filtr stożkowy w Mk 2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

filtr stożkowy w Mk 2

Post autor: _pączek_ » sob wrz 02, 2006 18:28

Chcialbym zamontowac w swoim Mk 2 filtr stożkowy :hmm:
Pewnie ktos z Was ma juz cos takiego-interesowaloby mnie jak to zamontowaliscie, co jest potrzebne(no poza samym filtrem oczywiscie ;) ) i jakby mozna to jakies foto bym prosil :pub:



Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » ndz wrz 03, 2006 06:46

Na początek powiem Ci, żebyś nie spodziewał się cudów po tym stożku. Niewielkie efekty dzwiękowe, ledwo zauważalna poprawa dynamiki przy wyprzedzaniu. No i fajnie wygląda jak podniesiesz maskę. Także to nic wielkiego nie daje. Masz tu fotkę jak ja to zrobiłem. :bigok:

Obrazek


:okej:

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » ndz wrz 03, 2006 10:06

krissek, przydaje się redukcja (zależy jaką masz końcówke starego filtra) jakiś kawałek kwasówki żeby odgrodzić stożek od komory silnika, ew jakaś rura która będzie dmuchać zimne gdzieś z atrapy. Sam stożek nic nie da oprócz dzwięku. Przyrosty w samochodach o pojemności do 2000ccm są bardzo małe, mieszczą się w granicach błędu pomiarowego hamowni. Montaż stożka jest wskazany jeśli masz np odetkany wydech, wypolerowane kanały głowicy, ew jakiś wałek ostrzejszy.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz wrz 03, 2006 13:06

Ja tam ostatnio kumplowi do 1.8 wsadziłem stożek i różnica jest bardzo wyczuwalna. Auto jest bardzo dynamiczne. Wkręca się do 7000obr a nie jak wcześniej tylko do 6200. No i ten dźwięk... W przyszłym tygodniu wstawiam do swojego 1.3 tylko dla tego dźwięku. Ale na razie tworzę przystawke pod filter do przepływki i kombinuje jak zamocować przepływomierz żeby nie latał sobie.


Obrazek

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » ndz wrz 03, 2006 13:16

tauka pisze:Wkręca się do 7000obr a nie jak wcześniej tylko do 6200
Stożek zdjął ogranicznik obrotów?
tauka pisze:do 1.8 wsadziłem stożek i różnica jest bardzo wyczuwalna
Siła autosugestii chyba.
tauka pisze:No i ten dźwięk...
w to uwierze.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » ndz wrz 03, 2006 15:05

no wlasnie mnie by interesowalo jak zamocowac ten filtr zeby nielatal w kazda strone i skad wziac taka (jakby to nazwac) przejsciowke z filtra do obudowy
aha-gdzie idzie kupic taka blache ryflowana jak masz zalozona bartvw??



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » ndz wrz 03, 2006 15:32

krissek pisze:przejsciowke z filtra
to się nazywa redukcja czy jakoś tak. Najczęściej w firmach handlujących stożkami są.
krissek pisze:zamocowac ten filtr zeby nielatal w kazda strone
Pod cybant który mocuje filtr wkładasz kawałek cienkiej blachy, drugi jej koniec przykręcasz gdzieś do nadwozia.
krissek pisze:gdzie idzie kupic taka blache ryflowana
markety typu obi ew w sklepach z odkówkami i innymi pierdołami.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz wrz 03, 2006 15:44

juby pisze:Stożek zdjął ogranicznik obrotów?
tak by wyglądało. Wtedy miał tak, że gdy wskazówka dotykała czerwonego pola odcinało zapłon a teraz można wskazówkę położyć i nic się nie dzieje :)
juby pisze:Siła autosugestii chyba.
No nie bardzo. Naprawdę widać różnicę przy przyżpieszaniu. Auro jest bardziej dynamiczne na wyższych obrotach , szybciej się wkręca.


Obrazek

Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » ndz wrz 03, 2006 18:10

ja aqrat planuje zamontowac stozek wywalic kata a na jego miejsce zamontowac strumienice
to juz powinno cos dac no nie?? :helm:
tylko co to jest za plastyk na ktorym masz ta opaske zaciskowa z 1 strony a z drugiej filter w niej siedzi
bo redukcje z tego co znalazlem na allego to takie pierscienie tylk sa http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=122951295

a ta blache przykreciles czy wspawales??

[ Dodano: 05 Wrz 2006 17:22 ]
wiec to co ty masz to niby jest 1 calosc-cena takiego filtra to ok 80 zl :) ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości