Swap-ale na co???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 18, 2006 23:43
Lokalizacja: lodz
Kontakt:

Swap-ale na co???

Post autor: spx » pt wrz 15, 2006 20:31

Witam
Chcialbym sie was poradzic odnosnie zmiany silnika w mk2.Teraz mam PF 1.8 79 kw i chcialbym to zmienc.Biore pod uwage 1.8 G60 ,20 VT 132kw,lub vr6.Piszcie odnosnie wszystkiego co jest z tym zwiazane.
pozdr
spx


WWW.EUROWAGENS.COM

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt wrz 15, 2006 22:15

a masz tyle kasy czy tak sobie pytasz??

w wyszukiwarce pelno takich tematow jest i koncza sie tylko własnie zapytaniem
Swap-ale na co???
i koniec posta



Awatar użytkownika
rhl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
Lokalizacja: nie powiem :P
Kontakt:

Post autor: rhl » pt wrz 15, 2006 22:17

podpinam się do tematu:

mam mk3 i chciałbym wstawić jakiś silny i trwały zarazem silnik TDi (koszt operacji w granicach 10kPLN) - czy jest sens??



spx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 18, 2006 23:43
Lokalizacja: lodz
Kontakt:

Post autor: spx » pt wrz 15, 2006 23:52

no to juz wiem ile potrzebuje na Tdi.a na bezyne?a poza tym to co was kasa iteresuje.Nawet jak nie mam to moze to bedzie celem by ja zdobyc.Szkoda slow...

[ Dodano: 15 Wrz 2006 23:02 ]
Teraz moze osoby ktore widza w tym sens cos powiedza a no i z KASA oczywiscie bo bez tego to nawet na pytanie nie mozna odpowiedziec!!!


WWW.EUROWAGENS.COM

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob wrz 16, 2006 13:46

Do ilości kasy dopasowujesz na jaki silnik Cię stać. Jak kasa nie ma znaczenia to bierz najsilniejszy, w końcu o to tutaj chodzi.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob wrz 16, 2006 21:45

spx pisze:no to juz wiem ile potrzebuje na Tdi.a na bezyne?a poza tym to co was kasa iteresuje
kolego.... spokojnie.... nie ma co wpadac w złość... jeśli napisałbym ile chcesz na to wydac to byłoby łatwiej i Tobie i tym którzy chcą Ci pomóc... wbrew pozorom to nawet wśród tych silników które wymieniłeś są poważne różnice cenowe... nie mówiąc już o ich dostępności itd... Ja sam robią swapa z PN na PL i wiem że jeśli któs sam tego nie robił to będzie ciężko tak ogólnie powiedzieć ile to wyniesie kasy i co dokładnie będzie Ci potrzebne... ty oczywiście nie chcesz o niej pisac .. Ale już łatwiej by było jakbyś zdecydował się na 1 silnik... A decyzję łatwiej Ci bedzie podjąć jak przejrzysz sobie archiwum...
No i zapoznaj się z budową swojego obecnego silnika i dowiedz się jak te same części wyglądają w wybranym przez Ciebie modelu, bo nikt nie jest w stanie z głowy na pisać Ci takiego zestawienie dla 3 silników..

pzdr


Mój golf

Miłość ożyła....

spx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 18, 2006 23:43
Lokalizacja: lodz
Kontakt:

Post autor: spx » sob wrz 16, 2006 22:42

Bo sie zdenerwowlam jak zadaja takie glupie pytania.Przepraszam!Ale ok dzieki za rade.Blizej mi do 1.8t lub g60.Wiem ze ten pierwszy pochlonie duzo wiecej KASY i pracy ale tak sie zastanawiam skoro juz sie na to nie zdecydowalem to czy nie lepiej by bylo jednak dolozyc i wlozyc 1.8t.Chodzi mi generalnie o to ze wiecej slyszalem zlych opini o g60 niz dobrych no ale ludzie jednak na nich jezdza.wiec nie wiem.

Pozdrawiam


WWW.EUROWAGENS.COM

Awatar użytkownika
zuko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: zuko » ndz wrz 17, 2006 01:09

A ja sie podepne pod pytanie. Do konca roku pod maska nowy motor bedzie i rozwazam 4 opcje:
- VR6 [po primo]
- 1.8T
- 2.0 16v
- 2.6 V6 z Audi [najwiecej zabawy, ale nie rzecz nie mozliwa]

Najbardziej widzi mi sie VR6 i pytanie mam jak to wchodzi w bude po PNce.


[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Polgi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw mar 31, 2005 17:18
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Polgi » ndz wrz 17, 2006 12:35

spx pisze:Witam
Chcialbym sie was poradzic odnosnie zmiany silnika w mk2.Teraz mam PF 1.8 79 kw i chcialbym to zmienc.Biore pod uwage 1.8 G60 ,20 VT 132kw,lub vr6.Piszcie odnosnie wszystkiego co jest z tym zwiazane.
pozdr
spx
Ja robiłem z takiego samego silnika jak Ty masz czyli PF-a na G60 (PG) od znajomego kupiłem Silnik + Kompressor za 1500zł z rozbitego corrado(dysponował moca 158KM) włozenie zajeło 3 dni z odpalelenim
potem zregenerowałem spręzarke z rozwiertem i juz teraz tylko zostało podnosic moc
w planach SLS takze mysle ze jest to dobra propozycja na swap..spalanie nie jest złe tragedii niema...ładnie jedzie ładnie brzmi a to tylko 8 zaworków musisz tylko trafic dobry silnik ;)

[ Dodano: Nie Wrz 17, 2006 12:38 ]
spx pisze:Chodzi mi generalnie o to ze wiecej slyszalem zlych opini o g60 niz dobrych no ale ludzie jednak na nich jezdza.wiec nie wiem.
a co do złych opini to mamy w olsztynie pare G60 w golfach i corrado i nikt nie narzeka poprostu trzeba dbac o spręzarke bo reszta to prosty 8 zawrorowy silnik ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości