Dylemat - duze hamulce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dylemat - duze hamulce
Nie szkoda kasy ? Lepiej zrobić raz do końca niż na 2 razy
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dylemat - duze hamulce
RasPL, 4ro tłoki kupiłem za 170zł. Więc to nie majątek, a tak na spokojnie ogarne je sobie na przyszły sezon i już. Mam większe wydatki aktualnie niż wrzucanie 4ro tłoka do auta^^.
Dylemat - duze hamulce
AarturR, do pompy 25,4mm z t4 polecam również serwo z t4. Dokładnie biserwo, takie jak tu:
http://sklep.czescivw.eu/images/SRODEK/ ... CF3315.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
mam u siebie, przesiadka ze zwykłego serwa z 1.8 w mk3 na to wyżej pokazane to ogromna różnica w dozowalności i łatwości hamowania.
http://sklep.czescivw.eu/images/SRODEK/ ... CF3315.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
mam u siebie, przesiadka ze zwykłego serwa z 1.8 w mk3 na to wyżej pokazane to ogromna różnica w dozowalności i łatwości hamowania.
Dylemat - duze hamulce
dlatego zakladanie 25.4 to bezsens wedlug mnie.. 23.8 rozwiazuje temat i na seryjnym serwie dziala jak nalezy bez potrzeby wrzucania tego krowiastego serwa
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dylemat - duze hamulce
wcale nie jest bezsens. Rok czasu już śmigam. Polecam. Do seryjnego serwa z ahu dałem 25,4mm. Hamulce stały się nieziemskie. Do 1/5 skoku pedału hamulca działają jak typowy szajs w fiacie. Później jak się wciśnie głębiej, to chce budę z kółek zrzucić. Nawet gdy już klocki śmierdzą czasy czas jest idealne dozowanie i idzie wyczuć nogą moment przed zablokowaniem kół. Tylko to trzeba wyczuć, jeżdżac naprawde ostro.kkkacper pisze:dlatego zakladanie 25.4 to bezsens wedlug mnie
Nie trzeba montować żadnych bi-serw ani innych cudów, wystarczy dać 25,4 i wywalić korektor. I zachować odpowiednie proporcje między hamplami z przodu i z tyłu.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Dylemat - duze hamulce
No ja miałem serwo z 1.8, nie wiem czy różni się od tego z ahu, ale hamulce były lekko mówiąc kiepskie, twardy pedał, słaba dozowalność, na tym biserwie jest dużo lepiej. Ale kkkacper, ma rację, teraz też zapodałbym mniejszą pompę, kumpel założył do 22mm hamulce z GTI 288mm i niby pompa mniejsza od oryginału ale hamulce i tak są super, bez zmiany serwa nawet.
A to podwójne serwo wcale nie jest takie wielkie, średnica jest nawet mniejsza od ori, tyle że jest 2x grubsze
A to podwójne serwo wcale nie jest takie wielkie, średnica jest nawet mniejsza od ori, tyle że jest 2x grubsze
Dylemat - duze hamulce
Na 25.4 i ori serwie hamulec nie jest dozowalny i komfortowy, nie przesadzajmy.. robi sie beton i tyle
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dylemat - duze hamulce
nie wiem co wy macie z tymi hamulcami. Parę ludzi z forum jechało moim autem i mówili że hamulce miazga. A to było 312 + 256mm. Teraz na 334 + 312 będzie łoooogień
Żaden beton mi się nie robi, hamulec bierze tak samo na zimno jak i na gorąco ( czyli jak już czuć klocki w kabinie ). Może to też zasługa płynu dot 5,1, ale szczerze wątpię
Żaden beton mi się nie robi, hamulec bierze tak samo na zimno jak i na gorąco ( czyli jak już czuć klocki w kabinie ). Może to też zasługa płynu dot 5,1, ale szczerze wątpię
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 01, 2014 21:49
- Lokalizacja: SRB
Dylemat - duze hamulce
pany czy pod zwrotnice z mk2 1.8rp podejdą jarzma i zaciski na 280mm z g60, lub toledo mk1?
_________________________________________
don't worry, don't cry, take extazy, and fly!
pzdr.
don't worry, don't cry, take extazy, and fly!
pzdr.
Dylemat - duze hamulce
Nie tam jest zintegrowane jarzmo ze zwrotnica
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 01, 2014 21:49
- Lokalizacja: SRB
Dylemat - duze hamulce
DziekiRasPL, czyli jezeli nie chce zmieniac rozstawu na 5x100, to mam do wyboru zwrotnice z Toledo Mk1, Golfa Mk2 g60, z czegos jeszcze?
pzdr.
pzdr.
_________________________________________
don't worry, don't cry, take extazy, and fly!
pzdr.
don't worry, don't cry, take extazy, and fly!
pzdr.
Dylemat - duze hamulce
Pany, czyli pod dwutłoczki s2 (tarcza 280/22 przód i seria tarcze tył) wystarczy pompa 23.8? Serwo z czego podejdzie w takim razie do golfa mk2 1.3? 9" - ma ktoś na sell?
Średnica przewodów miedzianych wszędzie w mk2 taka sama?
Jeszcze pytanie natury teoretycznej: czy większe serwo -9" nie będzie powodowało przygasania silnika (1.3 nz) podczas hamowania?
Średnica przewodów miedzianych wszędzie w mk2 taka sama?
Jeszcze pytanie natury teoretycznej: czy większe serwo -9" nie będzie powodowało przygasania silnika (1.3 nz) podczas hamowania?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości