Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

LiczbaCetanowa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 04, 2014 21:01

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: LiczbaCetanowa » wt lut 04, 2014 21:12

Witam, planuje w tym roku zbudować od podstaw Passata B2 kombi z silnikiem 2.5TDi 140KM + skrzynia manualna 6-cio biegowa. I tu mam pytanie, czy ktoś podejmował się już takiej operacji??



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: bugalon » śr lut 05, 2014 10:04

Odpowiadając - pewnie nikt sie nie podejmował bo to mało popularny swap. Jestes pewien że właśnie takie pytanie chciałeś zadać?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: jeryk10 » śr lut 05, 2014 22:19

A jest jakiś sens pakować taki motor nie lepiej 1.9 TDI AFN z passata b5


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: EnejVW » pt lut 14, 2014 22:36

Tak czysto teoretycznie ci podpowiem ze jeśli ori były tam r5 bodajże 2.2 to tdi też powinien bez większych problemów tam wejść, poza tym przypuszczalnie w komorze jest pewnie tyle miejsca co 80tce a takie swapy już były. Mnie interesowałoby czy do audi 80 wszedłby v6 tdi bez dużej rzeźby.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: bugalon » ndz lut 16, 2014 17:45

Wszedłby bo w 80 wychodzil V6 benzynowy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: EnejVW » ndz lut 16, 2014 20:19

bugalon, wiem o tym, pisząc 'dużej rzeźby' nie miałem na myśli cięcia komory, ale czy taki zestaw z b5 można spasować jakoś na łapy od 80 Vki



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: bugalon » śr lut 19, 2014 13:11

Jaka 80? B2, B3 czy B4 ? Do B3 i do B4 podłazi elegancko, do B2 jest rzeźba (serwo, chłodnice i kilka innych perdol)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: EnejVW » śr lut 19, 2014 14:07

dokładnie do B4 Coupe Quattro 2.3 20V



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: bugalon » śr lut 19, 2014 17:13

no to bez sensu, najlepiej ten rzędowy wkładać bo to bardzo porządny silnik, a to V6 w TDI to same problemy .....


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: EnejVW » śr lut 19, 2014 17:45

znam dosyć dobrze te silniki, i mam dawce z 2003r z 167tyś przebiegu, wszystko chodzi jak zegarek, a jak ktoś jeździ v6 która ma pół milina na jednym oleju zrobione to niech się nie dziwi że hydraulika siada



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: Piasek » sob kwie 12, 2014 10:07

Włożyć taki piec to połowa problemów - druga to wpakować tam jeszcze skrzynię biegów... a trzecia połowa :bajer: to zawieszenie które będzie w stanie znieść takie obciążenie. Zazwyczaj takie projekty zarzucane sa w połowie roboty jak staniesz z palnikiem po wycięciu połowy komory silnika i nadal nie włazi...
Sztuka dla sztuki...
Nie łatwiej i prościej wsadzić tam lekkie i małe R4 TDI i dobrze zmodzić ??
Ile chcesz wykrzesać ? 150-180-200KM ??
Co za problem...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Passat B2 kombi SWAP na 2.5TDi R5 + manual 6 speed

Post autor: EnejVW » sob kwie 12, 2014 18:59

Piasek, a co byś tam chciał ciąć skoro wchodzą tam r5, v6 i większe, i dlaczego manual 5b z paska miałby nie wejść? jak wszystko wypali to początkiem sierpnia auto będzie śmigać, i wtedy będzie jakaś fotorelacja i filmiki jak to jeździ.



Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości