Swap z 1.6 pn na jaki (2e, ady, abf, kr, pf) ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, kr, pf) ?
viewtopic.php?f=119&t=592613&p=6937397& ... e#p6937397" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko nie jest opisane co i jak.
Tylko nie jest opisane co i jak.
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, kr, pf) ?
KoguT, pisałem do kolegi miesiąc temu i nic dotąd nie odpisał, więc zadzwoniłem dzisiaj na ten numer i jakoś udało się z nim skontaktować Tylko kolega ma tylko sam słupek nie ma kompletu, jest bez osprzętu
VW GOLF MK2 2.0 2E
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, kr, pf) ? Ady ?
Co byście wybrali pomiędzy silnikami 2e czy ady ? Co lepiej wpakowac do mk2, jakie są różnice ? Mam okazję kupić 2e oraz ady i nie wiem który wybrać
VW GOLF MK2 2.0 2E
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, kr, pf) ?
ADY bo nowszy, pelny sekwencyjny wtrysk, prseplywka z goracym drutem itd.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, kr, pf) ?
Ciężko powiedzieć bo nie widzę tych silników i nie wiem w jakim są stanie.
Ale po specyfikacji wybrał bym ADY. Z tego co wyczytałem to jest zrywniejszy niż 2e. Mniejszy kolektor dolotowy (w sensie przepływy kanałów są zbliżone ale rozejście kolektora jest o mniejszej objętości), a co za tym idzie? Mniejsza ilość podciśnienia podczas zamkniętej przepustnicy i szybsze wypełnienie powietrzem po otwarciu jej.
Nie wiem jak wygląda układ wtryskowy - czy jest full grupa czy sekwencja.
Poza tym słupki i głowica są takie same, tłoki o tych samych wymiarach.
Ale oba mają jeden i ten sam minus - kiepsko wyglądają.
Jeśli nastawiać się na 8v to szukać ABA do roku 95 - wtrysk sekwencyjny, głowica cross flow, prosta instalacja (podobna do 2e, ADY, AGG), jepiej jedzie niż wspomniane wyżej silniki, wytrzymałe korby i tłoki no i wygląd ładniejszy.
Ale po specyfikacji wybrał bym ADY. Z tego co wyczytałem to jest zrywniejszy niż 2e. Mniejszy kolektor dolotowy (w sensie przepływy kanałów są zbliżone ale rozejście kolektora jest o mniejszej objętości), a co za tym idzie? Mniejsza ilość podciśnienia podczas zamkniętej przepustnicy i szybsze wypełnienie powietrzem po otwarciu jej.
Nie wiem jak wygląda układ wtryskowy - czy jest full grupa czy sekwencja.
Poza tym słupki i głowica są takie same, tłoki o tych samych wymiarach.
Ale oba mają jeden i ten sam minus - kiepsko wyglądają.
Jeśli nastawiać się na 8v to szukać ABA do roku 95 - wtrysk sekwencyjny, głowica cross flow, prosta instalacja (podobna do 2e, ADY, AGG), jepiej jedzie niż wspomniane wyżej silniki, wytrzymałe korby i tłoki no i wygląd ładniejszy.
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, kr, pf) ?
rysiektr, KoguT, Szukałem silnika ABA, ale nigdzie ich nie ma niestety. Wiadomo, że mógłbym poczekać i kupić sobie ABF-a, ale zastanawiam się czy jest sens, jeśli autem jeźdźę na codzień. Wiadomo, że fajnie jest mieć więcej mocy, ale też spalanie się podnosi, a trzeba czymś jeździć Chyba, że się mylę i lepiej poczekać na ABF-a, wiadomo, że się lepiej odpycha. A jak sobie radzą 2e lub ADY ? Co byście polecili najlepiej, żeby auto miało kopytko i przyzwoicie spalało PB Mam okazję kupić 2e i ADY za około 1k, a ABF-a za 3k. Jest trochę duża różnica i zastanawiam się co robić
VW GOLF MK2 2.0 2E
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, kr, pf) ?
Tu mam foto silnika 2e 94r. za 1200zł a w tym: silnik, skrzynia z półosiami, wiązka, wybierak, licznik z MFA + manetka, stacyjka, chłodnica, cały wózek z wahaczami itp. ogólnie cały mk3 jest na części, tylko hamulców i wydechu brak.
A tu foto silnika ADY za 700zł a w tym: silnik, skrzynia, wiązka, komp, imo, półosie, tutaj też jest mk3 na części.
Jest jeszcze ABF ale jeszcze fotek nie mam, jest za 3k, a drugi jest za 2k ale rozrząd mu strzelił i jest na drugim końcu polski ;/
Pany co brać ?
A tu foto silnika ADY za 700zł a w tym: silnik, skrzynia, wiązka, komp, imo, półosie, tutaj też jest mk3 na części.
Jest jeszcze ABF ale jeszcze fotek nie mam, jest za 3k, a drugi jest za 2k ale rozrząd mu strzelił i jest na drugim końcu polski ;/
Pany co brać ?
VW GOLF MK2 2.0 2E
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, ady, abf, kr, pf) ?
Ja bym brak ADY, chodź tutaj ani jeden ani 2 wizualnie rewelacyjny nie jest...ady nawet ciut bardziej wybrakowany. 3k za ABFa to jakiś żart chyba... To po 1.5 -2k max kosztuje. Zobacz sobie seaty toledo z ABFem masz po 2k cale samochody. Najtaniej za 700zl całego mk3 z ABFem kolega kupil na dawce. Za 3k masz 1.8T anglika mk4 całego.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Swap z 1.6 pn na jaki (2e, ady, abf, kr, pf) ?
Ok, jeszcze i tak przejadę się tym golfem mk3 co ma ady i może uda mi się przejechać toledo z abfem. Tylko nie wiem czy zagazowany abf to dobry pomysł. Nie wiem jak one znoszą gaz, wolałbym, aby silnik był od nowości na samej benzynie bez lpg, no chyba, że lpg jest ok jak uważasz rysiektr ?rysiektr pisze:Ja bym brak ADY, chodź tutaj ani jeden ani 2 wizualnie rewelacyjny nie jest...ady nawet ciut bardziej wybrakowany. 3k za ABFa to jakiś żart chyba... To po 1.5 -2k max kosztuje. Zobacz sobie seaty toledo z ABFem masz po 2k cale samochody. Najtaniej za 700zl całego mk3 z ABFem kolega kupil na dawce. Za 3k masz 1.8T anglika mk4 całego.
VW GOLF MK2 2.0 2E
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, ady, abf, kr, pf) ?
Te silniki bardzo dobrze znoszą gaz, nie mniej jednak zawory mogą byc powypalane. Dobrze byloby przed zakupem takiego silnika/samochodu sprawdzić kompresję. Wtedy będziesz wiedział mniej więcej w jakim stanie jest silnik.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, ady, abf, kr, pf) ?
rysiektr, a jak sprawdzic kompresję i gdzie ? Jeśli będzie w granicach normy to brać ? Bo i tak wywale gaz bo chcę jeździć na czystej benzynce i jak to zrobic, że by nie ponosić dodatkowych kosztów za dawce, jeśli kupię go zarejestrowanego i opłaconego ? Bo i tak potrzebuje go tylko jako dawce kompletnego silnika z osprzętem czy hamulce z Toledo pasują do mk2 ? To bym od razu też zrobił swapa hamulcow. Jak zrobić żeby po kupnie nikt mnie nie gonił po instytucjach różnych i zrobić to legalnie po kupnie dawcy ?
VW GOLF MK2 2.0 2E
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, ady, abf, kr, pf) ?
Zdecydowałem jednak nie brać całego auta, znalazłem Golfa mk3 GTI na częsci i będę brał z niego wszystko. Będę miał silnik kompletny z osprzętem: alternator, krokowy, filtr powietrza z przepływka, wiązkę, kompa, półośki z przegubami od mk3, bak z pompą paliwa od mk3, kolektory dolotowy i wydechowy, chłodnicę od mk3, licznik z mfa z manetka i stacyjka od mk3, skrzynia od 2e, wybierak, wózek z wahaczami od mk3. Do wymiany plasticzek od wybieraka biegów oraz rozrząd, filtry i oleje. Czy potrzebuje czegoś wiecej, żeby zrobić swapa czy to wystarczy ? Mam Golfa mk2 1.6 PN na gaźniku
VW GOLF MK2 2.0 2E
Swap z 1.6 pn na jaki (2e, ady, abf, kr, pf) ?
OKmaniac, zrob sobie liste czesci z cenami... na koniec zrozumiesz swoj blad
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości