domyślam się że na tył 280 i zacisk A8 podejdzie... Jaka tarcza pod czterotłoczki z merca?



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » sob cze 25, 2016 09:48

na zimę w 16" to pewnie 312. mam takie ori w swoim i 16" stalówka wchodzi na styk

a pod 4-ro tłoczek masz napisane przecież że tarcza z R32 :)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości