Witam, Jak w temacie planuje właśnie taki swap. Mam do kupienia nie drogo jeżdżącego Passata B5 1.9 TDI 130 koni.
W związku z tym chciałbym się dowiedzieć jak bardzo ciężko byłoby ze swapem tegoż o to silnika do mojego B3. Na początku chciałem VR6 ale za dużo problemów od strony prawnej. A 1.9D to 1.9D.
I tu jest moje pytanie: Bardzo ciężko zrobić taki swap?
Czytałem gdzieś ze problem jest z mocowaniem skrzyni, prawda to?
I w sumie ostatnie pytanie. Może orientujecie się jak to jest z półosiami? Trzeba toczyć nowe na wymiar czy te z B5 podchodzą w jakiś sposób?
Silniki wyglądają podobnie więc mocowanie silnika nie powinno być dużym wyzwaniem
Z góry informuje ze mam dostęp do całego zaplecza na podwórku
Tak ja wiem ze piszę o Passacie na forum o golfie ale wydaje się ze tutaj jedynie otrzymam jakąś sensowną odpowiedz...
Jeżeli ktoś z was się orientuje to bardzo proszę o odpowiedz na ten temat
Dzięki i pozdrawiam.
Swap z 1.9D do 1.9TDI 130koni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Swap z 1.9D do 1.9TDI 130koni
Ziom, czy Ty w ogole otworzyłeś chociaż maskę jednego i drugiego samochodu zaglądając do srodka? Przeciez jeden silnik montowany jest wzdluznie a drugi poprzecznie, skrzynie są całkiem inne, no wszystko jest zupełnie inne. Wierz mi problemy prawne przy zmianie pojemności/zasilania w takim b3 są niczym przy problemach ze swapem o którym tutaj piszesz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości